Výměny rozety na CBF1000 06-09
Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Jaké úpravy přes zimu plánuji
Vím že tahle debata proběhla už dávno,ale přece přidám názor.Na svou CBF 600 plánuju o 2 zuby menší rozetu při první koupi.Ale určitě to bude Supersprox Sealth.Sice stojí 1400,ale nikdy jsem na motorce neměl nic spolehlivějšího,a déle životnějšího.Vydrží přez 30tisíc.
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky Seru na Tapatalk
29. čvc 2012 21:36
#31
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Gastan pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Povodná rozeta mi vydrzala 32 tis ...
A co plánujem na zimu..
Dat masinu dokopy po páde a penazenku tiez ..
A co plánujem na zimu..
Dat masinu dokopy po páde a penazenku tiez ..
30. čvc 2012 20:56
#32
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Přijde na to jak hodně si boural,teď jsem opravoval po cizím pádu,a nebylo to tak hrozný.
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky Seru na Tapatalk
31. čvc 2012 16:45
#33
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl vlastaCBF pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Dal jsem si tu práci a namontoval digitacho z jízdního kola s rozsahem do 200km/h. Zadal přesný obvod kola změřený na podlaze garáže při otočení o obrátku tím je započítaná deformace při zatížení a výsledná ochylka tachometru je téměř 10%. Navigace to prakticky potvrzuje. Norma pro výrobu a cejchování tachometrů povoluje +7% a jak je vidět je překačována. Při indikované 200km/h jedu ve skutečnosti jen 180.
12. led 2013 20:12
#34
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Tachometry můžou dle normy ukazovat více, ale nesmí ukazovat méně. Do plusu můžou jít dle poslední legislativy metodiky EHK až o 16km/hod.. Předpokládám, že i u tvého měření došlo k nějaké odchylce.
Zrovna tak např. policejní radary AD9 Ramet mají při rychlostech nad 100 odchylku +- 3% což je při 200km/hod. 6 km v hodině (+-), tedy rozsah 12 km v hodině.
Při běžné rychlosti na dálnici např. 130 je ta odchylka tachometru menší.
V podstatě nejvyšší rychlosti dle tachometru CBF 600 jsem dosáhl na okruhu v Brně a to 190 km/hod..
Jinak na dálnicích pro cestování nad 130 km/hod. už se podstatně vytrácí konfort a vzrůstá únava. Takže v podstatě dodržuji povolené limity.
Zrovna tak např. policejní radary AD9 Ramet mají při rychlostech nad 100 odchylku +- 3% což je při 200km/hod. 6 km v hodině (+-), tedy rozsah 12 km v hodině.
Při běžné rychlosti na dálnici např. 130 je ta odchylka tachometru menší.
V podstatě nejvyšší rychlosti dle tachometru CBF 600 jsem dosáhl na okruhu v Brně a to 190 km/hod..
Jinak na dálnicích pro cestování nad 130 km/hod. už se podstatně vytrácí konfort a vzrůstá únava. Takže v podstatě dodržuji povolené limity.
13. led 2013 09:01
#35
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.480 sekund