Laďáky,úpravy výfuku atd

  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Mám homologovaný titanový laďák Leo Vince SBK (8800,-),Dynojet kit,KN filtr,naladění=8 kobyl navíc (cca 10000,-). Sériový výfuk nebrat,mašina musí být slyšet,to můžete zrovna jezdit na posr...čínským skůtru. :laugh:
21. dub 2011 22:12 #41

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Jo jo,masina musi jit slyset.Ty moc casto na zapad
nejezdis co?Ja jel loni s borcema na Glossklockner
a vsichni co sdileji Tvuj nazor si prehazovali z
ladaku na seriove a predloni jel s borcem, ktery to neresil bo nemel seriovy a platil 700! ecek a to
myslim mel jeste stesti.Ne,ne ja Te neurazim to bych
musel urazet temer vsechny jen chci rict,ze neni
ladak jako ladak bo napr. jeden borec tady ze sidliste
kazde rano v 5.hodin natoci sveho Horneta s ladakama
made in co za nejmin a cele mesto je v tu ranu-rano
na nohou.
24. dub 2011 10:40 #42

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5

Odpověděl Damon pro téma Re: Laďáky,úpravy výfuku atd

konvajsr napsal:

bo napr. jeden borec tady ze sidliste
kazde rano v 5.hodin natoci sveho Horneta s ladakama
made in co za nejmin a cele mesto je v tu ranu-rano
na nohou.

Já jsem taky pro pěkný zvuk ale jak píšeš někdy to řve jako kráva a jede to jak když ani nechce, ten zvuk vůbec neodpovídá rychlosti.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Kawasaki Z 1000 SX
24. dub 2011 11:53 #43

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 109
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Kibo pro téma Re: Laďáky,úpravy výfuku atd

Hučí a nejede, to mám rád aj u tuzerských áut :laugh:
24. dub 2011 20:50 #44

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 185
  • Obdržená poděkování 2
Mne sa páči hlboký hrubý barytón. Žiadne uvrešťané trúby (aj keď homologované), by som si tam namiesto originálov nedal. Nechcem, aby bola motorka hlučnejšia, než je nevyhnutne nutné. Skôr by som hľadal niečo s dunivejším zvukom než vydávajú origo výfuky. Mám dojem, že Akrapovič také robí. Len tá cena... :(
LUBO.... CBF600SA 2009 "BlackPearl"
26. dub 2011 15:00 #45

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 382
  • Obdržená poděkování 48
Mám Leo Vince Carbon Evo II ovál.Na volnoběh krásně basuje, při mírném přidání plynu - lehké staccato a při plném nářez.
Ale vcelku je jeden z "tišších". Kamarád má na Suzuki SV650 TENAX a když stojíme vedle sebe příjde mi ten jeho o malinko hlučnější.Mám vyndanou homologační vložku (výfuk je homologovaný takže hurá Rakousko)a ta se dá vložit během pár sekund a utažení je pouze na jeden imbus.(20 vteřin výměna)Po jejím vložení je zvuk tišší a sametový.
Foto:http://www.motostar.cz/cz/eshop/7597-leovince-2ovale-carbon-standard-evo-coppa/
Zvuk: viz YouTube : Leo Vince Carbon Evo II on Honda CBF 600 SA. Original sound / sound with
Ten na YouTube je trochu zvukově jiný ale budiž pro představu to stačí.Zkusím někdy natočit ten svůj.
Jo a cena 10500,-výfuk a cca 700,- práce.
Měl jsem CBFko ještě na motorové brzdě, výkon nyní 85 koní a zlepšil se i lineární průběh výkonu.
Tak si chrochtám... ;)
Honda CBF 1000 2010
03. kvě 2011 19:36 #46

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Tož chlapi, nechci být šťoura, ale mě osobně se na té mašině líbí právě to, že je tak tichá. Já měl, a to už je dávno, ČZtu, která měla 12 koní, ale měla "ohrommující" zvuk. Dneska těch koní sedlám 100 a tak mi už připadá jaksi nadbytečné, dávat všem výfukem na vědomí, že jedu. Tuhle jsem na nízké otáčky dojel před garáž, sousedka se vyjeveně otočila a obdivně povídá: "Taková velká motorka a já ji ani neslyšela přijet." No, ale možná už jen prostě stárnu :S
11. kvě 2011 13:25 #47

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 382
  • Obdržená poděkování 48
Taky názor, ale já prostě potřebuju motorku slyšet(nemám rád kravál ale kultivovaný zvuk).Před tím jsem slyšel pouze vítr v uších.Byl jsem na výstavě Motocykl 2011 měli tam elektro-motorky hezké na pohled, ale není nic slyšet. Tak nevím dočkáme se bezhlučného provozu... Když jedu autem řadím podle zvuku motoru, samozřejmě čím novější vůz tím tišší,do budoucna mě zbývá asi jen automat nebo sledovat otáčkoměr...a jen točit volantem.To bude krása...
Honda CBF 1000 2010
15. kvě 2011 22:02 #48

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Re: Laďáky,úpravy výfuku atd

S tímhle bojuju pořád.Laďák versus origo.Mám 9 motocykl a s laďáky jsem měl 3 stroje a obojí má něco do sebe ticho ,žádný hluk,neděsíš zvěř a nenaštveš v noci půl města svým příjezdem,na druhou stranu hezký zvuk laděného výfuku.Napůl mám rád laďáky líbí se mi zvuk,nadruhou stranu tichá klidná jízda není špatná.Mám na CBF 600 výfuk TENAX a mám i origo.Jak jsem se tady dočetl budu muset do Rakouska asi přehazovat výfuk,protože tam jezdím často a zíral jsem jak tu výše bylo napsáno pokuta 700éček takže si užiju ještě pár jízd po česku včetně našeho srazu a pak hodím origo protože bydlím kousek u hranic a Rakousko je letos můj výletní cíl č 1 :)
27. kvě 2011 16:42 #49

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Volba výfuku je samozřejmě o individuálních prioritách. Mě osobně originální výfuk vyhovuje. Za jízdy motor slyším a při delším cestování by mi hlasitý výfuk spíš vadil. Nehledě na to, že bych špatně slyšel intecom, což by mi taky docela vadilo.
27. kvě 2011 17:22 #50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.668 sekund