Zmena rozety.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Zmena rozety.

To Jint - ano mas pravdu, dal som silu na ukor maximalky. Len to je alchymia. Ono totiz aj co sa tyka tej stranky na vypocet rychlosti/otacok pri jednotlivych rozetach je pekne mat popisane tie hodnoty, len laicky to poviem takto : motorka dosahuje vyssie rychlosti skor a asi tam bude pes zakopany. Na starom prevode aj ked bol do rychlosti sa proste motorka nestihla rozmotat....

Inak prevod som nemenil a dokonca ani nastavenie speedohealeru. Je to nastavene od zaciatku po uspesnom laborovani. K tej rychlosti tacho versus gps, jazdim vzdy s gpskou, okrem okruhou. Nepocitam, ze tomtom keca, cize vychadzam z toho, co porovnavam aky udaj ukazuje navi a aky tacho. Mam odsledovane ze odchylka je takmer nulova, pri 50tke absolutne ziadna, ale ta odchylka exponencialne stupa jemne. Este ti napisem k tomu viac toci motor... To je presne ono, motor viac netoci :D V meste nejdem 3 ale 4 a mimo mesto... no viem zaradit 6 nazvyme to vyuzitelnejsie. Samozrejme v priamom porovnani toci viac. Ale az tak to neprezivam. Pre mna je to takto vyuzitelnejsie. Ina situacia je ked valis niekde 150kmh+ na dialnici cely den, to je bez debaty nevyhoda. Ale v podslednom case v tomto rezime nejazdim.

To Kevin - Piťo nekeca, iba doplnuje. Pisem, ze sumarizujem po roku jazdenia. Hodnoty 225 a 210 boli uvadzane na stranke, ktora prepocitavala otacky/rychlost pri zmene rozety. Preto som tam pisal "by mala". Teraz pisem realne cisla, ktore som zaznamenal pri prevadzke. Ono ani hodnota uvadzana ako maximalna na povodnej rozete nesedi, lebo motorka ide proste viac. Cize asi tak...
Honda CBF1000FA
Poslední změna: 20. dub 2020 21:48 uživatelem Pito.
20. dub 2020 21:43 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Zmena rozety.

no vidím to na to najít kousek německé dálnice a zkusit to:evil: :evil:
já totiž mám pocit že originál co jsem zkoušel nejel víc než 239 a 240se mi nikdy neukazala....
v tomto nastavení s přesnějším tacho 17/44 ukazuje opravdu přesně takže bych řekl, že je reálné se na 244 rozjet ale rád bych vyzkoušel jestli je to možné jen změnou rozety... protože já jsem dělal uprav víc a reálně bych řekl, že jede moto víc... ale už v minulosti se mi mnohokrát ukázalo že to může být jen subjektivní... vymyslíme vyjížďku na Mimoňské letiště...
Honda CBF 1000 RS:)
21. dub 2020 07:34 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Zmena rozety.

Som za. Popravde, bol som aj ja prekvapeny, 2-3x som tuto sezonu to vytocil na rovinke ale udaj ako taky som v realnom case nevidel, ale zas letel som. Ono som este pozeral a v podstate viac menej tieto dve videa mi davaju za pravdu, ze stary model mal rozety do sily a nie maximalky a ked hladas videa na nete, stary model ide casto rychlejsie (teda stihne sa roztocit).





Ak sa ti nechce pozerat, napisem ze stary ide 250 a novy 247 tacho. Predpokladam ze to ma odchylku original a nemaju tam zariadenie speedohealer. Len podotknem, ze cbf ide bez zataze 295 (bez trakcie). Takze ono tam este je nejaky priestor na okolite podmienky, vaha jazdca, vietor, stav motoru, palivo? A to si este zober, ze typek ma plexi v najvyssej polohe, ja si ho stahujem uplne dole, je skoro zarovno s vrchom "palubovky".
Honda CBF1000FA
21. dub 2020 07:57 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Zmena rozety.

No hele já jsem si dal kdysi nějakou rychlou jízdu hodně jsem spěchal... a s V-power racing plnou nádrží jsem dojel 66km a tankoval jsem znovu... protože byla nádrž skoro prázdná žralo to 12l/100km a valil jsem skoro pořád na 5-tku a rychlost byla 239km/hod celých 66km ani o chlup víc to že to bylo šilené jak se motorka kroutila v originálním nastavení a ještě jsem musel mít štít ve spodní poloze aby byl odpor co nejmenší... tedy video buď má rozetu do rychla nebo fakt nefoukalo... a byly ideální podmínky... nebo můj motor nemusel jít tak jak by jít mohl...

Po upravách už se na tyto rychlosti dostanu...ale je pravda že vzhledem k tomu, že tě passaty nebo octavie sejmou na dost velkou rychlost a 250km/hod jednou a rádi se svezou tyto testy jsem dlouhodobě nedělal. Bylo by zajímavé to zkusit na tom letišti zjistím podmínky jak se tam dostat ... mužeme porovnat i brzdy...

Co se posledního videa týká tam jsem ještě více skeptik... protože starý litr podle mě jede huř jak nový je línější... a číslice kterou ukazuje bych přičetl spíše větší odchylce...
Honda CBF 1000 RS:)
21. dub 2020 08:07 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Zmena rozety.

Pozeral som a nepise o rozete typek nic. A pri takej rychlosti ak ma to plego takto hore, tak ak by zalahol seriozne a spustil ho urcite by z toho este par km na viac vyzmykal.

Ak by vyslo letisko nebol by som proti, aj ked brzdy skusat :D Daval som sice panciere, 5.1 ale okrem toho su na origo setupe.

"Co se posledního videa týká tam jsem ještě více skeptik... protože starý litr podle mě jede huř jak nový je línější..." No kamaride toto ti musim oponovat. Onoho casu som servisoval stary liter a mal priame porovnanie. Ja som bol doslova nestastny, ako ide dobre stary a novy je lenivy. Preto som aj zacal laborovat s rozetami, lebo ked som sa previezol na starom (a to bol dovoz z talianska, vraj 50tkm, ziadna lestenka) a potom mojom tak hroza. Isiel lepsie za plynom, bol sviznejsi, celkovo siel proste lepsie. Dokonca do dnesneho dna mam pocit ze zmenou o jeden zub vpredu som nedosiahol uplne rovnaky pocit z jazdy jak vtedy ked som siel na starom.
Honda CBF1000FA
Poslední změna: 21. dub 2020 08:17 uživatelem Pito.
21. dub 2020 08:15 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Zmena rozety.

Já na starém taky jel ... a vubec jsem neměl pocit, že by šel lepe... jako byl to větší buchar od spodu ve vracáku ale rád jsem si sedl zase zpět ne svojí... protože do otáček a dal šla prostě líp... a to bych myslím, ještě starý základní setup... možná jsem už měl KTM vidlice tenkrát...
s tím, že jak jsem dal jiné přední vidlice už to začalo jít jet trochu svižně... protože tě nevyděsila každá zatáčka a vlna na dálnici... jako jel jsem za K1300S a když jsme dávali na dálnici v levém pruhu zatáčku na levou ruku ve 180km/hod a já to krotil jako bejka tak jsem řekl dost... motorka je prostě na tu nálož a nějaké rychlé přejezdy měkká... teď vím, že můžu dát na SK ringu ve 200km/hod v té pravé zatáčce koleno na zem...

Jinak jak jsem psal s tím zvýšením otáček mě to reálně opravdu vadilo při 130-150km/hod když jsme jeli konstatní rychlostí po dálnici tak mě to prostě začalo štvát... porovnával jsem to s Keithem kolik točí otáček a kolik já... když jedeš pilu tak ti otáčky nevadí a letí do plných k omezovači.... řadím 9tis a držím jí pořád pod krkem... ale je pravda, že jsem už možná 3roky nemusel jet delší cestu po dálnici
Honda CBF 1000 RS:)
21. dub 2020 08:53 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Zmena rozety.

Nevím jak litr, nebo litr s úpravami, ale řekl bych, že výkon na 250 má. Má šestka s padáky, držáky kufrů, se štítem nahoře je schopná dát 200.
21. dub 2020 18:28 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Zmena rozety.

Hoši každý km nad 200 je hrozně znát... pak už je aerodynamika svině... 250litr určitě nejede... a to jestli to někdy někomu ukáže na tacho tak jedině s větrem v zádech z kopce...

Pokud se sejdeme u nás ... tak navrhuji jet na letiště a můžete si v praxi maximum ověřit.
Honda CBF 1000 RS:)
22. dub 2020 15:16 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.965 sekund