Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Pokec len tak...

Pokec len tak... 07. led 2018 18:58 #1

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 255
  • Obdržená poděkování 79
  • Karma: 1
Na druhom fore kde som mame taketo pekne vlakno... ide tam uplne vsetok offtopic a nezasieraju sa vlakna. Prispevky casto ani nenadvazuju na seba B) Preto aj sem napisem, aby vlakno o statoroch ostalo ciste...
Hodys napsal:
Pito souhlasím že je to debata tak zvaně never ending story vlastně o ničem :-) naštěstí třeba v CBF Klubu už každý pochopil jak to je ,že kilometry pouze slouží jako vodítko k servisním intervalům,jen jsem chtěl pochválit Tvůj článek , sešlo se to tak že mi dnes volal kupec na Suzuki a vůbec neřešil kilometry což mě potěšilo... lidé by se měli víc zajímat o mezilidské vztahy, zdraví a lásku, než o věčný boj s kilometry :-) přál bych všem aby se vyráběli jen funkční spolehlivé věci pro užitek i radost a veškerou energii bychom mohli věnovat radostem a bytí :-) jinak videa a články co voní dálkou a dlouhým soužitím s motocyklem mám rád,je to příběh a krásná cesta :-)

Je to tak, mam rovnaky nazor. Je sice pravda, ze s pribudajucimi km sa kvazi zvysuje riziko poruchy, ale opat, to je na polemiku a dlhu :laugh: Samozrejme sa nebavim o najazdoch okolo pol stotisicovky :laugh:

Inak pekne videa a stranku maju aj tito hondaci: www.blackemsvetem.cz/
Honda CBF1000FA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Rishor

Pokec len tak... 07. led 2018 22:49 #2

  • Hodys
  • Avatar uživatele Hodys
  • Offline
  • Grafoman
  • Příspěvky: 1651
  • Obdržená poděkování 93
  • Karma: 8
vidíš otevřel si tady takové hyde park :-) Vzpomínám si na dobu kdy jsem se bál každého kilometru navíc, motorka byla pro mě vždycky takový stroj o který jsem se bál teď vím že vše se dá opravit a vše se dá vyřešit a co se týká čtyřválcových motorů ty vydrží opravdu dlouhou dobu
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pokec len tak... 08. led 2018 06:07 #3

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 255
  • Obdržená poděkování 79
  • Karma: 1
Tak ono povedzme si pravdu, specialne este pri takychto hondach ako su cébéefky kde je motor "nevydojeny" a konstruovany na spotrebu a dlhu zivotnost skor odide cela motorka ako motor samotny :laugh:

Myslim to samozrejme aj trosku s nadsazkou, tu som nasiel video kde pan popisuje co vsetko menil. Momentalne ma 141tkm.:

Honda CBF1000FA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pokec len tak... 08. led 2018 07:26 #4

  • Hodys
  • Avatar uživatele Hodys
  • Offline
  • Grafoman
  • Příspěvky: 1651
  • Obdržená poděkování 93
  • Karma: 8
pěkný momenty jak tam skočí těch sto tisíc :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pokec len tak... 08. led 2018 10:08 #5

  • Eddie75
  • Avatar uživatele Eddie75
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
  • Karma: 5
Ja jsem momentalne na 84tkm a uz se tesim, az mi bude ta cifra zacinat jednickou... ;) A nevidim duvod, proc by mela masina z nejakejho duvodu "koncit", byt jsem sesty majitel (ktery ale najel vetsinu km). O tom to neni. Chce to jen neflakat udrzbu (priznavam se, ze letos budu trochu dohanet resty :whistle: ) a nechovat se k tomu jako prase... B)
Praha 4 - CBF 600S 2004
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pokec len tak... 08. led 2018 10:49 #6

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2538
  • Obdržená poděkování 336
  • Karma: 15
No ono to je podle mě složitější... problém je že jak jdou km tak ti budou odcházet hlavně spotřební věci takže motor bude asi OK ale další díly jako ložiska a podobně jsou na tom hůř... a když chceš cestovat dálky je to pak dost problém na něco nezapomenout. Ale jinak souhlasím, že nájezd není určitě hlavním kritériem stavu motorky...
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pokec len tak... 08. led 2018 13:37 #7

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 255
  • Obdržená poděkování 79
  • Karma: 1
Ono loziska su stale spotrebny material, ze B)

Terenovyznavacom odchadzaju loziska kludne po 20tkm, ale vidim ked idu starsie stroje (resp s viac km) na dlhu cestu, beru loziska do kolies a krku. Ono ja mam v podstate furt v zanovne moto a tiez kopec veci so sebou vozim pre istotu a aj menim skor preventivne. Trebars je to retaz, ktora u mna vydrzi vzdy nieco okolo 20tkm-ak ma viac uz je tam pre mna riziko ze to pluvne na dlhsej ceste, tak radsej vymenim. To iste je s gumami, brzdami a inymi vecami. Preto aj stator riesim, aj ked by podla mna este nieco pekne nakrutil,ale chcem byt kludny.
Honda CBF1000FA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pokec len tak... 08. led 2018 14:46 #8

  • Eddie75
  • Avatar uživatele Eddie75
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
  • Karma: 5
No prave, v minulosti jsem resil opravdu jen ten "klasicky" spotrebak... Ted jsem se do toho trochu pustil, neco slo loni, co nejvic snad letos... akorat bych potreboval nejaky checklist, abych vedel, na co nezapomenout... :laugh:
Praha 4 - CBF 600S 2004
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pokec len tak... 08. led 2018 15:31 #9

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2538
  • Obdržená poděkování 336
  • Karma: 15
No o tom mluvím to na co zapomeneš tě většinou dostane a to je důvod proč lidi řeší nové stroje... protože nepříjemnosti stran uložení zadní vidlice, zadní tlumič, případně rozvrzané plasty protože už šroubky nedrží a podobně :evil:
Já mám někdy pocit že sebelepší servis nepřekoná zákon schválnosti... :woohoo: :woohoo: ale jinak klobouk dolu před těmi co se dojezdu vlastního stroje nebojí....
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Rishor

Pokec len tak... 08. led 2018 21:57 #10

  • boco818
  • Avatar uživatele boco818
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 890
  • Obdržená poděkování 91
  • Karma: 8
Fiha, mame nove vlakno :woohoo:

Eddie, k tomu spotrebaku a checklistu - dobry zaklad je servisny manual, tvoje vlastne historicke detailne zaznamy o servise (s datumom, km atd) a zdravy rozum.
K tomu si nasledne mozes doplnit "best practice" od ludi co maju skusenosti, z fora atd. Napr taka vymena oleja v tlmicoch v servisnycm manualoch spominana neni a je dobre ju pravidelne robit (podla mna minimalne raz za 2 roky)

Ak budes riesit servis pravidelne (s prislusnou vymenou spotrebaku), podla mna je ta motorka skoro nesmrtelna. A lacna na prevadzku B)

Ale ubezpecujem ta ze CBF600/1000 ma minimalne naroky na servis oproti Honda motorkam z minulosti ;)
Poslední úprava: 08. led 2018 22:53 od boco818.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Rishor
Moderátoři: Pacous, Damon
Vygenerováno za 0.153 sekund