Hlavní stojan CBF600 - 2004

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
Koupím central. Nejlépe se vším. Cena do 1450kč.
17. dub 2015 08:19 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Hlavní stojan CBF600 - 2004

Zkus tohle (podle ročníku tvojí moto):
motorky.bazos.cz/inzerat/46211036/Hlavni...600-500-rv-04-07.php
motorky.bazos.cz/inzerat/46212411/Hlavni...onda-CBF-600rv08.php
Mám ho, funguje výtečně, cena příznivá.
Praha 4 - CBF 600S 2004
23. dub 2015 16:19 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 246
  • Obdržená poděkování 22

Odpověděl standaCBF pro téma Hlavní stojan CBF600 - 2004

muzu take doporucit, mam ze stejneho zdroje.
24. dub 2015 13:40 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl PetrCBF pro téma Hlavní stojan CBF600 - 2004

Právě proto byla cena do 1450 B)
Nevydržel jsem čekat. V pondělí mi přijde. I s přípravkem na napnutí.
Díky
26. dub 2015 08:35 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 82
  • Obdržená poděkování 8

Odpověděl Karl pro téma Hlavní stojan CBF600 - 2004

Mám ho taky od stejného zdroje a doporučuji.
28. dub 2015 10:00 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Hlavní stojan CBF600 - 2004

No přejí hodně stesti :woohoo: hlavně az poletite po stojanu se zadním kolem ve vzduchu tak se neposrat a čekat az si kolo zase sedne ovšem ten zvuk stoji za to :whistle: ustal jsem to vždy ale není to příjemný...
Honda CBF 1000 RS:)
29. dub 2015 16:53 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29

JinT napsal: No přejí hodně stesti :woohoo: hlavně az poletite po stojanu se zadním kolem ve vzduchu tak se neposrat a čekat az si kolo zase sedne ovšem ten zvuk stoji za to :whistle: ustal jsem to vždy ale není to příjemný...


Jindřichu - brusiči, nepruď. Málokdo se dostane i v nejutaženější vracečce do náklonů, ve kterých ty jezdíš i rovně, tak si nech své příběhy o průjezdech zatáčkou na plechovém krytu výfuku na sraz, kde o tom nad grilovaným prasátkem můžeme vést sáhodlouhé debaty až do bílého rána.
:whistle:
29. dub 2015 22:46 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Hlavní stojan CBF600 - 2004

Já se snažím naopak teď tolik neklopit a spíš vysedám ale je pravda, že když si vezmeš horské vracečky kde přední kolo točí nahoru a jsi v náklonu není to takový problém a to se sakra lekneš tím spíš když si pořád něčím neškrtáš jako já... :woohoo: to si musí každý vyzkoušet... netvrdím, že je stojan špatná věc ale nutně potřeba není a když ho nemáš máš o starost míň ale to poznáš sám... :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
04. kvě 2015 18:05 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Hlavní stojan CBF600 - 2004

Tak se taky přidám do diskuze ohledně zkušeností ze stojanem. Na cbf jsem hlavní stojan neměl protože, ten se dával jen u modelu s ABS a to já nechtěl. Proto jsem otázku hlavního stojanu taky před lety řešil či ano nebo ne. Nakonec jsem se rozhodl pro ANO. Což po letech osobně hodnotím jako dobré rozhodnutí . Stojan mám originální Honda, koupený od borce, který svou zánovní motorku rozstřelil.
Co se týká využití, tak jej používám denně, a dnes když jsem řešil defekt, tak sem si jej o to více pochvaloval. Takže za mě jednoznačně ano.

(PS: Jen vsuvka ohledně defektu. Pokud budete řešit defekt, po zkušenostech z posledního roku, bych doporučil, pokud to není nouzovka, tak nepoužívat knoty. Loni jsem dostal defekt a nechal pneu ,,odborně" opravit a co čert nechtěl dali mi tam knoty. Říkám OK, cca 1000km, to drželo dobře a pak začal nenápadně ucházet vzduch. Jeden týden nafoukané , druhý týden o atmosféru méně (u stojící motorky). Zase nafoukám 14dní se to tváří jako OK, a pak zase prázdná guma.
Říkám si asi ventilek, měním, jeden druhý. Zase uchází. Tak opět prohlídka pneu. A konečně jsem zaznamenal, že se něco děje. Pneu ucházela u knotu. Prostě se musel nějak uvolnit. Takže dnes jsem hledal pneuservis s kolem v kufru a hledal někoho kdo má ,,hříbečky". Nakonec se podařilo a konečně snad to už bude OK.) Proto doufám, že má zkušenost někomu v budoucnu pomůže a hříbeček si tam nechá dát rovnou ! Někdy i takový kousek gumy dovede ušetřit spoustu financí a nervů. :)
Poslední změna: 04. kvě 2015 21:23 uživatelem Luhamoto.
04. kvě 2015 21:09 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: Pacous
Vygenerováno za 0.653 sekund