Pokec len tak...

  • Příspěvky: 387
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 45

Odpověděl Kevvin pro téma Pokec len tak...

Možná bojí, ale neřeší to. Vždy to nějak dopadne. Jen to třeba trvá déle a nebo to stojí více ... já se zatím držím servisních intervalů a není problém B) aspoň v tom základním
CBF 600 S 2008
08. led 2018 21:59 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1659
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl Hodys pro téma Pokec len tak...

Teď jsem pročítal záznamy v servisce,a je jich už tolik , že klasické kolonky s běžnými intervaly už nestačily :-) tak jsem nalajnoval kolonky v zadních listech , a ještě tam zbývá místo , doufám , že ho využiji , a překročím bájnou stovku tisíc km brzy :-)
Poslední změna: 08. led 2018 22:59 uživatelem Hodys.
08. led 2018 22:54 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Pokec len tak...

boco818 napsal: Eddie, k tomu spotrebaku a checklistu - dobry zaklad je servisny manual, tvoje vlastne historicke detailne zaznamy o servise (s datumom, km atd) a zdravy rozum.

No právě... pokaždý si říkám "hergot, co já to vlastně minule dělal a měnil"... a s tím rozumem bych si taky nefandil :laugh:
Praha 4 - CBF 600S 2004
08. led 2018 23:06 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 917
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 96

Odpověděl boco818 pro téma Pokec len tak...

Tak aspon pouzivaj fotak, jedna foto tacho s km, dalsia foto toho co si robil, pomaha aj toto nam zabudlivym

Mne sa tiez osvedcilo si to pisat z vnutornej strany dveri skrine na motohandry v garazi, tam mam vsetko o bicykloch aj moto, odtial sa to nestrati, jedine ze by zmizla skrina :evil:
Poslední změna: 08. led 2018 23:49 uživatelem boco818.
08. led 2018 23:49 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2739
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Pokec len tak...

No doufám, že tvá skříň je aspoň 2m vysoká...
klobouk dolů já tak poctivý nejsem a nebudu... to už vím ikdybych si dal přecevzetí... co já vyměním dílů a olejů zbytečně jen preventivně... prostě jsem na tohle lajdák nebo spíš klokan sklerotik skáču a zapomínám....
Honda CBF 1000 RS:)
09. led 2018 08:07 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 312
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Pokec len tak...

Ernest, presne takto to mam aj ja. Vzdy napisem km a vsetko co sa menilo, porobilo, pridalo. Clovek v tom ma potom krasny prehlad, ja to doplnam o datum-najma kvoli oleju. Menim ho totiz pred zimou :)

Co sa tyka nakladov na cbfku, nie je zase uplne lacna, ale urcite ani draha. Ak to porovnam s mojou predoslou NC, CBFka je asi o polovicu drahsia na servis. Pamatam si ze origo sviecky stali 50e(u cbf riadne cez 100), retaz 40(cbf 90) atd... Ale trebars-a to je zaujmave-moj triumph ma vysiel na servis lacnejsie.

Ale to len taka zaujimavost, staram sa rovnako poctivo o kazdu. K tym tlmicom-mas svatu pravdu. Kopu ludi riesi tlmice, az ked zacnu tiect. Manual je v tomto zial dost strohy, ale tlmice maju cca rovnaky interval ako motorovy olej u mna. Teda okolo 15tkm a rok. Potom co z toho vyjde je cisty humus. Osobne mam 25tkm a 8 rocnu moto s origo olejom a cista katastrofa. Tiez som pocul od vela zdrojov, ze na cestu maximalne 2 roky ak je nizsi najazd, lebo ako kazdy olej aj tento casom degraduje/starne. A na druhej strane aj kvalitny olej nevyjde viac ako 10e za obe vidle, tak preco to nemat v poriadku :)
Honda CBF1000FA
Poslední změna: 09. led 2018 08:27 uživatelem Pito.
09. led 2018 08:24 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1005
  • Karma: 7
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Pokec len tak...

No já to mám od nepaměti u auta i všech motorek co jsem měl .
Školní linkovaný sešit - ( protože tam mě harddisk neodejde ) a zapíšu : rok pořízení mašiny , datum a stav km .
Následně KAŽDÁ výměna , servis , doplňky , oprava ......
např .
rok 2017
20.2. 2017- 67 673 km - STK
25.2.2017 -67 673 km -výměna ložisek + gufer - př.kola
- zad. kola
- rozety
vzduchový filtr HF 1929
18.3.2017 67 700 km - brzd..................................... atd
.......atd.

rok 2018
a pokračuju.
Ono toho zase není tolika a není mě lenošno hned po " akci " zapsat co jsem dělal , popř. založit účtenky .Kdykoli potom hodím voko , tak vidím kpl. historii a výdrž + typ + kde jsem koupil např. brzdové destičky bez nějakého špekulování .

Tak nějak nepřímo s tím souvisí právě zmiňované TACHOMETROVÉ kilometry .
Pokud koupím starší mašinu - pěkná , naleštěná atd. s " pár kilometrama " a hláškou vše ok , jen jezdit " , tak stejně člověk vymění všechny provozní kapaliny a co jde , tak zkontroluje . Je tady právě to ALE -do některých věcí nevidíš . Pokud by ti prodejce prásknul , že má mašina NAJETO dvojnásobek kilometrů ,tak ji stejně koupím - vzhledem ke stavu , ale s vědomím např. životnosti svíček (bacha ,žádná láce - na model 2010- se jedná v Hondě o cenu kolem 1 200 Kč / 1 ks x 4 svíčky = docela bakula chechtáčů na nějaký preventivní vyměnění , po 50 tis. třeba omrknout stav právě zmiňovaného altiku atd . - zkrátka ohlídáš i jiné věci .
09. led 2018 12:24 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Pokec len tak...

Jojo, vždycky si říkám, že si musím takhle udělat záznamy... nicméně poté, co jsem odolal pozlátku autorizovaného servisu a přesedlal jsem na levnější, neautorizovanou alternativu, tak záznamy začaly chybět... zpravidla to probíhá asi takhle:
Fachman: "Nevíš, co jsme dělali posledně?"
Já: "No, to nevim... tak to udělej raději všechno..." (míněno ventily, karburátory a další základní věci)
Ale, chtě nechtě, budu muset být pečlivější.
Spíš si říkám, co všechno preventivně obměnit, když bych se chtěl vydat na nějakou delší cestu, ne jen na čtrnáctidenní toury vesměs v civilizaci... Aby pak cesta nestála o sto tisíc víc, protože jsem vyměnil půl motorky... :laugh:
Z jiného soudku - Malpe, ty máš kryty rukou, že? Co to je zač, Acerbis? Mohl bys mi sem hodit foto, případně nedohledal bys typ? Snažím se najít nějakou alternativu do nepohody... Díky ;)
Praha 4 - CBF 600S 2004
Díky: Mefisto
09. led 2018 13:04 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 312
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Pokec len tak...

Malp, mas pravdu, sviecky su raketa. Ale nasli sme jeden obchod, kde su v porovnani s origo cenou za hubičku. Konkretne o polovicu:

www.comco.sk/zapalovacia-sviecka-ngk-5990-p208372

Ani mne sa za komplet sviecky nechcelo davat 160e, to je proste vela a hladal som nahrady, ale takto kupim tie origo.

Eddie, asi som to tu pisal, ale mna podcenenie jednej suciastky, co som vedel ze odchadza a nebola draha stalo nakladny odtah z Alp a cestu s frajerkou aj domov vlakmi, taxikom a tak. Nehovoriac o celkom velkom probleme sa dostat na hotel, bol vecer, skoro tma, celkom zima a zrovna sme boli v oblasti kde nechodilo moc ničoho :laugh: a nebol ani signal....
Honda CBF1000FA
Díky: Malp
09. led 2018 13:14 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1005
  • Karma: 7
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Pokec len tak...

Eddie 75 - nějak se mě odmázla rozepsaná odpověď , takže ve zkratce - mrkni na odkaz a GOOGLI

images.search.yahoo.com/search/images;_y...afee_uninternational
09. led 2018 13:24 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.406 sekund