Jakou by jste vybrali?

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Jakou by jste vybrali?

Na Luhamota bacha! Ten jezdí zásadně bez countersteeringu. Sice si na to musel "nahoře" vyjednat výjimku z fyzikálních zákonů, ale jako jedinýmu na zeměkouli mu to funguje. :evil:
28. bře 2015 22:13 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Tompo pro téma Jakou by jste vybrali?

Za mě jednoduché, 2008 co jiného, když ji mám :) , bílý motor při šedé metalíze vypadá nádherně. U stříkačky odpadá seřizování karburátorů, mačkání sytiče,. Stříkačka je více blbuvzdorná.
28. bře 2015 22:30 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Jakou by jste vybrali?

Dr.Pilulkin napsal: Na Luhamota bacha! Ten jezdí zásadně bez countersteeringu. Sice si na to musel "nahoře" vyjednat výjimku z fyzikálních zákonů, ale jako jedinýmu na zeměkouli mu to funguje. :evil:


Ano ano, dvanácté přikázání - tření.
Při zatočení vpravo motorka jede vpravo, při zatočení vlevo motorka jede vlevo.
Jediné bohem uznané countersteering je, když s motorkou couváš. To točíš vpravo a jedeš vlevo a naopak.
Ale jak říkáš, bacha na mě. :laugh: :laugh:
29. bře 2015 07:07 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 57
  • Obdržená poděkování 2

Odpověděl danoous pro téma Jakou by jste vybrali?

Taky pridam troche do mlyna.
Mam CBF600NA 2010. Motor od r.v. 2008 je posledni evoluce 600, ktera je v mensich rozdilech ve vsech 600 sve doby.
Pak uz je 650. Verzi CBF600 r.v. 2004 - 2007 neznam, nejezdil jsem.
Psal jsi, ze verze se vstrikovanim je nachylnejsi na poruchu...jeste jsem nevidel porouchane vstrikovani na benzinovem motoru...takze tohle bych asi vubec nebral v potaz.
Na sve Honde jsem nemel zadnou poruchu za celou dobu co ji mam, startovani atp je vzdy v poho.
Lity hlinikovy ram u modelu od r.v. 2008 je pouzit i v Hornetu, ktery ma vyssi vykon.
Tudiz v CBF je ram predimenzovany, vydrzi rozhodne vic, nez vetsina jezdcu.
To same brzdy. U r.v. 2008-2012 ma CBFko ve verzi ABS 3-pistkove brzdy ve predu.
Mel jsem moznost jezdit i na jinych motorkach, ale zadna ve srovnatelne tride nebrzdila lepe. Brzdy na CBF hodnotim jako vynikajici na svou tridu. Rocniky 2004-2007 nemeli predni 3-pistky ani v ABS verzi.
Dale predni tlumice u r.v. 2008-2012 maji stavitelne predpeti, predchozi generace jej nema.
Dalsi rozdil je v zadni kyvce, pokud se nepletu, tak r.v. 2004-2007 meli delsi kyvku, ale to nejspis nema vyraznejsi vliv.
Dalsi maly rozdil je v nadrzi, r.v. 2004-2007 ma 19 litru, r.v.2008-2012 ma 20litru.
Ale v realu se na nulu nedostanes a ja jsem nevic tankoval do motorky 18,6litru. A porad jela bez zavahani.
Dal jsem tusim tehdy pres 430km na tu nadrz.
U motoru bych videl zmeny jen ve smyslu karburator - vstrikovani.
Mozna budou mit mensi rozdil v prubehu vykonu, jen je velka otazka, kdo to na silnici pozna...
Se spotrebou to mam tak, ze pri vice dennich vyjizdkach jsem v prumeru na 4,2litru.
V alpach je to palba nahoru, dolu je vyklusavani, pak palba nahoru a zase vyklusavani dolu a po trech dnech mereni
prumerne spotreby jsem kazdy den mel 4,2 / 4,3 / 4,2, tak jsem to uz prestal pocitat.
Pri beznem normalnim jezdeni, na silnicich kolem 100-130kmh je to kolem 4,5 - 4,8.
Na dalnici jsem toho moc nenajezdil, ale pokud to podrzis chvili na 180 - 190kmh, tak za 5 to fakt nejede...
Tam uz je pak videt jak rucicka palivomeru klesa pred ocima.
A to je dalsi rozdil mezi generacemi, r.v. 2008-2012 ma na palubce / budikach palivomer, starsi generace ma teplomer teploty motoru. Alternatory na obou verzich jsou tusim stejne.
Ze servisniho hlediska CBF r.v. 2004-2007 vs r.v. 2008-2012 je to jedno. Snad me jen napada, zda ma i r.v. 2004-2007
servisni interval oleje 12.000km nebo 6.000km, r.v. 2008-2012 ma 12.000km.
Zbytek je dost o osobnim vkusu a tam si uz neodvazim neco hodnotit, uz jen proto, ze muj nazor na tuto motorku je velmi znacne zaujaty... :laugh:...nic mene moje volba je jasna z textu predpokladam... :laugh:
Poslední změna: 01. dub 2015 21:24 uživatelem danoous.
01. dub 2015 21:02 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl PetrCBF pro téma Jakou by jste vybrali?

Diky za názor. S tim vstrikovanim jsem to myslel spis ze je celkove pravdepodobnejsi riziko poruchy nez u mechanických karburatoru. Všechny ty draty, vstřiky, čidla tlaků, lambda. Zvlast u dovozu z jihu nikdo nevi kolik ty motorky mají a nova lambda stoji 7000,- Ale je fakt ze zatím jsem neslysel ze by to nekomu u 2008 a vys odeslo.
O brzdách jsem nevedel, 3pistky budou jiste lepsi.
Palivomer versus teplomer. Delaj to všichni vyrobci..ja osobne povazuju za dulezitejsi teplotu a palivo si jednoduse odmerim podle km. Nevim jak novy ale stary Hondy mají chladic oleje od vody coz je super i naopak kdy se jezdi kratsi trate a olej se dřív ohreje od vody, která se zahreje nejrychleji. Ma to i FZ6, většinou otackovy stroje aby se olej neprehrival. Male plus co mi prekvapilo je okenko oleje. Nove uz ho zas mají.
No ty novy motorky jsou všechny plastovy a elektronicky. O hmyzích tvarech nemluvě. ja jsem spi konzerva.. CBF600 z nich vychazi ještě zdaleka nejlíp. (třeba rucickovým tacháčem u me ziskala další male plus) Uvidíme co se naskytne..
03. dub 2015 10:23 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Jakou by jste vybrali?

Mam palivomer a misto zatky pro nalevani oleje jsem dal teplomer a mam vystarano :)
Poslední změna: 03. dub 2015 16:36 uživatelem Mefisto.
03. dub 2015 16:36 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Jakou by jste vybrali?

Mam to stejně ikdyž ten teploměr na zátce... je spíš orientační navíc vozím i zátku kdyby se nějakému kolegovi můj teploměr moc líbil abych měl čím zavřít... :silly:

Už jsem si vyhlédl budíky a příští rok předělám chladící systém a navařím si na bočnici chladiče čidlo na vodu a do vypouštěcího šroubu dám čidlo na olej a budíky 2x pr 50mm z tunning aut příjdou pod plexi těsně nad kontrolky. Mají stejný design jako otáčkoměr stejnou barvu podsvicení a dokonce mají i tu funkci tréningu ručičky při zapnutí zapalování :woohoo:
Ale uvidím jak bude chuť ale to jsem odešel od tematu :whistle: sorry.
Honda CBF 1000 RS:)
03. dub 2015 17:11 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 57
  • Obdržená poděkování 2

Odpověděl danoous pro téma Jakou by jste vybrali?

Ano, vymenik voda - olej samozrejme mají oboje verze 2004-2007 tak i 2008-2012, je vedle olejového filtru na te same vetvi olejove galerie. Toto je reseni pouzivane jiz delší dobu na těchto motorech.

Kontrola hladiny oleje se dela diky kontrolnímu okenku skvele (na moji 2008-2012), predpokladam ze ta strasi generace ji ma taky.

Tak stastnou ruku při vyberu...
06. dub 2015 17:09 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Jakou by jste vybrali?

co se týká poruchy vstřikování versus karburátor bude to asi zcela jedno pokud se vychodí šoupátka v karbecu nebo třeba membrány odejdou taky to není levná záležitost,mám karbec CBF 600 r. 2006 a mechanik mě občas straší tím že po velkém nájezdu kilometrů může nastat situace kdy už poškozený karburátor nepůjde seřídit ...měl jsem kdysi Suzuki DR600 a předchozí majitel jezdil s dírou ve filtu vzduchovém a karbec měl tak vychozený šoupátko že občas neklesly otáčky pod 2000 na volnoběh a bylo to docela peklo někdy :) jasný že stříkačka je složitější ale má i velké výhody obě motorky jsou dobrá volba rozhodni nse podle stavu a financí :)
07. dub 2015 23:53 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl PetrCBF pro téma Jakou by jste vybrali?

Koukam na fotky te novější a přijde mi ze už výměník nemá, ze ma uz jen zebrovany vzducovy chladič oleje na predku motoru. Okénko na olej starší určité nemá. Jen merkou. Servisní intervaly oleje předepsané výrobcem mi netrapi protože stejně víc jak 6000 za rok nenajedu. Navíc třeba u mého XJ tuším od roku 1998 prodloužila Yamaha interval ze 6000 na 10000 nebo 12000 (ted nevim) aniž by na motoru proběhly nejake zmeny. Spis to byla jen reakce na konkurenci (Honda? :)) Takže to beru s rezervou a menim ročně.
09. dub 2015 19:46 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.690 sekund