Brzdění a technika jízdy
- TomCBF1000
- Autor tématu
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 98
- Obdržená poděkování 0
Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010) vytvořil uživatel TomCBF1000
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Marty11 pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
přihlásit se na nějaký ten termín zadarmo se svezeš na okruhu a jsou tam technici - instruktoři kteří to mají v malíku.Předminule jsem to s nima řešil ale už si z toho moc nepamatuju.Původně jsem si chtěl nastavení taky měnit ale zatím jsem se k tomu nedostal.
Hlavně zdůrazňovali že pokud někdo jede na dovolenou a ještě k tomu ve dvou je potřeba nastavit minimálně zadek.Nevím a šáhněte si do svědomí kdo z nás to dělá.
Pak je chování motorky úplně jiné.
V servisech to samozřejmě budou schopni poradit taky ale budou tvrdit že nedoporučují osobní montáž...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Gastan pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
jazdím v dvojke, nastavenie na päťke
Ale kdesi som o tom čítal článočke .. čo sa na tlmičoch nastavuje
nie je to síde ono ale skús tu študovať ..
www.eagleracing.cz/sites/techinfo-tlumice-ohlins.htm
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- TomCBF1000
- Autor tématu
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 98
- Obdržená poděkování 0
Odpověděl TomCBF1000 pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
Tu Sosnovou určitě letos skusím... jen se bojím případného pádu ( pád na okruhu - nevztahuje se na moje havarijko ), ale snad to bude v pohodě
Docela mě zaráží, že mnoho lidí v dnešní době jsou ochotni na motorku nakoupit příslušenství doplňků atd. v řádu desítek tisíc Kč.
Ale nejsou ochotni udělat to základní, absolutně neinvestují do zlepšení svých vlastních jezdeckých schopností. Přitom tato investice při nácviku někde na letišti je nákladově úplně minimální. A pokrok již po cca 20 až 30 hod. tréninku je markantní.
Pak se každý bojí, že to všude položí, a že to raději ani nezkusí.
Když se trénuje postupně (správný sed, cviky na rovnováhu a základní ovládání, koordinaci pohybů atd.), podle svých dovedností a postupně přidáváš další a náročnější prvky, tak riziko pádu je minimální. A pokud už motorku položíš, tak je to většinou tím, že tě motocykl převáží a vytáhne ze sedla. Motorku sice nemusíš udržet, ale docela v pohodě ji dovedeš položit na rám.
Pak poškození motorky je nula, jen odřený padák.
Ono je to furt lepší než se někde pro vlastní blbost rozlámat o strom. A to úplně zbytečně. Pak je i havaríjko k ničemu.
Pokud ti můžu radit, tak si na tu Sosnovou zajeď. Nikdo po tobě nebude chtít, aby jsi tam lámal rekordy a jezdil kudlu a třeba se tam něco zajímavého dozvíš a naučíš.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- TomCBF1000
- Autor tématu
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 98
- Obdržená poděkování 0
Odpověděl TomCBF1000 pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Marty11 pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
Plně s tebou souhlasím. Osobně rád jezdím do Sosnové a pak na letiště do Mimoně.Alespoň jednou za měsíc se snažím potrénovat.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Marty11 pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
jak jezdí dlouho tvrdil že 7 let bez nehody. Brali jsme to jako srandu ale on že bez legrace.
Dodnes to nechápu. Normálně se celý den učil pod dohledem brzdit přední brzdou, jinak že ho nepustí domů... Tak bacha na zažité návyky...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
Docela to taky nechápu, protože sám používám obě brzdy při běžném a prudkém brzdění.
Ale jsou i situace, kdy se docela často používám jen zadní brzdu a nebo pokud dělám prudké obraty, využívám zadním brzdu a do toho jemně plyn. Při prudším brzdění do obratu přední brzdu + zadní brzdu + jemně plyn.
Jinak jsem si vzpomněl na jedno video a na CBF forum se hodí protože jezdí na CBFku.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Marty11 pro téma Re: Nastavení podvozku CBF 1000F (r.v. 2010)
Kdysi jsem viděl nějaký video z Pepou Sršněm a ten naopak dobržďoval s ABS o pár metrů dál než bez(na suchu).Já si osobně myslím totéž, když to situace vyžaduje a vemeš za to, tak ABS musí být na suchu na tom hůř-delší brzdná dráha.
Horší je to na vodě tam se to člověk bojí zašlápnout aby si neustlal a tam je to přesně naopak.
Ale ať tak nebo tak nejdůležitější je jezdec a jeho zkušenosti a "podvědomí" kterým v krizi reaguje.
Používám samo také obě brzdy.Ale po prvních několika pikosekundách se ti odlehčí zadek a už ta zadní brzda moc nepomáhá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.