Pokec len tak...

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Pokec len tak...

[quote="Hodys"

Malpe slušná práce , a krásné fotky , hlavně ta nad zasněženým městečkem , pěkný[/quote]

Ó díky velký šejku ;)
14. led 2018 20:38 #81

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Pokec len tak...

Ahoj kamarádi , teď trošku z jiné jamky.Našel jsem na Facebooku článek ,ohledně údajných změn v technických prohlídkách na rok 2018, který údajně platí od 12 ledna 2018
a podle toho co tam píše autor článku, a jeho kamarádi , tak by tam měly být změny veskrze pozitivní , dovolil jsem si sem hodit celý odkaz z facebooku
Třeba to někomu pomůže,jsou tam odstavce ohledně padáků,přídavných světel,a podobně,pokud to znáte omlouvám se


Přidávám text v druhém příspěvku


Jinak tam píší na Facebooku , že budou snad následovat další změny , i ohledně staveb , takže třeba to potěší JinT a ostatní úpravce tady
Díky: Rishor
Poslední změna: 16. led 2018 22:23 uživatelem Hodys.
16. led 2018 21:27 #82

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Pokec len tak...

zde je dokument

INSTRUKCE PRO STK č. X/2018
Postup při provádění technických prohlídek u motocyklů

Za účelem sjednocení postupu a činností spojených s provádění technických prohlídek na stanici technické kontroly (dále jen „STK“) vydává Ministerstvo dopravy (dále jen „ministerstvo“) tuto Instrukci pro STK.
Vzhledem ke stále opakujícím se dotazům a podnětům při provádění všech druhů technických prohlídek u motocyklů bylo připravena instrukce, která sjednocuje postupy pro kontrolu některých částí, systémů, provedení a úprav motocyklů.

1. Postup při provádění technických prohlídek

1.1. Kontrola neshody údajů
V rámci vizuální kontroly neshody údajů se jako závada pod kódem 0.3.1.1 hodnotí změna nebo úprava vozidla, která neodpovídá dokumentaci vozidla, tedy pouze zjevné neshody údajů (jako jsou například druh a provedení vozidla, druh pohonu, počet náprav apod.). Kontrola činností a technického stavu systémů, konstrukčních částí a samostatných technických celků vozidla nespadá do skupiny kontrolních úkonů 0 a jsou předmětem kontroly podle kontrolních úkonů spadajících do skupin kontrolních úkonů 1. až 9.
V rámci vizuální kontroly se jako závada pod kódem 0.3.1.2 hodnotí změny nebo úpravy vozidla, které nejsou v předložené dokumentaci vozidla zapsány, a jejichž zápis se vyžaduje. Nejedná se tedy o posouzení neshody údajů s údaji uvedenými v předložené dokumentaci vozidla, ale o vyznačení závady za účelem nutnosti doplnění dokladů k vozidlu.
1.2. Kontrola ostrých hran a výčnělků na vnějším povrchu motocyklu

Obecné požadavky na kontrolu ostrých hran a výčnělků jsou stanoveny minimálními poloměry zaoblení, které jsou na hranách 2 mm, v rozích 3 mm a na zakončení musí být kulovitý tvar s minimálním poloměrem 7 mm např. ovládací páčky. Uvedené požadavky jsou minimální a uplatní se v místech, kde může dojít ke styku či nárazu chodce, cyklisty apod. tj. v místech, které jsou na vnější straně motocyklu dostatečně přístupné. Použijí se pouze u materiálů, které jsou pevné např. kovy či tvrdý plast, nepoužijí se na měkké materiály jako pryž, guma či kůže atd.
Výše uvedené požadavky se krom odkazů v ostatních částí instrukce použijí pro montáž různých doplňků, které nepodléhají schválení, podle přílohy č. 12 části A vyhlášky č. 341/2014 Sb., schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění vyhlášky č. 235/2017 Sb. nebo schválení podle mezinárodního předpisu. Jedná se především o designové prvky a doplňky, které nemění celkové rozměry, významně nemění provozní hmotnost a nezasahují do ostatních systémů či funkcí motocyklu. Pokud tedy takové doplňky neovlivňují funkci motocyklu, jsou dostatečně upevněny a plní požadavky na ostré hrany a výčnělky není její montáž závadou ve smyslu technické prohlídky. Tyto doplňky nemusí být zapsány v technickém průkazu vozidla.

1.3. Ochranné rámy motocyklů tzv. „padáky“

V případě ochranných rámů tzv. „padáků“ neexistuje samostatný technický předpis, který se stanovoval jejich samostatné schválení a označení schvalovací značkou. Při jejich kontrole není rozhodující, zda se jedná o originální či neoriginální provedení. Posuzuje se pouze, zda jsou dostatečně upevněny k motocyklu, nejsou na něm ostré hrany a výčnělky a nemění maximální rozměry vozidla. V případě, že těmto požadavků namontovaný ochranný rám vyhovuje, je výsledek prohlídky vůči tomuto komponentu vyhovující.

1.4. Zasklení motocyklů

Plastová čelní skla (tzv. „plexy“ nebo „větrné štítky“) namontovaná na motocykly bez karoserie, která nejsou podepřena v horní části, nejsou považována za bezpečnostní zasklení, a proto se na něj nevztahuje požadavek na schválení zasklení podle EHK OSN č. 43, v těchto případech se absence schválení zasklení podle EHK OSN č. 43 nepovažuje za závadu. I na tyto větrné štítky se vztahuje požadavek na absenci ostrých hran a výčnělků. Konce těchto zařízení musí být zaoblené viz bod 1.2.

1.5. Montáž osvětlení motocyklů

Při jejich kontrole není rozhodující, zda se jedná o originální či neoriginální provedení. Posuzuje se pouze, zda jsou dostatečně upevněny k motocyklu, jsou v požadovaném množství a druzích, odpovídají svým zapojením a umístěním na vozidle. Všechny použité světelné zařízení musí mít odpovídající schvalovací (homologační) značku. V případě, že těmto požadavků namontované osvětlení vyhovuje, i přes to, že se nejedná o originální komponent, je výsledek prohlídky vyhovující.

1.6. Montáž zadní registrační značky

Současné technické požadavky na konstrukci motocyklů umožňují umístění registrační značky i mimo podélnou střední osu motocyklu, avšak nikoliv jakkoliv, především ne boční umístění na úrovní středu zadního kola, kdy je omezena viditelnost z opačné strany motocyklu. Umístění mimo osu je možné za splnění následujících podmínek:
- žádná část registrační značky netvoří nejširší část motocyklu (zrcátka se nepočítají),
- montáž registrační značky nesmí bránit maximálnímu náklonu,
- viditelnost registrační značky musí být taková, aby umožňovala vpravo i vlevo viditelnost alespoň 30 stupňů od krajů registrační značky,
- upevnění (držák) registrační značky musí být dostatečně pevné a tuhé, nesmí sloužit jako prostředek upevnění ostatních dílů,
- dále platí ostatní stávající požadavky na umístění.

Pokud jsou uvedené podmínky splněny, jsou požadavky pro montáž splněny. Je však potřeba, aby provozovatel vozidla tuto skutečnost, tj. excentrické umístění registrační značky, měl v souladu s vyhláškou č. 343/2014 Sb., o registraci vozidel, ve znění pozdějších předpisů, zapsanou v technickém průkazu.

Zvláštní ustanovení:
Provozovatel STK musí seznámit s obsahem instrukce kontrolní techniky STK nejpozději v den nabytí platnosti této instrukce. Do příručky jakosti zaznamená způsob, jak bylo zabezpečeno seznámení dotčených pracovníků STK s obsahem této instrukce.
Instrukce nabývá platnosti dnem zveřejnění ve Věstníku dopravy.

V Praze dne . ledna 2018

Ing. Bc. Ivan Novák, v.r.
Ředitel
Odbor provozu silničních vozidel
Díky: Rishor
16. led 2018 21:47 #83

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Pokec len tak...

Wau, tak toto mi príde ako prvý pozitívny krok!
Kde sa na to my na Slovensku hrabeme...
17. led 2018 00:12 #84

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Pokec len tak...



Ten si tomu pekne dava... kukajte B)
Honda CBF1000FA
22. led 2018 13:06 #85

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Pokec len tak...

No ten kluk to slušně dává pokud je tam fakt po prvé má hrozný koule a nechtěl bych ho potkat :woohoo: :woohoo: ale to je přesně to co je na okruhu problém ty kluci ho v zatáčkách brzdí ale na rovinkách mu dají hroznou kládu...
Honda CBF 1000 RS:)
22. led 2018 15:24 #86

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Pokec len tak...

Je to borec... to jo, ale brno je kolko, tusim 18m siroke? To ti je jedno... zvolis inu stopu a hotovo. A zase narovinu, cbf liter ma uz nejaky ten vykon, cize bezne moto v pohode. Problem budu iba blaznive litrove ss, ktore chodia cez 300 :laugh:
Honda CBF1000FA
22. led 2018 15:31 #87

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Pokec len tak...

Noo, by si sa divil, že ani GS sa medzi CBF1000 nestratí, ti čo tam boli môžu potvrdiť ;)
22. led 2018 15:46 #88

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Pokec len tak...

Hele musím potvrdit ale Ernest to je jinačí pacient ikdyz jsem si řekl že pojedu s ním nelimitovala mě rychlost ale já nemám tu slovenskou dravost prostě jsem vždy za někým zůstal výsev a šíře okruhu mě spíš svazovala... Nechápal jsem ze na silnici do kopce jsem udělal větší rychlost do zatáček než na okruhu jsem si těžký pacient ale uvidíme příště neměl jsem ambice jít dramaticky vpřed... Ale je fakt že ve finále jsem se svezl obstojně...
Honda CBF 1000 RS:)
22. led 2018 17:58 #89

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Pokec len tak...

V každom prípade to bol (vďaka Pitovi a jeho tipu na akciu a Jindrovi a jeho presviedcacim schopnostiam) zaujímavý a neočakávaný zážitok :woohoo:







A
Díky: Rishor
Poslední změna: 22. led 2018 18:22 uživatelem boco818.
22. led 2018 18:21 #90

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.731 sekund