Povinné ABS a snížení emisí

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Četli jste článek o povinném ABS a snaze snižovat emise u motorek ?
ABS ještě oukej - v autech je to dnes standard a u motorek za to chtějí nehorázný příplatek. Ale snižování emisí u motorek? To je teda fakt do nebe volající. Kdyby zakázali Avie (resp. kdyby neprošly konečně přes emisní kontroly), tak to asi vydá za všechny motorky. Jako by nestačilo, že kvůli emisním normám se už nesetkáváme se stroji se dvěma laufy... :angry:
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
14. říj 2010 09:08 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
Tak to je děs, mimo starejch mopedů jsem nepotkal kouřící motorku. Je to jak píšeš. Aviatici a pod hulí jak prase a v poho.
Já abs nemám neříkám že bych ho rád neměl ale .... Možná nesmysl ale dá se třeba domontovat?
Kawasaki Z 1000 SX
14. říj 2010 10:42 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
U auta nekdy ano, u motorky teoreticky taky, ale horsi bude vymena elektriky.
Ja bych spis chtel vypinatelny jak u BMW
14. říj 2010 11:10 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
No teoreticky to asi půjde, ale tyhle předpisy jdou vždy jen na nové stroje.
Ale fakt mně vadí ty emisní limity, protože nedám dopustit na dva laufy...
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
14. říj 2010 13:25 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Presne, to novy CBF 2010 s tim kominem je hnus velbnosti
14. říj 2010 16:46 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Mefisto napsal:

Presne, to novy CBF 2010 s tim kominem je hnus velbnosti


No vidíš a mě se docela líbí.
To píšu pochopitelně zcela nezaujatě :)
Liberec - CBF1000 (2010)
14. říj 2010 18:36 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Nezaujatý pohled na věc chápu. :-) No asi takhle... U Bandita mi jeden óóóóbr lauf přijde dobrý. Prostě to na něm měli designově postavený odjakživa. K litrovému CBFku mi tak nějak zatím pořád patří laufy dva. Ale věřím, že si zvyknu taky... ;-) časem...
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
14. říj 2010 20:24 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
To neni jen u CBF, ale treba u Kawi Z750 a Z1000.
Je to proste takove odliseni litru od sestikila.
Nerikam ze kdyby to pojali trochu moderneji ze by to nebylo "in", ale opravdu toto je az moc laciny
14. říj 2010 22:18 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
Letošní výstava a CB1000 když už je řeč o jednom výfuku. ;)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Kawasaki Z 1000 SX
15. říj 2010 19:16 #9

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Jak jsem tady kdesi psal, po CBF-ku pokukuju už 3 roky, takže to že jsem ji pořídil letos, a tedy po faceliftu, je spíš náhoda (sleva, kufry zdarma). Prostě Transalp už mi byl málo. Chtěl jsem koníky navíc a lehčí ovládání.
Takže jsem ani lauf(y) neřešil. To že vypadá jako roura od kamen nezpochybňuju. :)
Až motku zajedu, tak myslím, že stejně dojde na nějakej laďák. Zatím jich moc na výběr není (2010), ale příští rok to už snad bude lepší. Nebo o nečem víte?
Liberec - CBF1000 (2010)
15. říj 2010 22:20 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.587 sekund