Výměny rozety na CBF1000 06-09

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0
Tak sem zvedavej na vysledky,at sou jen kladny ;)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
20. bře 2011 17:20 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Bumbec napsal:
Jinak jak sem se docetl na motorkarich ze pri 120km/h toci 4 tisice,tak ja na 4 tisice jedu 100km/h,tak by me zajimalo kolik jedete a tocite vy?[/quote]


Tak odpoledne odzkoušeno-:CBF 1000F r.v.2010---na 6 kvalt (a tachometrová rychlost)-o kterém je samozřejmě řeč mě při 4000ot./min jede 105 km/hod .
-Pokud je to pro tebe použitelná informace :)




Tato odpověď -poznatek je primárně určen pro Blažina - viz jeho dotaz
Poslední změna: 20. bře 2011 18:57 uživatelem Malp. Důvod: upřesnění adresace přízpěvku
20. bře 2011 17:27 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0
Malp diky za info,aspon vim ,ze nejsem sam,uvidime jestli se jeste nekdo prida s touhle informaci.
Myslim si ,ze kdyby ten borec mel rozetu s mene zubama ,tak porad nemuze to delat 20km/h.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
20. bře 2011 18:56 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Bumbec-jo ,taky se mě těch 120 moc nepozdává
20. bře 2011 18:59 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0
to Malp:Diky za zkousku a ja jsem taky nejak neveril tem 20km/h, ale zas je fakt, ze na tech motorakrich to nejakej manik prehnal a dal tam 39zubu, coz uz je fakt o hodne a tam uz bych tech 120km/h mohlo byt realnych, jenze to uz je moc "do tezka" a motor dostava naprdel.....
Poslední změna: 08. kvě 2011 07:58 uživatelem blažin.
20. bře 2011 21:36 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0
Takze s timto vikendem mam letos najeto temer 2000km a jako vzorek mi to prijde dostatecne.Celkova prumerna spotreba je 5,63l.V patek jsem tedy objednal rozetu 41zubu a odpovedeli,ze do uterka ji mam doma,takze nasledne provedu montaz.Zacnu pozorovat spotrebu a celkove chovani masiny.Vysledky jsem za nejaky cas napisu ;)
08. kvě 2011 07:55 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,tak jak jsem slibil pisu nove poznatky s rozetou 41zubu a na uvod musim rict,ze nelituji koupe.Nektere poznatky budou pro nekoho nepouzitelne,protoze sam osobe vazi napr.100kg a nebo jezdi hodne ve dvou,coz ani jedno neni muj pripad,takze zmena do tezka v mem pripade masine prospela,protoze se kvalty pekne protahli a v kopcich musim o chlup vic radit,ale jak rikam,me zrovna moc nebavi jen jezdit na sestku a uz tuplem ne v kopcovitem a zatackovitem profilu.Ted jezdim ctyrka-petka a sestka jen vyjimecne.No a co se spotreby tyce,tak jsem zatim tankoval dvakrat do plne a spotreba je 5,15l,takze to slo opravdu dolu ;) .Samozrejme jsem se snazil jezdit stejnym stylem jako pred vymenou,ale urcite to budu sledovat dal,protoze me ceka dovolena,kde bude dalnicni presun(jezdime mezi 150-160) a nasleduje tyden v alpskejch kopcich,takze tam urcite dostane "befka" trochu do tela :)
10. čvn 2011 17:28 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Obnovil bych tuto diskuzi, ač jsem majitelem 600ky.
Koupil jsem ji od majitele s větší rozetou, o 2 zuby. Nemá někdo praktickou zkušenost či možnost porovnání? Přijde mi, že jsou teď převody dost krátké (ale možná je to jen subjektivní dojem, nemám dost zkušeností), otázkou je taky spotřeba...

EDIT: na 6ku na 4000 ot./min. mi to frčí tachometrových 85 km/h...
Praha 4 - CBF 600S 2004
Poslední změna: 10. dub 2012 18:02 uživatelem Eddie75.
10. dub 2012 10:06 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Ked upravujem sekundarny prevod tak davam o zub vecie vyvodove kolecko,co v praxi znamena ze motor Ti bude tocit zhruba o 210 otacok menej.Prednostou tejto vymeny je ze retaz po obvode vyvodoveho kolecka z vecim priemerom je menej namahana na ohyb a tiez si neskratis priestor na sponovakoch.
-overena uspora paliva 2 dcl.
10. dub 2012 12:17 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Eddie:
CBF 600 je obecně zpřevodovaná celkem krátce. Mě to celkem vyhovovalo. Na šestku při 4 tisících otáčkách to jelo podle tachometru nějak těsně pod 90 km/h (origo převod). Pětka se dobře porovnávala - 4000 ot. = 80 km/h atd. Záleží na tom, co máš za verzi, N je prý ještě o fous kratší, než S (já měl S).

Spotřebu jsem měl od 4.1 l/100 km (delší sólo přesun po dálnici rychlostí okolo 130) přes 4.4-4.5 (sólo cesty po běžných silnicích s občasným předjížděním a divočením) po 5 (cesta na dovolenou nabalený kufrem, tankvakem, pytlem a brašnami, občas vyšší rychlostí okolo 150).
24. kvě 2012 20:49 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 1.573 sekund