xenony na CBF
Odpověděl Rudolf pro téma Re: xenony na CBF
Já jsem tím hlavně řešil nižší spotřebu a výrazně delší životnost.
Moje CBF1000 byla moc fajn, ale Géeso je extáze
14. kvě 2012 22:51
#21
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re: xenony na CBF
Nizsi spotrebu z baterky?
Zivotnost zarovky? Po 4 letech me vymena nezabije oproti kazdo dvourocni vymene pred Stk
Zivotnost zarovky? Po 4 letech me vymena nezabije oproti kazdo dvourocni vymene pred Stk
15. kvě 2012 05:40
#22
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Rudolf pro téma Re: xenony na CBF
Na co zbytečně dále zatěžovat elektroinstalaci vyšším odběrem (35W xenon proti 55W H7). Už takhle tam mám "pár věcí navíc - alarm s pagerem, vyhřívání, navigace atd. A hlavně se mi xenon líbí ( když už jej nemám v autě ).
Moje CBF1000 byla moc fajn, ale Géeso je extáze
15. kvě 2012 21:04
#23
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Honza CBF pro téma Re: xenony na CBF
jak si vyřešil díru do prachovky? a kam si přidělal balast?
16. kvě 2012 12:45
#24
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re: xenony na CBF
Altiku to neva
16. kvě 2012 16:48
#25
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Rudolf pro téma Re: xenony na CBF
Honza CBF napsal:
Balast musí být ve verzi SLIM - pak se vejde nad reflektor ( je ale nutná demontáž přístrojovky ). Díru do prachovky jsem nedělal - byl jsem "drsoň" - malým vtáčkem jsem udělal pod prachovkou v obalu reflektoru otvor pro průchodku co je na kabeláži výbojky. Takže pokud bych chtěl vyměnit výbojku, vytáhnu ven kabeláž i s touhle prachovkou. V případě závady na cestě nebo STK atd., stačí pouze výbojku vytáhnout z reflektoru a vložit ji mezi reflektor a kryt ( vejde se - mám již vyzkoušeno - kvůli STK ), vložit orig. H7, z původní žárovkové patice vytáhnout kabely co vedou k balastu - pamatovat si polaritu, myslím, že orig. bílý vodič je plusový (ty také nechat mezi refl. a obalem reflektoru) a patici nasadit na H7. Celá "operace" trvá i s demontáží levé strany kapotáže cca 10-15min. Za celou dobu, co xenon mám, tj. od 2008, jsem výbojku měnit nemusel. Až teď, když experimentuji s různými barevnými teplotami. Celou dobu jsem tam měl 6000K, teď tam mám 3000K ( viz. foto výše) a čekám na 4300K. takže pokud počkáš, příští týden budu snad montovat tu 4300K, tak můžu udělat pár fotek a hodit je sem.
jak si vyřešil díru do prachovky? a kam si přidělal balast?
Balast musí být ve verzi SLIM - pak se vejde nad reflektor ( je ale nutná demontáž přístrojovky ). Díru do prachovky jsem nedělal - byl jsem "drsoň" - malým vtáčkem jsem udělal pod prachovkou v obalu reflektoru otvor pro průchodku co je na kabeláži výbojky. Takže pokud bych chtěl vyměnit výbojku, vytáhnu ven kabeláž i s touhle prachovkou. V případě závady na cestě nebo STK atd., stačí pouze výbojku vytáhnout z reflektoru a vložit ji mezi reflektor a kryt ( vejde se - mám již vyzkoušeno - kvůli STK ), vložit orig. H7, z původní žárovkové patice vytáhnout kabely co vedou k balastu - pamatovat si polaritu, myslím, že orig. bílý vodič je plusový (ty také nechat mezi refl. a obalem reflektoru) a patici nasadit na H7. Celá "operace" trvá i s demontáží levé strany kapotáže cca 10-15min. Za celou dobu, co xenon mám, tj. od 2008, jsem výbojku měnit nemusel. Až teď, když experimentuji s různými barevnými teplotami. Celou dobu jsem tam měl 6000K, teď tam mám 3000K ( viz. foto výše) a čekám na 4300K. takže pokud počkáš, příští týden budu snad montovat tu 4300K, tak můžu udělat pár fotek a hodit je sem.
Moje CBF1000 byla moc fajn, ale Géeso je extáze
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.492 sekund