CBF 500 top-case

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

CBF 500 top-case vytvořil uživatel elektrikarCZE

Je dobrá kombinace tohoto nosiče a této plotny a tohoto kufru ?
Je lepší monolock, nebo monokey?
Poslední změna: 16. lis 2013 11:34 uživatelem elektrikarCZE.
15. lis 2013 16:56 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Re: CBF 500 top-case

Přesně tuhle trojkombinaci mám já :) K tomu ještě boční kufry Kappa. Mám pocit, že to má oficiálně celkem nízkou nosnost, ale já v tom vezl snad tunu ;) a v pohodě.
Praha 4 - CBF 600S 2004
16. lis 2013 19:05 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 top-case

Právě že to má nosnost 3kg a max rychlost něco kolem 130km, kolik si s tím jel max?

edit, jak to je s kvalitou materiálu u kappy K46?
Poslední změna: 16. lis 2013 21:08 uživatelem elektrikarCZE.
16. lis 2013 19:53 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Re: CBF 500 top-case

Jel jsem s tím určitě přes 160 km/h a i zcela plně naloženej, včetně např. těžkýho řetězu. Takže žádnej strach, spokojenost. Navíc u bočních kufrů byl zámek navíc, kterej šel u topcasu při troše šikovnosti vyměnit, takže mám na všechno stejnej klíč.
Praha 4 - CBF 600S 2004
16. lis 2013 23:05 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Pepe pro téma Re: CBF 500 top-case

Mám monolok,preťažujem pravidelne a roky v pohode,treba raz za čas vymeniť tie vymedzovacie gumené hríbky na platni aby nevznikol vakel na úchytoch,píšem o topkase,na bočáky monokey.
Kappa bude lacnejšia verzia Givi,záleží od financií
17. lis 2013 12:45 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 500 top-case

elektrikarCZE napsal:

Právě že to má nosnost 3kg a max rychlost něco kolem 130km, kolik si s tím jel max?

edit, jak to je s kvalitou materiálu u kappy K46?


Dřív jsem jezdil s Kappama-váhový limit xnásobně překročený a rychlost nikdy neřešil(do maximálky)-nikdy žádný problém.Je fakt,že jsem pro jistotu boční většinou jistil gumama z gumicuku.
17. lis 2013 15:05 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Re: CBF 500 top-case

Kvalita je dobrá, je to totožný s Givi, ale není to tak drahý.
Praha 4 - CBF 600S 2004
17. lis 2013 16:42 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 top-case

Jsem si přečetl tento článek , a píší tam že kufr od givi je o hodně víc pevnější,.. Co myslíte? Je lepší si připlatit litra na kufru nebo ne?
17. lis 2013 16:46 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Re: CBF 500 top-case

Někde jsem četl, že Kappa jsou vlastně jen minulá série kufrů od Givi. Asi na tom něco bude, pokud mě paměť neklame, tak dřív měli Givi v nabídce to, co je dnes Kappa K46. Každý se holt musí rozhodnout sám, je fakt, že Givi je asi o krok napřed, ale cenově teda taky. Já jedu v sestavě Kappa K46 + 2x Kappa K33N + Kappa LH201, absolvoval jsem s tím dvě motodovolené v plné zátěži (asi až za hranicí oficiální nosnosi motorky) a vždy v pohodě, nic nepromoklo a vše drží. Ano, do topcasu by se hodil popruh, ale to je detail.
Praha 4 - CBF 600S 2004
17. lis 2013 18:24 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 246
  • Obdržená poděkování 22

Odpověděl standaCBF pro téma Re: CBF 500 top-case

Ja mam teda vse od Givi, ale nebal bych se jit do kappy v pripade ze se nedostava financi.
Co jsem mel moznost srovnat osobne tak muj top box maxia je o trochu tuzsi nez obdobny od kappa. Ale nemyslim si ze na motorce to muze mit nejaky vyraznejsi vliv, pri jizde je dulezitej hlavne nosic a plotna, kufr na tom jiz jenom "lezi". Jedine co po delsim pouzivani muze hrat roli a slysel jsem nekolikrat o tom, je ze se po delsi dobe horni dil kufru lehce prohne a netesni tak dokonale, tudiz se odstrikujici voda (spise vlhkost) muze dostat dovnitr kufru. Ten givi kdyz je tuzsi konstrukce, tak drzi preci jenom lepe.
I kdyz i muj kufr (starej asi 8 let) je take jiz lehounce prohnutej jak jsem tam rval daleko vice veci nez kolik by se tam melo vejit :-)
19. lis 2013 11:21 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.858 sekund