Výměny rozety na CBF1000 06-09

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj vsem, po precteni casopisu motocykl 11/2010, kde srovnavaji starou a novou CBF1000, se rozhoduji, zda nekoupit dozadu mensi rozetu.Pisou, ze na motoru byli jen nepatrne zmeny(3nM kroutak a 5kW vykon),ale co japonci zmenili, je sekundarni prevod 16:43 stara a 16:41 nova u ktere se to projevilo na spotrebe,ta sla cca o O,5l dolu.Ne ze bych jezdil na spotrebu, to vubec ne, ale pri presunu po dalnici domu jsem si hned rikal, ze to pri cestovnim presunu 140-150 az moc zbytecne toci a ze bych tam klidne kopnul sedmicku.Na moji vahu 72KG ma ta masina silu az az, takze o nejakem zhorseni akcelerace v mem pripade nemuze byt rec a za druhe jezdim vyhradne solo, takze do toho asi pujdu, protoze ta cena neni nijak zavratna(750kc).Budu rad za vase nazory a postrehy ;) www.moto-david.eu/prislusenstvi-k_1522/r...94/r-302-41-z_12182/
07. bře 2011 17:27 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
blažin-Vůbec bych se toho nebál=na předešlé mašině TA 650 jsem taky sundal na rozetě 2 zuby dolů a výsledkem bylo snížení otáček o 500 při stejné rychlosti,což bylo znát.Navíc jsem jezdil tak 50/50 ve dvou,se třema kuframa a ani pohyb po kopečkách-Alpách nedělal problém,na delších trasách event.dálnici to bylo příjemnější.
CBF má výkonu nesrovnatelně víc a pokud jezdíš sám,tak by to bylo úplně brnkačka.
07. bře 2011 19:04 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Diskuse na téma výměna rozety na CBF 1000 model 2006-2009.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
07. bře 2011 19:16 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0
Tak predne dekuji za presunuti :) a mam stejny nazor, ze by to melo byt k lepsimu.Mam pocit, ze nekdo na motorkarich psal, ze sel u CBF1000 na 39zubu, ale na rovinu priznal, ze to uz bylo moc a bylo to znat hlavne pri predjizdeni, zkratka ten prevod byl uz moc tezkej.
07. bře 2011 20:15 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Divej, zkusis a uvidis :)
07. bře 2011 20:26 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0
Zajímalo by mě jak jsou velký rozdíly mezi skutečnou rychlostí a tím co ukazuje tachometr (přetpokládám že tacháč je napojen na převodovku)
Litvínov CBF 600S
08. bře 2011 10:39 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Obvykle 3 - 8 km podle rychlosti kterou jedes. Muzes to zkusit treba podle navigace
08. bře 2011 16:52 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0
Hm, spravna pripominka :huh: ,asi bude trochu kecat tachometr, to me nenapadlo.
08. bře 2011 19:12 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 0
blažin napsal:

Ahoj vsem, po precteni casopisu motocykl 11/2010, kde srovnavaji starou a novou CBF1000, se rozhoduji, zda nekoupit dozadu mensi rozetu.Pisou, ze na motoru byli jen nepatrne zmeny(3nM kroutak a 5kW vykon),ale co japonci zmenili, je sekundarni prevod 16:43 stara a 16:41 nova u ktere se to projevilo na spotrebe,ta sla cca o O,5l dolu.Ne ze bych jezdil na spotrebu, to vubec ne, ale pri presunu po dalnici domu jsem si hned rikal, ze to pri cestovnim presunu 140-150 az moc zbytecne toci a ze bych tam klidne kopnul sedmicku.Na moji vahu 72KG ma ta masina silu az az, takze o nejakem zhorseni akcelerace v mem pripade nemuze byt rec a za druhe jezdim vyhradne solo, takze do toho asi pujdu, protoze ta cena neni nijak zavratna(750kc).Budu rad za vase nazory a postrehy ;) www.moto-david.eu/prislusenstvi-k_1522/r...94/r-302-41-z_12182/


Menší rozetu na zadku mám, nevím kolika zubou Nnepočítal jsem je)takhle jsem ji uř koupil, origoš mám zabalenou, zdá se mi to normální akorát při jedničce či dvojce při popojíždění holt jede trochu rychleji na druhé straně se motor tak nevytáčí při vyšší rychlosti.
08. bře 2011 19:27 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Pavouk30 napsal:

Zajímalo by mě jak jsou velký rozdíly mezi skutečnou rychlostí a tím co ukazuje tachometr (přetpokládám že tacháč je napojen na převodovku)


Jak píše Mefisto-nejlepši to poznáš podle bludičky (GPS).Pak si můžeš "v klidu" jet tachometrových skoro 60 v obci,na dálnici lehce přes 140. :)
08. bře 2011 20:21 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.681 sekund