Doplnky Givi na CBF1000F (2010->)

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Ahoj,
chcem sa s vami podelit o skusenosti s doplnkami GIVI ktore som si tento rok kupil na moju CBF1000F (2010)

Prikladam link kde su vidiet vsetky vyrabane pre tento typ moto: Givi doplnky na CBF1000F

Tieto som si kupil ja:
Padaci ram : TN460
vyssie plexi : D320ST
Drziaky na kufre : PLXR208 + 777KIT
Bocne kufre : model V35, nelakovane

V nasledujucich prispevkoch popisem moje skusenosti s jednotlivymi vyrobkami. Napisem ich postupne ako budem stihat s casom, pokusim sa este dnes...
10. říj 2011 17:27 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Padaci ram TN460

Montaz: bez problemov
Hned po skusobnej jazde som si vsimol vyrazne vibracie od 5000 ot/min.

Dealer ktory mi predal padaky tvrdil ze nemali s nimi problem, pisal som aj do Givi, odpovedali mi ze ziadny podobny problem nezaznamenali a odporucili mi obratit sa na dealera...

Nasledne som podla prispevkov tu na fore zistil ze mam presne ten isty problem ako Malp, JinT...
CBF 1000F - Chovani motoru

Podla vzoru Malp-a som padaky vyplnil pieskom, zaspuntoval a takto som najazdil uz cca 4000km.
Po montazi sa mi zdalo ze vibracie su mensie, ale nie som schopny to posudit teraz, nakolko som si na to uz tak nejak zvykol a nemam chut a cas s tym experimentovat...

Moj zaver:
Pozitiva:
pekny design, mam pocit ze ochrannu funciu by plnil dobre pri pade motorky.
Negativa:
"zla konstrukcia" ramu, predpokladam ze problem nebude mozne uplne odstranit.
=> ak by som sa rozhodoval znova, skusil by som najst ram inej konstrukcie, pripadne by som zvolil nejake kvalitne padacie "spunty", napr od SW Motech
Poslední změna: 10. říj 2011 21:32 uživatelem boco818.
10. říj 2011 21:21 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Turisticke plexi D320ST

Montaz: bez problemov
Nakolko mam vysku 183cm, plexi plni svoj ucel az v najvyssej polohe, ale ochrana pred vetrom je super, do rychlosti cca 110km/h mozem bez problemov jazdit s plne otvorenym stitom (samozrejme slnecne okuliare spustene) na mojej Shuberth C3 prilbe. Navyse prestal byt problem s muskami na prilbe s vynimkou par ktore preleteli otvorom popod plexi (medzi plexi a svetlami).

Uz pri montazi som si vsimol upozornenie na max rychlost - na plexi bola nalepka upozornujuca na to (tusim 120km/h), toto vsak na webe Givi ani nikde inde uvedene nie je. Pri skusobnej jazde vyssou rychlostou (>150km/h) sa plexi zacalo vyrazne ohybat smerom na mna, pri 180km/h aj cca 5-8cm v hornej casti.
Samozrejme toto vo mne vyvolalo obavy, ktore sa po 4000km naplnili, plexi mi pocas jazdy v rychlosti cca 110km/h prasklo od lavej hornej skrutky. Po demontazi som zistil ze je popraskane pri kazdej diere.
Prikladam link na foto kde je vidiet detaily.
Poskodene plexi

Plexi skusim reklamovat, ale nemyslim ze uspejem - dam vediet.

Moj zaver:
Pozitiva:
Velmi dobra ochrana pred vetrom (pre vyssich ludi az v hornej polohe)
Negativa
Obmedzena max rychlost, nachylne vzhladom ku sposobu uchytenia a vysokej konstrukcnej vyske a pake
S plexi vo vyssej polohe motorka nevyzera pekne..

=> teraz by som urcite zvazoval ine riesenie, napr MRA s deflektorom.

PS: ani original plexi nie je bez chyby, v mojom pripade su praskliny okolo vsetkych dier, predpokladam ze predchadzajuci majitel casto posuval plexi hore-dole...
10. říj 2011 22:17 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Drziaky na kufre : PLXR208 + 777KIT

Motorku som kupil spolu s original horny kufrom Honda, potreboval som kupit bocne kufre. Po dlhsom rozmyslani som sa rozhodol pre Givi V35m ktore vyzaduju PLXR208 + 777KIT (tento je potrebny nakolko nemam Givi topcase).

Montaz:
Ked som isiel do garaze namontovat tento drziak, predpokladal som ze to bude trvat max 1 hodinu...realita?
Chvilu mi trvalo kym som pochopil ako nainstalovat 777KIT, nasledne som sa pustil do instalacie PLXR208.
A tu nastal problem, tento drziak pouziva bajonetove "rychloskrutky", ktore sa "uzamykaju" pootocenim o 90 stupnov.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


Na prilozenom obrazku je vidiet ze kazdy drziak ma 3 taketo skrutky (A, B, C), plus je tam dalsia ktora spaja pravy a lavy drziak pod zadnym blatnikom - skurutka D.
So skrutkami B a C problem nebol, ale skrutky C na oboch stranach a D nesla pootocit o 90 stupnov tak aby sa zamkla. Zistil som ze pricinou je hrubka plechu 777KITu (v pripade skrutiek C) a hrubka protikusu v pripade skrutky D pod blatnikom. :blink:
Mal som sto chuti okamzite vratit drziak do obchodu, ale nakoniec som sa rozhodol pre modifikaciu - vo zveraku som vylisoval zo vsetkych 3 skrutiek koliky, spod kazdej vybral po 1 pruznej podlozke a koliky nalisoval spat. Po tejto uprave je uz mozne skrutky otocit tak ako treba...
Nasledne som drziaky kompletne doinstaloval.
Pri skusobnom nasadzovani kufrov som narazil na dalsi problem - zadny kolik na drziaku, do ktoreho sa nasadzuje kufor bol ohnuty smerom hore! Pricinou je krivo navareny zavitovy navarok. (na obrazku cervenou sipkou). Nastastie to vyriesilo vlozenie podlozky spravnej hrubky pod tento kolik (je tam skrutka).
Suma sumarum, montaz trvala 3 hodiny! No, uprimne talianom som nevedel prist na meno :angry: ...

Po odjazdeni 1500km s kuframi cez Alpy (po ceste sme 2x lahko zmokli) este 2 dalsie skusenosti: nalepka - tepelny stit nad vyfuk, ktora sa lepi na spodok praveho kufra (je dodavana ako sucast PLXR208) sa zacala odlepovat a spodne trubky drziaka hrdzaviet, pravdepodobne vplyvom piesku z cesty, ktory sa dostal medzi kufre a trubku, nasledne odrali farbu vibraciami. Nabuduce by som ich omotal po instalacii ciernou instalaterskou paskou.

Moj zaver:
Pozitiva:
drziak sa da pomocou 7 bajonetovych skrutiek odmontovat za chvilu a da sa jazdit bez neho ked netreba brat kufre
Negativa
Velmi zla kvalita/konstrukcia, nedostatocna ochrana proti korozii, nepresna vyroba.
To najpodstatnejsie - velmi vysoka cena za taktyto nekvalitny vyrobok (189 EUR!)
Jednoducho VELKE sklamanie z tohoto vyrobku za take peniaze. Stokrat som olutoval ze som si ich nevyrobil sam...
Díky: lofo
Poslední změna: 10. říj 2011 23:53 uživatelem boco818.
10. říj 2011 23:51 #4

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Bocne kufre : model V35
Cena cca 260-310 EUR/par

Pozitiva:
nie su take siroke ako ine kufre (napr E41), clovek sa nemusi velmi bat ze niekde nimi zachyti, toto bol presne dovod preco som si ich vybral.
Negativa:
Kufre maju iba 1 veko, ked sa otvori na motorke a su plne, moze sa stat ze uz nepojdu zavriet, pripadne sa nieco vysype na cestu, bude ho treba zlozit dole, atd...viete si to asi predstavit.
Navyse, ked ich mate na zemi s otvorenym vekom a nieco v nom hladate, ukladate, veko je nachylne sa samo zaklapnut a zacvaknut vam prsty. Stalo sa mi to najmenej 10 krat :angry:
11. říj 2011 00:03 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Nejak som sa rozpisal, tak snad to niekomu pomoze B)
11. říj 2011 00:06 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Wow! Rozepsal jsi se úplně báječně! Tohle jsou neocenitelné zkušenosti. Postupně to hodím jako samostatné články na web, ať je to snadno dohledatelné. Díky moc!
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
11. říj 2011 07:45 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Bocne kufre : model V35

Mam je dva roky a nemel jsem s nimi zadny problem.
Bocni kufry pouzivam na prevoz veci. Zadni Top case mam na veci, ktere bych mohl cestou potrebovat, cili nemam potrebu je otvirat a stejne mam vsechny veci v taskach, takze ani po otevreni se nestane ze by neco vypadlo.
Pokud jsi chtel otvirat kufr cestou mel jsi si poridit s odklopnym vickem myslim ze typ:41


Drzaky budu mit podobne ale na CBF 1000A
Taktez zadny problem jak montazi tak s nasazovanim a sundavanim, barva stale ok, nikde se nic nelepi.

Plexi jsem volil radeji od MRA a taktez zatim zadny problem
:P
Poslední změna: 11. říj 2011 16:04 uživatelem Mefisto.
11. říj 2011 15:57 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 0
Tak kdyz teda ctu tu tragedii s "preciznosti" drzaku Givi, jsem rad, ze mimo kufru Givi/Kappa mam vse ostatni SW-motech. Ackoliv to taky asi vyrabeji nekde v Cine, je to precizne nemecky presne :-) A licujici na chlup. :laugh:
15. říj 2011 11:26 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.502 sekund