Rozeta 38 zubů - těžší převod (CBF600 (>2008))

  • Příspěvky: 18
  • Obdržená poděkování 3
Kdyby měl někdo zájem, zde jsou zkušenosti s těžším převodem - rozetou 38 zubů (originál 42 zubů). 
Za mě skvělá věc, pokud cestujete a vadil vám neustále zbytečně vytočený motor. 
Na šestku má nyní motor cca 4000 ot./min., (dříve 4400)
Změna převodu s sebou nese nutnost zkrácení řetězu - o 2 články. 

Za mě asi nejlepší změna co jsem na CBF provedl. Mnohem komfortnější jízda a přesto je dynamika stále slušná. 

www.motorkari.cz/motorka/?mid=128568&act...ik-detail&ddid=81564

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Díky: Marf
Poslední změna: 11. kvě 2022 10:03 uživatelem JardaBar.
11. kvě 2022 09:56 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 2
ahoj...a ako si vyberal tu menšiu rozetu? aby sedel stredový otvor a rozostup skrutiek...mohol by si sem dať link na tu konkretnu rozetu? Alebo z akeho modelu motocykla je ta 38 zubova rozeta?
Ako sa to chová pri pomalých rýchlostiach v meste prípadne keď sa musíš posúvať v kolone ak sa nedá prednehnúť? Asi to treba viac brať cez spojku a čo potom vo dvojici plne naložený?
Ale zaujíma ma to...na dialnici by som to veru uvítal...ale čo potom ak prídu alpské priesmyky.
Keď som šiel s manželkou Stelvio no tak tam tie strmé vracáky do kopca...tam bola jednotka akurát a dalo sa to bez pomáhania spojkou.
Dnes už skôr kochač a rovinkový strelec...
12. pro 2022 17:43 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 18
  • Obdržená poděkování 3
Čau, mám dojem, že jsem jí kupoval tady www.2hmoto.cz/rozeta-ocel-1304-38-95-1304


Když jezdím sám, jsem spokojený, ale ve dvou někde v horách by to možná nebylo úplně ono.
Obecně, když dáš nižší rychlost, jsi na původním převodu. 5 se chová jako dříve 6 atd.. Ale v nízkých rychlostech po městě nemám problém, rozdíl v otáčkách dole je minimální. Žádné spojkování v koloně se nekoná.

Příklad:
s původní rozetou na jedničku 1950ot./min. jedeš 15km/h
s rozetou 38z na jedničku 1950ot./min. jedeš 16,6km/h
To nemůžeš poznat. 
Při 1000 ot./min. je to na jedničce 7,7 km/h vs 8,5 km/h 

Rozetu 38z nechávám a neuvažuji o návratu. Navíc mi vyhovuje, že nekecá tachometr a já jedu tolik, kolik ukazuje. Dřív kecal klidně o 10km/h. (přidával) Spotřeba klesla o 0,3 litru a přitom mé tempo se zvedlo, protože když jedu dle tacho, mám o 10km/h více než dřív. Na dálnici a běžných cestách mnohem větší pohoda. Výkonu je na předjíždění stále dost, navíc není problém podřadit.

Změna určitě není pro každého, ale mě ta zbytečně vytočená šestka prostě už štvala. Honda vždycky měla i u aut naprosto zbytečně lehké převody. Motorky nejsou výjimkou.
Poslední změna: 07. led 2023 11:23 uživatelem JardaBar.
07. led 2023 11:16 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.540 sekund