Prilba - aku pouzivate? Skusenosti?

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Původně jsem si říkal, že si ji přijedu vyzkoušet, nejbližší prodejna 100 km, což by ani nevadilo, ale nějak ten čas na to doposud nebyl. Naposledy jsem ji zkoušel jen na prodejně, když jsem jel do Krkonoš na sraz v Brně Bonmotu. Porovnával jsem Shoei GT air, Shoei Neotec a tu HJC. Všechny mi na hlavě seděly. Nelepší mi přišla Neotec, ale ta cena je celkem vysoká. Test na motorce a přímé porovnání by bylo hodně fajn. Trocha je to v tomto směru koupě na slepo, ale uvidím.
05. bře 2019 18:06 #51

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Tez jsme zkouseli, ale v BONMOTO
Mame HJC RPHA MAX EVO
08. bře 2019 04:59 #52

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
Lazer Bayamo design Nanotech. Zatím OK
11. bře 2019 18:37 #53

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 2
Já používám Suomy Speedstar a spokojenost B)
Honda CBF 1000 FA 2011
12. bře 2019 22:01 #54

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 63
  • Obdržená poděkování 1
Nechat si poradit přilbu nejde. Mám CBF s origo i cestovním štítem a holýho Dragstara. Na Dragovi mám zvednutou bradu do cca 70km a nevadí mi to, na CBF zavírám po 50km/h. Na Hondě mám vždycky špunty v uších, na Dragovi ne. Na Hondě mám origo plégo co nejníž kvůli turbolencím (= spojitost s hlukem), cestovní plégo mám co nejvýš a už se mi potí plexi i s pinlockem. Jednoduchý, nevětrá. Chci tím říct, že záleží na jaký motorce to máš, jaký tam máš plexi, jak jsi vysoký. Já chtěl otvíračku, tak mám Shoei Neotec. Manželka to nechtěla, má HJC a je spokojená. Máme v tom čínskej interkom a do stovky se slyšíme dobře. Moje rada tedy zní - vyber si druh přilby co chceš, potom konkrétní přilbu a tu si jeď zkusit. S Neotecem jsem najel 30 tis km ale nemůžu nikomu poradit, ať si ho koupí, protože jednoduše vyhovuje mě, ale to ještě nic neznamená pro někoho jinýho.
CBF 1000 r.v. 2006
13. bře 2019 18:56 #55

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Tohle je určitě pravda.... proto se mi líbí, že v tom Motostaru ti tu HJC půjčí... a můžeš vyzkoušet..
Mám podobnou zkušenost a to s otevřenou přilbou na Shadow 750 jsem nikdy neměl pocit že bych si měl dávat špunty jak jsem na CBF šel do uzavřené přilby byl jsem v šoku... nečekal jsem že se zvuk hluk nebo jak to popsat tak změní...
určitě osobní zkušenost důležitá další věc je výška osoby a tvar plexi… a to nejdůležitější je velikost a tvar hlavy.
Osobně některé přilby ani nemůžu mít.
Honda CBF 1000 RS:)
14. bře 2019 12:56 #56

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
Chtěl jsem se optat nemáte někdo zkušenost s touto helmou:
Moto přilba ASTONE RT1000 www.rockway.cz/moto-prilba-astone-rt1000...odukty+0-3&utm_term=
Známej jí má doma nepoužitou a tak mi jí nabízí za půlku ale zase kupovat za dobrou cenu co nestojí třeba za nic je trochu zbytečné. Ještě jí musím zkusit hlavně kvůli brýlím. Mám starou Nolan n102 tak přemýšlím o novější. I že bych s tí sundal vnější clonu jestli by to nepomohlo...za pár dní už budu mít brýle co se zatmavý i přes plexi.
Díky za názor popřípadě doporučení za rozumnou cenu
Kawasaki Z 1000 SX
23. dub 2019 22:23 #57

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
hele řeknu to takto možná se mnou nebudete souhlasit asi by se dali dohledat nějaké testy a bezpečnostní zkoušky přilby ale beru to ze třech hledisek
1) tato kategorie přilby není pro naše motorky protože jedeš prostě rychleji... máš zrychlení a jezdí se podstatně sportovněji...
podle mě tyto přilby od 1500-5tis jsou z kategorie pro začínající jezdce na menších kubaturách skútrech atd...
2) přilba ti musí sedět... problém je i to když přilbu na den půjčíš nebo jezdíš v kukle a bez kukly.... přilba se musí na tvůj ksycht přisát... a držet pevně nesmí ti lítat když hýbneš hlavou ruku na srdce většina našich přileb po druhé sezoně už toto nesplní... měkké materiály se vymačkají a když to budeš potřeba tak se ti posune nebo zuje a to je určitě to poslední co chceš šetřit na přilbě... Já to řeším příbalovými podložkami pod výstelku protože je vyjímatelná a komplet pratelná snažím se přilbu tzv vycpat ale už koukám po nové... Když se tedy vrátím k velikosti známí má asi těžko o číslo menší hlavu aby tobě v současné době seděla a seděla všude kde má nejen že se budeš blbě dostávat přes vstup.
3) stárnutí materiálu je to téma nikdo nenapíše na přilbu životnost 5let ale po 10letech by to mělo být velké téma... plasty a kompozity včetně lepidel a pryskyřice stárnou a degradují... a je jednou jedna že toto nikdo nechce slyšet takže to ani výrobci nijak nezveřejňují první co by byl fer může zavřít krám protože to ostatní použijí jako konkurenční nevýhodu... takže spíš jde o to přilby měnit je to lepší i z aspektu, že opět správně zvolená přilba na velikost bude fungovat o 60%lépe,... u vyklápěčky bych ještě přidal téma pantu a mechanizmu zavírání jak dobře bude u starší přilby fungovat v době nárazu...

Tedy za mě a to nejsem agent prodejce přileb jedině novou a neexperimentovat a nešetřit ani na sobě ani na gumách ani na servisu prostě je to drahý kůň ale vše co můžeš vylepšit a udělat v přípravě udělej a když tě někdo sundá tak si řekneš udělal jsem maximum... pro to aby následky byly minimální... Sorry je to nepopulární a myslete si o mě co chcete ale není to otázka movitosti nebo rozmařilosti je to otázka života a smrti... zní to divně ale ve spojení motorka přilba a silnice je to pravda. A bože nechtěl jsem moralizovat nebo poučovat ale takový je můj názor dlouhodobě a i to co okolo slyším mi to potvrzuje... Howk čauky
Honda CBF 1000 RS:)
Díky: keith
24. dub 2019 06:42 #58

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Ja bych jeste doplnil jeden bod a to jak casto budes jezdit(pouzivat), ten by mel byt asi prvni a od toho se odviji vse ostatni, ale takhle to je prakticky se vsim
Poslední změna: 24. dub 2019 18:18 uživatelem Mefisto.
24. dub 2019 18:18 #59

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
No to bych ani neřekl osobně si myslím, že čím méně jezdíš tím kvalitnější protektory potřebuješ to je potřeba si uvědomit vše budeš řešit huř pokud nemáš najeté km... na motorce toto platí dvojnásob a to, že někdo řekne jezdím pomalu sorry to není argument krizovku ti vyrobí ostatní a jak jí vyřešíš... je na tobě... a i v 50km/hod je krizovka jako víno sám jsem v té situaci před pár lety ležel.. takže jo hele na sobě nešetři ikdyž je jediné pravidlo riziko opravdu s rychlosti roste a šance na přežití klesá ikdyž máš přilbu za 40tis... a to že jsem takovou na hlavě měl... a vůbec mě neoslovila :sick:
Honda CBF 1000 RS:)
25. dub 2019 11:42 #60

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.774 sekund