Ukazatel zařazené rychlosti

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
a je tam i 7 :laugh:
Kawasaki Z 1000 SX
03. lis 2010 21:34 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: Ukazatel zařazené rychlosti

Určitě ju tam dostanu- a né že né :)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Poslední změna: 03. lis 2010 22:02 uživatelem Malp. Důvod: zkouška foto
03. lis 2010 21:37 #22

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
To je fofr :)
Hezky to tam pásne. Já to tam dám až na jaře.
Liberec - CBF1000 (2010)
03. lis 2010 22:08 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Ta palubovka se me moc libi, GP bych ja dal doleva aby to bylo symetricky :) (je divny ze to mam taky v pravo :woohoo: )

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


V pravo mam teplomer asi kdyz je vedro abych vedel jak moc :P
Poslední změna: 04. lis 2010 11:46 uživatelem Mefisto.
04. lis 2010 11:43 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Musel jsem to na těch fotkách ale HODNĚ hledat :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
04. lis 2010 13:13 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
A ja ne :)
04. lis 2010 18:05 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: Ukazatel zařazené rychlosti

Náhodou,tvoje palubovka je taky parádní,mě se líbí-prostě klasika.Já ukazatel musel umístit tak, jak je - vpravo kvůli přehlednosti.Vlevo mám veškeré "haraburdí" :) na ovládání levou rukou.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

04. lis 2010 20:08 #27

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 0
Hosi, dobry,nicmene ja z ukazatele nejak vyrostl. Me prijde,ze by mi narusoval na 600ccm cistotu a jednoduchost panelu pristroju. Puvodne jsem myslel,ze ho potrebuju a hned po 1.garancce ho koupim. Ale- po cca 7500km jsem zjistil,ze ho vlastne nepotrebuju. Zacal jsem vic vnimat tim padem motor. Mam zafixovanou polohu rucky rychlomeru a otackomeru asi ve 2 bodech a tim padem vim, jestli tam mam 4ku a nebo pak hlavne 6ku. A je to. Zaroven tak nejak uz citim,jak motor toci,zda na konkretni manevr ma silu,nebo se jen mele a podle toho preradim. Mozna,ze me to proste donutilo samo,kdyz jsem nemel ten ukazatel kvaltu. No a penize radeji investuji do jine vybavy.
05. lis 2010 06:09 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
To urcite, ja jelikoz jsem do CBF preskocil ze Silverwinga, tak jsem si to tam dal hnedle a je vsak pravda ze na to koukam jen velmi malo, ten litr dovoli hodne :)
Poslední změna: 05. lis 2010 11:48 uživatelem Mefisto.
05. lis 2010 11:48 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Malp napsal:

Náhodou,tvoje palubovka je taky parádní,mě se líbí-prostě klasika.Já ukazatel musel umístit tak, jak je - vpravo kvůli přehlednosti.Vlevo mám veškeré "haraburdí" :) na ovládání levou rukou.


Wow! Tam je věcí! :-) Já asi ukazatel rychlosti taky vynechám a spíš "někdy" dořeším tu zásuvku a navigaci...
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
05. lis 2010 12:52 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.709 sekund