Jaké úpravy přes zimu plánuji

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Me se ta celokapota nelibi z prosteho duvodu a to ze se me libi nahaci a nechci z neho delat kapotovanou masinu :)
Poslední změna: 05. úno 2011 15:21 uživatelem Mefisto.
05. úno 2011 15:20 #91

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
mmarinak napsal:

Tak jsem si dnes udělal radost kluci. Sice jsem říkal, že první upgrade bude laďák, ale ještě vyčkávám, protože zatím ho dělají jen dvě firmy (BOS a LeoVince), ale vím už o dvou, které tvrdí, ře ho připravují. No a tak jsem přinesl domů padáky od GIVI tyto

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


Váhal jsem mezi těmi efektními hliníkovými špunty a celým rámem. Špunty jsou efektní, ale tahle trubka asi při pádu pokryje více.


Zdarec,mám ten samý padák a funkčně je špica (nechtěně testováno na místě).Pokud by to nebyl problém,měl bych ajne klajne prosbičku-jestli jej ještě nemáš namontovaný.Mohl bys hodit fotku příslušenství,co k tomu je a popř.montážní návod?Já jej mám montovaný od prodejce a cosi by mě tam zajímalo.Dík.

05. úno 2011 19:23 #92

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Malp:
tak to jsem rád, že jsem nekupil šunt.
Jasně, že zo vyfotím, jen vydrž do úterka, bo to mám v práci a v pondělí jsem služebně fuč.
Ptal jsem se v prodejně, jestli k tomu něco potřebuju, a bylo mi řečeno, že tam je úplně vše, a co tam není, tak sundám z motorky (asi ty dva šrouby).
Liberec - CBF1000 (2010)
06. úno 2011 16:02 #93

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0
ja je mam taky,srouby sou tam k tomu vsechny ,akorat sem mel problem dostat spodni sroub ven protoze dira kterou se povoli,tak je mala a nejde sroub vytahnout ven,musel sem hlavu sroubu obrousit fortunou abych mohl sroub vytahnout ven.Sroub ktery je dodavany je imbusove a snim uz problem neni.Byla to prace na Pul dne :( Myslim ,ze to bude stejny jak na tech vasich novejch

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
Poslední změna: 06. úno 2011 18:54 uživatelem Bumbec.
06. úno 2011 18:52 #94

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Jo,já padák onehdy oddělal,projel mašinu bez něj a po příjezdu jej zase dal zpět.Jen by mě zajímalo konkrétně:uchycení padáku vpravo vzadu vespod,kdy občas někdo zmiňuje jakousi slabší podložku,kterou se nahradí původní+jakási horší přístupnost k upevnění padáku.
Já jej měl a zase mám uchycený hned pod maticí-tzn.matka se povolí,nasadí ploška padáku s otvorem na šroub a matkou dotáhne.Takže dotaz je-zajímá mě jak to má správně být.
Jinak dnešní počasí dovolilo fajných 160km směr Pálava :)
06. úno 2011 19:14 #95

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Malp:
dávám sem foto padáků GIVI, jak jsi chtěl. Je to pro CBF1000F (tedy 2010, info pro ostatní) s veškerým spojovákem, který k tomu byl a návodem.
Sorry za horší kvalitu, fotil jsem to v práci telefonem a za běhu :)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.




velke foto1

velke foto2
Liberec - CBF1000 (2010)
Poslední změna: 08. úno 2011 13:11 uživatelem mmarinak. Důvod: Bojuju s vkládáním fotek
08. úno 2011 12:56 #96

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0
Takze vy uz ten uchyt na leve strane mate delany jinak.Ja mam jeste spodni uchyt v levo stejny jak v pravo,takze sem musel vytahnout cely sroub ktery prochazi pres stojan a misto nej je pak sroub imbusouvej.A prave ten original sroub neprolezl hlavou pres povolovaci dirku :(,proto sem usel obrousit hlavu.Novejsi model je uz lepsi no :)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
08. úno 2011 16:27 #97

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Bumbec-dík za reakci,aspoň si člověk trošku ujasní event.rozdíly a různá řešení :)

mmarinak-VELKÝ dík,fotky perfektně dostačující a čitelný o co mě šlo.Prakticky je to stejný,jako můj padák.!!!V plánku je jen právě ten -pravý zadní spodní-šroub podle mě nesmyslně zakreslený =jako že se bude kotvit zboku do černýho rámu . Jsem zvědavý,až to budeš montovat,jestli ti to tam délkově dosáhne,nebo jej budeš kotvit pod šroub asi o cca 5cm směrem k předku.Dej pak pro zajímavost krátkou zprávu-dík.
Ještě malá technická poznámka-vnitřní spojovací díl-trubičku (která spojuje levou a pravou stranu jsem v místě zasunutí do širší L+P části omotal pár závitů izolačkou - rezonovaly mezi sebou. :) :) :)
08. úno 2011 18:08 #98

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Malp,Bumbec: taky díky za postřehy,budu na to pamatovat a pak dám vědět.
Liberec - CBF1000 (2010)
08. úno 2011 19:40 #99

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Zdarec pánové,uniká mě smysl otvoru v blatníčku-viz obrázek.Nemíváte tam u modelů ....- 2009 něco vedený,tažený.U 2010 je to jaksi zbytečný.!? :dry:

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Poslední změna: 12. úno 2011 20:30 uživatelem Malp. Důvod: úprava obrázku
12. úno 2011 20:27 #100

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.983 sekund