Ventilove vule na CBF600 r.v.2008 vyse

  • danoous
  • Avatar uživatele danoous Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník

Odpověděl danoous pro téma Re: Ventilove vule na CBF600 r.v.2008 vyse

Tak prumer podlozek co tam mam ma 7.45mm.
tlousky jsem mel takto:

podlozky soucasne:

180 180 / 178 180 / 178 180 / 180 178

podlozky budouci
(jednu tu 180 pouziju, 7 jsem objednal)

182 185 / 182 182 / 182 185 / 182 180

Foto z toho nemam, pokud nezapomenu, tak se pokusim neco pofotit napriste...
Ale pristup mi prisel v pohode...
Jinak jsem to naskladal nazpet, abych mohl jezdit...
jak to prinde a budu mit cas, tak to znova rozhodim...
Poslední změna: 31. bře 2014 11:58 uživatelem danoous.
31. bře 2014 11:57 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Dík 7.5 mm mám, idú potom do celej rady od CB až po CBF,
31. bře 2014 23:25 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Dobry clanek.Ja budu na svem litranku serizovat vuli
letos v kvetnu-uz jsem domluveny.Mam najeto sic 40.tis
km ne 48. podle manualu,ale pri 24.tis mi to delaly
v Honde a jak jsem si ji odvazel tak jsem se mechanika
ptal-jak ventily-pry dobryyy-tak jsem se ptal jak dobry
ale pripadalo mi to tak-i odpovedi,jako by se na to ani nedival-ale mel jsem to zauctovano-poradne-Honda.
Takze je delam pro jistotu driv u kamarada.
01. dub 2014 11:07 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Danoous-stal sa omyl,mňa zaujímal priemer podložiek na litra,teraz pozerám že máš šestku,pomýlilo ma keď si radil Boccovi.Osobne by som nič také nerobil rozhádzať pol motky pomerať podložky,zložiť a za pár dní zase rozhádzať.Spetná montáž vačiek zas tak jednoduchý úkon a bez cajchového momentu a správneho postupu pri dotahovaní šroubov si môžme narobiť tuze velký problém.
Osobne mám za to pokial netreba nerýpať do toho.

Konvajsr-že pri 24000 km nespravili kontrolu neni problém,problém by boli tie peniaze,25 Eur(bajočko) na hodinu je slušný peniaz.Celkove mám za to pre zákazníka by bolo lepšie keby mali v servisoch sadzobník jednotlivých úkonov ako hodinovú taxu.
02. dub 2014 08:32 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
konvajsr napsal:

Dobry clanek.Ja budu na svem litranku serizovat vuli
letos v kvetnu-uz jsem domluveny.Mam najeto sic 40.tis
km ne 48. podle manualu,ale pri 24.tis mi to delaly
v Honde a jak jsem si ji odvazel tak jsem se mechanika
ptal-jak ventily-pry dobryyy-tak jsem se ptal jak dobry
ale pripadalo mi to tak-i odpovedi,jako by se na to ani nedival-ale mel jsem to zauctovano-poradne-Honda.
Takze je delam pro jistotu driv u kamarada.


Čau draku starý model má taky ventily?-já myslel,že jen nějaký ventilky :woohoo: .Nic,dost - konec provokací!-jen jsem chtěl napsat,že na můj dotaz ohledně ventilů ve 24tis.km mě bylo NEdoporučeno se do toho zbytečně kuchat-prý CBFka ani po dvojnásobku km nejsou ve stavu,že by bylo nutno na ventily sáhnout.Ač nerad,dal jsem na to a voko se bude házet až v 48tis.km.
02. dub 2014 19:08 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 301
  • Obdržená poděkování 70
mám 600S z roku 2008 a první kontrola byla v 46 000 km bez jakéhokoliv zásahu .
02. dub 2014 19:13 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11
Též jsem právě prošel kontrolou a seřízením, mám 41 tis, vůle byly dělaný poprvé. Naměřil mi minimum, takže jsem to nechal seřídit , a dalších 30 tis do toho nemusím hrabat B)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
06. úno 2015 11:32 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.826 sekund