Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Zmena rozety.

Zmena rozety. 02. čvc 2019 22:08 #1

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 285
  • Obdržená poděkování 81
  • Karma: 2
Kde zacat... Uprav uz mam na motorke celkom dost, niektore ju posunuli hodne vpred, ine menej ako som cakal. Jedna z lacnych a funkcnych uprav bola aj vymena prevodu. Primar klesol o jeden zub, z 16 na 15. Pamatam, ked som pred rokom sedel na starej cbf1000 a ovela viac ma oslovila prejavom, ako ta moja. Bol som z toho dost sklamany a uvazoval som, ze presedlam na stary model, ale nechcel som prijst o vyhody noveho. Nahodou ma pred tyzdnom napadlo laborovat s rozetou. Prisiel som na to, ze stary "liter" mal pomer 16/43. Faceliftovy model ma 16/41. Upravou o jeden zub na primari som v skratke docielil este hravejsi prejav motorky ako bola ta stara. Zacnem pozitivami, ktore uprava priniesla a ze ich je...

Skratili sa prevodove stupne, osobne mi vadila dlha jednotka, toto to vyriesilo-samozrejme vsak ide o vsetky stupne. Utiahnute zatacky viem prejst na 2jke, spolu so sirsimi riaditkami motorka ziskala na hravosti. Castejsie radim, hram sa s nou ako so sportovejsim nahacom. Predbiehanie je ozaj lahsie, netreba tolko kvaltovat. Tiez mi pride, ze som ulahodil prevodovke, krajsie tam padaju rychlosti a preradovanie bez spojky ide tiez lepsie. Pocitovo motorka ziskala na vykone, ved aj ide o upravu prevodu do sily. Vravim, stala sa z nej ina motorka, velmi si upravu pochvalujem a odporucam B)

Teraz k negativam, nemoze byt vsetko iba fajn... Motorka viac toci, pochopitelne. Nic drasticke, ale citit to. Isiel som zatial max 170 a tam to bolo ak ma pamat neklame 500 otacok. Spolu s tym je tam aj pruser vo vacsej odchylke ukazovatela rychlosti. Kazdy rychlomer premeriava, tu sa to este zduplovalo tym, ze moto bere udaj z primaru. Na 100 premeriava okolo 12km/h, stale nic strasne, ale je to tam.
Honda CBF1000FA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zmena rozety. 02. čvc 2019 23:18 #2

  • Luhamoto
  • Avatar uživatele Luhamoto
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 62
  • Karma: 8
Pokud je problém jen tachometr - reálná rychlost, případně skutečně ujeté km (údržba, servis, v budoucnu prodejní cena). Tak se možná vyplatí investovat do něčeho podobného www.ebay.com/p/Healtech-SpeedoHealer-Sh-...F-Cb1000r/2222624041

Jinak reálně u rychloměrů běžně při 100 km/hod. je chyba měření cca 10 km/hod. již z výroby, platí to pro auta i motorky.
Poslední úprava: 02. čvc 2019 23:21 od Luhamoto.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zmena rozety. 03. čvc 2019 07:42 #3

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 285
  • Obdržená poděkování 81
  • Karma: 2
Luha dobry postreh, kazdopadne o tej srande viem a chcel som ju. Len pokial sa nemylim, ide o diagnosticku zasuvku, kde mam pichnute gipro. A ted babo rad. :P

Samozrejme k negativam som zabudol dodat nizsiu maximalku, kde by z povodnych 225 mala vytiahnut "iba" 210. Sam som zvedavy, na okruhu mam oskusane, ze ak mam dobry vyjazd na rovinku, na cielovke dam 230 tachometrovych. Kolko to bude teraz a ako sa uprava osvedci na okruhu poreferujem, kazdopadne do beznej premavky a kvazi nizsich rychlosti som s upravou nadmieru spokojny.
Honda CBF1000FA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zmena rozety. 03. čvc 2019 08:07 #4

  • boco818
  • Avatar uživatele boco818
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 911
  • Obdržená poděkování 94
  • Karma: 9
Nevedel som ze te to speedo healer existuje
Pre Pita - pripaja sa to medzi speed senzor a rj motora, takze nie do diag zasuvky ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Pito

Zmena rozety. 03. čvc 2019 14:05 #5

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 285
  • Obdržená poděkování 81
  • Karma: 2
Speedohealer objednany, poreferujem po nainstalovani :woohoo:
Honda CBF1000FA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zmena rozety. 05. čvc 2019 12:13 #6

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2638
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Mě se laborace s převody nevyplatila nakonec jsem neměl možnost vrátit se na základni převod 16/41 protože CB se taková rozeta nedělá proto jsem hledal nějaký podobný převod a ukončil jsem na 17/44 je přesný tacho na 1km a motorka točí tak akorát ve vracaku musím stejně na 1-cku ale díky QS je mi to ve finále jedno :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zmena rozety. 05. čvc 2019 12:14 #7

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2638
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
O té jednotce jsem po pravdě nevěděl možná nad tím zapremyslim protože teď budu dávat řetěz 520 a tam se dělají kola na míru budu mít carbonovou rozetu ale zatím jsem udělal stejný převod
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zmena rozety. 30. čvc 2019 21:58 #8

  • popinjay
  • Avatar uživatele popinjay
  • Offline
  • Nováček CBF
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zmena rozety. 01. srp 2019 09:52 #9

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2638
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
jo tuhle stránku mi ukazoval Pito je to hezky zpracované... a určitě to odpovídá... ale nikdo si neumí představit jak otravné jet na moto 5let nějak a pak v obci držet o 500ot víc mě to vadilo... navíc efekt výkonu mě přišel zanedbatelný místo toho že bych ve vracáků mohl nechat dvojku stejně byla místa kde mě přišlo lepší prdnout jedna a ze zatáčky vystřelit a s quickshifterem je to i docela sranda... ikdyž je pravda že mezi 1-2 je prostě vždy přeřazení s cuknutím...
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zmena rozety. 01. srp 2019 11:51 #10

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 285
  • Obdržená poděkování 81
  • Karma: 2
JinT napsal:
ale nikdo si neumí představit jak otravné jet na moto 5let nějak a pak v obci držet o 500ot víc mě to vadilo...

Toto ta opravim... tiez som si vravel ze kua, ved teraz vsetky rychlosti budu viac tocit, vyssia spotreba, opotrebenie a podobne. V praxi? Uplna hlupost pre mna. Tam kde som po meste chodil za 3, idem teraz za 4, otacky sa pre mna viac menej nezmenili, maximalne skor zaradim vyssi prevodovy stupen. Jedine co mozem povedat, je to otravne trebars pri 140 kedy 6tka je dana a vyssie nezaradis. Tam ozaj moto toci viac, viac zere(cca pol litra) ale zas dostal som sa z toho hnusneho pasma vibracii. A ak roztocim motor, ma charakter hravsieho nahaca, rychlejsie sa dostanem do vyssich otacok, motka je zivsia. Za mna rozmyslam jedine... spravit dlhsiu 6, resp. ako pri modernych nahacoch sa robi kratka 1-4 co som dosiahol zmenou rozety a 5-6 dlha ale to uz zmenou prevodu. Uvidim ako to vyspekulujem ale necham to na zimu.
Honda CBF1000FA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Moderátoři: Pacous, Damon
Vygenerováno za 0.137 sekund