Jakou by jste vybrali?

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Jakou by jste vybrali? vytvořil uživatel PetrCBF

Zdravím všechny hondaře. Mám v plánu koupit CBF600 ale pořád nevím jestli starou nebo novou, proto se ptám Vás co s oběma máte zkušenosti. Teď momentálně jsou ve výběru tyto:
2005
2008
Celkově spíš jde o to jestli se vyplatí připlatit těch cca 10000kč. To že stará žere o 0,5l víc mi nevadí a pevně věřím že i novější model je dlouhodobě 100% spolehlivý. Spíš jestli třeba nová s EURO3 je opravdu "chcíplejší" atd.
Jěště se zeptám, na moc motorkách jsem nejezdil, tak nevím, ale na XJ600 mám 13000km. Důvod změny za CBF je lepší podvozek, nekmitání řidítek, větší ochota moto k náklonům. Nic víc. (dvouválec nad 650 nechci a otáčkové stroje FZ6,Hornet.. taky ne). Bude naplněno moje očekávání za více než 2x cenu?
Dík za postřehy. Petr
Poslední změna: 27. bře 2015 16:42 uživatelem PetrCBF.
27. bře 2015 16:34 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Jakou by jste vybrali?

Na kmitani asi šestka tolik netrpí ale s kufrem se ti v sérii asi taky rozkmitá budeš měnit ložiska za kuzelikova.... Šestou nemám ale za me bych bral stříkačku už jen jako novější stroj a hlavně lepší spotřeba při přejezdech po dálnici...
Honda CBF 1000 RS:)
27. bře 2015 17:36 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Jakou by jste vybrali?

Mám karbecovou šestku. Řídítka někdy kmitají, někdy ne - podle nálady (ne mojí). Žere něco kolem 5,2-5,7 na sto, podle toho, jak moc tahám. Mám ročník 2006, který už má bílý blinkry, což na černé mašině vypadá božsky a hlavně lepší zrcátka s rovnýma tyčkama oproti původním zahnutým a ty se už dají nastavit tak, že dokonce vidíš za sebe :woohoo:

Jo, u karburátoru se daj seřídit volnoběžný otáčky, což je dobrý při gymkhaně B)

Sice jsem jezdil pár jinejch, ale jen víkendově, takže nemám valné srovnání. Na rozdíl od tebe zase pokukuju po něčem litrovém (a dokonce dvouválci), ale zatím opravdu jenom pokukuju, protože by to byl velký skok. A hlavně bych nejdřív musel prodat CBF, abych na to měl, což před sezónou neudělám :whistle:

Nejspíš jsem ti moc nepomohl, ale jsem s ní prostě spokojen a zatím šlape jako hodinky. A nad šest tisíc dokonce i tahá za ruce. Takže ty řeči z různých diskuzí a recenzí, že je líná a nudná - asi jak pro koho.
Poslední změna: 27. bře 2015 18:07 uživatelem Dr.Pilulkin.
27. bře 2015 18:03 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85

Odpověděl keith pro téma Jakou by jste vybrali?

Za mě opět 2008 N. Parádní stroj. Hliníkový rám, palivoměr, stříkačka (kdykoli jakkoli na ťuk), spotřeba od 4,5-6 L. Hladký vyrovnaný průběh motoru ve všech otáčkách, možnost padacích rámů od Luhamota. Kmitání tě může potkat na každé motorce, proto vymysleli tlumiče řízení...kuželíkový ložiska a hlavně moment jejich utažení. Svoji jsem prodal v 66 000 km a za 3 roky jsem na ní naskákal 34 000 s největší spokojeností s rohlíkem na ksychtě. Důvod prodeje byl V strom 1000, který jsem zaparkoval vedle ní do garáže.
chro chro
27. bře 2015 18:36 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl PetrCBF pro téma Jakou by jste vybrali?

S KLV 1000 jsem měl tu čest taky a můžu říct že ten zvuk a projev v nízkých otáčkách mě vůbec nenadchnul a právě mi utvrdil v tom, že chci zustat u 4valce. Zase mi ale utvrdil v tom, že podvozek XJ je opravdu zastaralej. Nejezdi tak sama a ochotně. Ja chci moto na jěždění po městě a i krátký vzdálenosti do 15km. KLV 1000 je vyloženě na dlouhý štreky a cestování.
5,2-5,7 na sto u karbce už je na klidnou jízdu docela dost. S XJ se i při divočení přes 5,5 nedostanu. To bych ji musel chuděru vytáčet do bezvědomí.
No zatím to teda vypadá, že doporučujete spíš novější. Ona ta novější sice má Al rám, ale hmotnost se nesnížila, takže o co jde..
27. bře 2015 20:08 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Jakou by jste vybrali?

AL ram normalne znamena mensie krutenie pri porovnani CBF1000 do r. 2009 a CBF1000F od 2010. Ale neviem ako je to v pripade CBF600.
27. bře 2015 20:28 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Jakou by jste vybrali?

Já tedy nepsal o klidné jízdě. Jezdím s ní do práce po dálnici a málokdy jdu pod 140 km/h. Jasně, ve srovnání třeba s BMW 650 GS, který si vezme 3,5 litru, je to žíznivka, ale jsem zvyklej na to, že se s autem nedostanu pod sedm litrů, takže tady to beru s klidem.
27. bře 2015 20:50 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Jakou by jste vybrali?

Ta spotřeba je od normálního člověka né ekoteroristy... pokud se s karburátorem vydáš na dálnici a budeš trochu tahat nejsi schopen jet za 5litrů (nedej bože když někoho povezeš) Na to je prostě stříkačka vhodnější... Karburátor opravdu má jen dvě výhody méně náročný na start proud(ale to jen během sezony nemluvím o startu po zimně) není tak náročný na dobíjení a ten volnoběh na gymkhanu se taky hodí :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
27. bře 2015 21:08 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Jakou by jste vybrali?

Obávám se, že můj názor je zaujatý, protože šestku s karburátorem jsem neměl. Tak akorát můžu napsat můj názor uživatele CBF600S 2008. Naprostá spokojenost.
Motorka startuje na brnknutí, kdykoli, kdekoli, je jí jedno jestli je zima nebo horko, nebo je zrovna rozpálená po jízdě, nebo studená. Spotřeba kolem 4,5 - 4,6l.
Jak tady, čtu názory , že u staršího modelu jde štelovat volnoběžné otáčky a že je to výhoda.
Přesně nevím v čem tato výhoda tkví. U nového modelu je plynová rukojeť , brzdy a kdo chce tak i spojka a při troše šikovnosti vyšší volnoběh plně nahradí. :)

edit:
Ok doplním, názornou ukázku jak se to dá taky jezdit. Vždy je to jen o šikovnosti jezdce.
Poslední změna: 29. bře 2015 07:14 uživatelem Luhamoto.
28. bře 2015 18:19 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl PetrCBF pro téma Jakou by jste vybrali?

Diky za reakce. V podstatě to vypadá, že je to asi jedno jestli nová nebo starší. Starší o cca 0,5l víc žere, asi teda jen v točivějším režimu - dálnice ale stejně nejezdim, má ocelovej rám kterej se spíš zakroutí než Al, ale to by musel být extrém a to u mě nehrozí, takže taky jedno. S karbošema a sytičem mám cca 20000km a nikdy se mi nestalo že bych nenastartoval, občas to není napoprvý to jo, ale aspoň je to o to víc adrenalin, zvlášť třeba dále od domova :-) Zase vstřiky maj větší potenciál pro poruchu.
Takže se project jestli je znát to EURO3 (nevěřím ale že by Honda nějak výrazně vzala charakter, zvlášť u motorky) a brát to co bude lepší kup..
28. bře 2015 19:22 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.690 sekund