Automatické mazání řetězu

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Mefisto napsal:

Luhamoto napsal:

S automatickým mazáním zkušenosti nemám a popravě docela by mě zajímalo, jak se mazivo dostane na ty správné místa. Dle obrázku ve fóru je ten injektor pouze na jedné straně. A mazat by se měl řetěz na místa(viz. foto), aby mazivo zateklo pod váleček a ne na váleček.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Dodavaji i dualni injektor
[img size=200x200]www.sensormet.cz/data/zbozi/q1_742445407...237e51c75108bcb8.jpg[/img]


OK. S těmi dvěma injektory jeto už lepší.
Ještě by mě zajímalo, co se tam musí dávat za olej?
Je to něco speciálního pouze pro tyto přístroje?
13. kvě 2012 19:26 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 0
Je na každém, aby zvážil kolik do toho chce investovat. Já si zvolil vSystem, který je jednodušší a hlavně podstatně levnější :whistle: . Raději si za ušetřené peníze pořídím ještě jiný doplněk nebo hromadu benzínu (i když ta "hromada" je stále menší a menší - vzhledem ke zvyšující se ceně :evil: ). eSystem má výhody kontroly hladiny oleje v nádobce, konstantní dávky oleje bez závislosti na venkovní teplotě ( větší "pařák" = řidší olej = více kapek a obráceně), popř. z ovládacího panelu na řídítkách možnost okamžitého přidání olejové dávky, například při dešti. Nevýhodou je připojení dalšího spotřebiče k elektroinstalaci a možnost poruchy dávkovacího motorku nebo elektromagnetického dávkovače. To u vSystemu sice odpadá, ale zase přibývá ta výše uvedená náchylnost na změnu teploty (při provozu např. na jaře přiotevřu dávkování o 180stupňů) a také je nutná občasná kontrola olejové nádržky - olej nesmí dojít ( zavzdušnění mazacího systému = nefunkčnost - osobně vyzkoušeno :dry: ). Odkaz na montáže pro různé varianty motocyklů HONDA jsou tady .

Moje instalace ( připojení na sání - pro ovládací podtlakový ventil ):

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.



Připojení na kyvku ( trochu jinak, než má výrobce - změnil současný obrázek s umístěním výstupu ):

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.



Ještě jeden náhled :

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.



Duální injektor je sice dobrá věc, ale jsou to další výdaje... Pokud s "Mášou" hodláš jezdit okruhy, je potřebný. Pokud ji máš na turistiku - nemá dual injektor až takový smysl - olej se postupně navzlíná i na druhou stranu (ale jeho instalací nic nepokazíš ;) ). Pro šikovnější není problém si jej "dobastlit" a ušetřit dalších cca 800Kč.

Olej do obou systémů se používá speciální, který nabízejí různí prodejci, např. SENSORMET atd. I když součástí instalační sady je malá lahvička s olejem, doporučuji si hned přikoupit i 0,5L láhev, asi za 250Kč ( proč platit dvoje poštovné ). Malou lahvičku s injekční stříkačkou vozím pod sedadlem pro případ nutnosti dolití někde na cestě ( kdybych pozapoměl :blush: ).
Pro doplňování kupujte olej na normální teploty (modrý) - ten na vyšší teplotu (červený) u nás nemá smysl - je řídký ( pokud tedy nehodláte jet do Turecka a níže ).
V případě zavzdušnění vSystemu stačí dolít nádržku olejem ( odpojíš přivzdušňovací hadičku a do otvoru leješ stříkačkou olej ), nastartovat ! (otevře se podtlakový ventil v SCOTTOILERu) a pak pusou foukat do přivzdušňovací hadičky, dokud nezmizí z výstupu u řetězu bublinky ( proto je hadička průhledná ).
Na očišťování ráfků zadního kola a podsedlového plastu postačí pouze papírový ubrousek. Pokud máte dobře seřízeno dávkování, je tam pouze pár kapek za 500-1000km.

Snad to jsou dost vyčerpávající odpovědi :S .
Moje CBF1000 byla moc fajn, ale Géeso je extáze :)
14. kvě 2012 22:25 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Tak jeste zkusenost.
Stoji to za to a namontoval by sis to znovu?
14. kvě 2012 22:37 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 0
Jak jsem již psal v profilu na motorkářích, chtěl jsem moto s kardanem, ale tohle mazání moje rozhodnutí na docela dlouhý čas ( asi ;) ) zvrátilo. Je to jeden z doplňků, který bych v současné době pořizoval jako první.
Moje CBF1000 byla moc fajn, ale Géeso je extáze :)
14. kvě 2012 22:57 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 0
Tady jsem ještě nafotil krabici ze sady, co je stále v akci u LOUISe a kterou mám nainstalovanou:

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.



A tohle mi zbylo B) :

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.



Pokud by měl někdo zájem a nechtělo se mu jet např. do PASSAU, zkuste kontaktovat uživatele KOKINa z VSTROM klubu. Třeba bude "povolný" :laugh: za rozumnou kačku - má nějaký "holport" s LOUISem. Já jsem jej kdysi potkal na výstavě MOTOCYKL na Výstavišti. Tenkrát tam prodával GIPRO a jiné užitečné kravinky...
Moje CBF1000 byla moc fajn, ale Géeso je extáze :)
Poslední změna: 17. kvě 2012 19:29 uživatelem Rudolf.
17. kvě 2012 19:26 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Obdržená poděkování 0
Dnes jsem objednal scottoiler esystem tak jsem na to zvědavý
09. úno 2013 20:37 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11
Honza CBF napsal:

Dnes jsem objednal scottoiler esystem tak jsem na to zvědavý


Dobře si udělal,taky už by se mi bez toho nechtělo jezdit. Takže modrý olej,správně seřídit,a máš po starostech B)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
09. úno 2013 21:24 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Obdržená poděkování 0
hele kolik najedeš na jednu nádržku
09. úno 2013 21:29 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11
Kilometry nesleduju,ale nádržku jsem plnil v srpnu,a je tam ještě trošku. V návodu bylo psáno myslím dva tisíce na lahev 0,5 L ,ale najel jsem přes dva,a je to konec první nádobky. Koukám aby to bylo mastný,a po dojetí z toho kápla kapka. Ale že bych zbytečně přemazával,to ne. A injektor fakt stačí na jednu stranu,olej provzlíná. A pokud se tu dotyčný zase zeptá jak to vím,odpověď je ,že jsem rozbrousil jetý řetěz. Vím to. B)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
09. úno 2013 21:56 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Obdržená poděkování 0
prosimtě nehodil by si sem fotku kde máš uloženou nádržku?
09. úno 2013 22:01 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.840 sekund