Nová vyklápěcí helma - máte nějaké dojmy?

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Ano, mel jsem to tam. Ja tu helmu porad jeste i mam. Docela jsem to pouzival, akorat me vadilo, ze se to tmave plexi trochu poskrabalo s pruhlednym. Myslim ze slunecni clona uvnitr je lepsi reseni.
Liberec - CBF1000 (2010)
22. zář 2010 23:18 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 0
Musím říct, že Caberg Sintesi, ač nemá pinlock, je docela hooodně odolná proti mlžení.
Včera jsem si zkoušel vyklápěčku HJC, v Brně. Neseděla. Takže to vypadá asi stejně zas na caberg... Nebo zmáčknout Ježíška a Schubert? :laugh:
23. zář 2010 06:46 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Vzhledem k tomu, že hlava (a tím pádem i helma) je nejdůležitější součást motorky, tak bych si já osobně připlatil.
To se to radí, když jde o cizí investici, že? :huh:

Já už tedy vyklápěčku nechci, neboť s přestupem z Transalpa s běžnou brouzdací rychlostí 80 km/h na CBF, kde člověk lítá i po dálnici a přes 100 km/h, mě štval ten hluk. A to i v rozhodně ne levné Nolan-ce.
Scorpion EXO je moje první integrála. Musím říct, že jsem čekal ještě větší ticho, ale ten pokles je tak o třetinu, víc ne. Nevýhoda integrály: leze se do ní bolestivě, sundávání ještě horší, zapínání na D-kroužky - to aby si člověk přivstal.
Ve vyklápečce člověk zastaví, aby se na něco zeptal, udělá cvak a je mu vidět do ksichtu a hlavně rozumět.

Takže abych uzavřel úvahu, kdybych dnes pořizoval znovu vyklápěčku, tak tu, kterou vychvalují všichni a tedy Schuberta, byť je za velké peníze. Osobní zkušenost nemám, ale prý je v ní jenom takový rambajz jako v integrále, bezpečnost je asi bez diskuzí.
Liberec - CBF1000 (2010)
23. zář 2010 10:00 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Hluk v helmě je hodně dán motorkou, na které člověk sedí a také na nastavení štítku. Můžu srovnávat XJR a moje CBF1000 (s vyšším a nižším štítkem) v helmě Schuberth C3.
Musím říct, že na XJR je Schuberth C3 výrazně tišší, než na CBFku s kapotáží. Dokonce si myslím, že na CBFku pomůže zlepšit hladinu hluku snížení štítku.
Ono je to tím, že Schuberthky jsou údajně hodně vyladěný v aerodynamickém tunelu, takže když na ně člověk pošle "čistej" vzduch bez turbulencí na naháči, tak dosáhne lepšího výsledku, než s polokapotou, kde přeci jen za (i nad) štítkem turbulence jsou.
Obecně si myslím, že to chce vyzkoušet, a to ideálně přímo na moto. Ale hrozně blbě se to realizuje v praxi. :-)

A teda taky musím říct, že hodně záleží na váze helmy. Vůbec jsem to při koupi neřešil, ale když jsem si poprvé vzal C3 na vyjížďku, tak byla vyšší hmotnost znát. A to třeba Givi váží cca o dalších 200g víc. ...no aspoň člověk bude mít namakaný krční svaly. ;-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
23. zář 2010 15:15 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 0
jj, hoši, 1950 g (-2000g), co váží moje Sintesi, jsem teda 3.den v Alpách cítil... :dry:
23. zář 2010 20:11 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
2 kila, to je teda hodně.
Nolan N102 má asi 1690 gramů a přišlo mi to dost. Nynější Scorpion má 1590 gramů a musím říct, že i těch deset deka dolů je příjemně znát.
Neumím si představit nějaké karbonové blemy od 1000 do 1300 gramů - to musí být paráda.
Liberec - CBF1000 (2010)
23. zář 2010 21:34 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Tyjo, 2 kila? Tak to je fakt hodně... Jsem ani netušil, že se tak těžký helmy dělaj. :dry:
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
24. zář 2010 09:44 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 185
  • Obdržená poděkování 2
Kolega v práci má karbonovú integrálku Marushin RS2 Carbon Helmet. Váži 1050g. Keď som ju vzal do rúk, myslel som, že je vyrobená z kartónu. Neuveritelne lahká.

www.marushin.cz/produkty/integralni-prilby/rs2/
LUBO.... CBF600SA 2009 "BlackPearl"
24. zář 2010 09:48 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Teď už jen věřit, že je to doopravdy karbon, a ne ten karton... :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
24. zář 2010 10:42 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
:laugh:
On by asi stačil i ten karton, kdyby byl kvalitně nalakovanje a neodlepoval se za jízdy.
Helmu dělá ten polystyren uvnitř.
Ale s helmou těžkou resp. lehkou 1 kilo bych si snad připadal divně, jako že nic na hlavě nemám. :)
Liberec - CBF1000 (2010)
24. zář 2010 12:27 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 1.994 sekund