Vyklápěcí přilba

  • Příspěvky: 276
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Bob650 pro téma Vyklápěcí přilba

Nosis bryle? To je obvykle duvod vyklapecky
21. dub 2016 18:26 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2725
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Vyklápěcí přilba

To nenosím to by mě nenapadlo, ale já to nikomu necpu pokud se to líbí je demokracie :woohoo: u C3 mě zarazilo, že pokud by se rozbilo vyklopení tak ti jí sundají jen řezem pod krkem :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
21. dub 2016 20:01 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 276
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Bob650 pro téma Vyklápěcí přilba

Aspon to bude rychle :-D
21. dub 2016 20:05 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 246
  • Obdržená poděkování 22

Odpověděl standaCBF pro téma Vyklápěcí přilba

No chapu ze vyklapecka je mozna lepsi kdyz ma clovek bryle, takhle si musim sundat bryle, polozit na motorku, nandat prilbu zapnout ji, zavru hledi, nasednu na motorku, zjistim ze bryle lezi na sedacce spolujezdce, nebo hure lezi na zemi, slezu z motorky, otevru hledi, seberu bryle, nasadim bryle, zavru hledi, nasednu na motorku... (sakra kam jsem zase polozil rukavice..... :-D

Ale jestli vam proste bryle nesedi v prilbe, tlaci ci jine nepohodli, tak doporucuju pri dalsi vymene obroucek jit do optiky i s prilbou. Sice na vas budou chvili koukat jako na exota kterej je chce prepadnout, kdyz si pred zkousenim obroucek nejdrive nasadite prilbu, ale vyberete nakonec takove bryle o kterych v prilbe ani nebudete vedet.
22. dub 2016 09:48 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 276
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Bob650 pro téma Vyklápěcí přilba

Inu, je to řešení, na druhou stranu více chvil mého života chodím bez helmy, tak vybírám dřív brýle a pak až helmu. Nicméně, mám nakonec do helmy ještě jedny brýle...Ono je to složitější, osobně myslím, že třeba C3 snese i tak srovnání s jakoukoliv běžnou integrální helmou. Pravda je, že je to vždy o helmě - ale ne každý výrobce i v té top kvalitě nemyslí na brýlaté tak, jako některé jiné značky. A jde o to, že sice v hogofogo top helmě, jestli třeba po 150 km cestě už tak brýle vadí-tlačí, tak to spíše vede k odpoutání pozornosti a k nehodě (kde přijde na řadu helma), než když se člověk cítí v pohodě. A to považuju za neméně důležité. Jestliže mi helma sedí tak, že jí nevnímám, neomezuje mě ve výhledu (a to i pocitově), pak možná chyba z mé strany je asi menší, než když budu unavený/otlačený nebo se cítit v nepohodě. 100x člověk ví, že se má na jízdu soustředit ale i tak se pak vkrádají do toho rušivé elementy, které to ovlivní.
Jen tím chci říci, že jistě důvod kolize motorkáře může být jinde, než v něm (někdo ho "sejme" z vedlejší), přesto všechno já zůstávám u své současné verze přilby (cestovní jet) a můj názor je, že bez ohledu na ne/výhody vždy konkrétní motorkář si musí určit, co preferuje. Velmi často k tomu léty dojde (můj případ). Obecně spíše vidím kolem sebe, že cestovatelé pragmaticky volí výklopné helmy (nebo otevřené), kdo si užívá výkonu a rychlosti v zatáčkách a na okruhu, preferuje integrální klasiku.
22. dub 2016 09:57 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Vyklápěcí přilba

Moje první helma byla integrálka. Pak mi kolega v práci ukázal výklopku a bylo rozhodnuto. Když při poslední bouračce dostala ránu a byla zralá na výměnu, začal jsem koukat po integrále, ale ten pocit, kdy si v létě můžeš vyvětrat ksicht, nakonec zase zvítězil.

Do jetky bych nešel právě kvůli zkušenosti z posledního "setkání" s dodávkou. Kdybych neměl zavřenou přilbu, tak jsem si o přední sloupek nejspíš rozmlátil čelist. Takhle praskaly jenom plasty. Ale každému dle jeho chuti ;)
22. dub 2016 22:28 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Vyklápěcí přilba

No, tak první moje byla Cassida integral. Přes poškrábaný plexik jsem přehlédl větev, a bylo po srandě, i po přilbě. Potom přišla vyklápěčka, potom móda otevřených přileb. Ale od doby co jsem viděl kámošku po bouračce v otevřené přilbě, a to má křivou čelist a škváru v ksichtě dodnes, tak jsem opět zpátky v integrálce, pokud možno kvalitní značky. K tomuto rozhodnutí mi pomohl i let přes Trabanta, v té době ještě z MZ 151 :) Kilo v obci a důchodce vyjíždějící ze dvora, to nemohlo dopadnout jinak B)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
25. dub 2016 15:15 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1003
  • Karma: 7
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Vyklápěcí přilba

Ohledně helmy - já jsem od mala jezdil v čepici s bambulou :woohoo: .To bylo v době kdy jsem ještě ani nedosáhnul nohama na stupačky,tak je otec na skůtru za pomoci pásoviny zvýšil tak,abych dosáhnul (asi 10cm ) .To bylo v době ,kdy helmy byly nepovinné ,potom pouze pro řidiče . Jako Pinčlodrtič čepice nebo později kosmonautka Casida-vždy bez problémů . Pak až dorostli mlaďoši do doby Jawa 350 , tak mladýho sejmula Š 120 a jeho integrálka (Levior) byla totálně rozsekaná v oblasti brady (i přesto měl uvolněné přední zuby - bez integrálky nedovedu ani domyslet následky ).
Pak jsem se vrátil k mašinám já a nějaký ten km najel v mladýho integrálce - jako dobrý ,ale štvalo mě dost to omezení při nasazování,nasazování slunečních brýlí,když jsem někde zastavil a chtěl se někoho na něco zeptat . Takže "výklopka" a u těch už jsem zůstal .Pro mě klady převálcují zápory - nasazování ,větrání při jízdě městem , kohokoli oslavit bez huhňání do helmy , smrknu-frknu-plivnu :evil: bez omezení .
Za mě cokoli uzavřené - ať už výklopka,nebo integrálka , ale otevřenou už asi ne .
Poslední změna: 25. dub 2016 17:47 uživatelem Malp.
25. dub 2016 17:47 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 7
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl prokyprok pro téma Vyklápěcí přilba

Přešel jsem z integrálky od Cabergu k výklopce Caberg Modus. Modus CPL už mi neseděl, pravděpodobně mi to dofukování tlačilo přilbu do čela.
Lepší nasazování, o něco těžší, hlučnost oproti staré menší ( byla stará .o)) takže nepamatuji jak to bylo na začátku, příprava pro pinlock nebo dodán rovnou s ním + příprava na brýle, příprava na komunikátory a vešly se i neorg. sluchátka komunikátoru z made in China.
Ale jako největší výhodu vidím u posledních modelů Cabergu a Nolanek ( asi i jiní výrobci a možná i integ.) je velikánské plexi. V původní helmě jsem musel pořád odklánět hlavu do navigace pokud je na řidítkách nebo sem tam kouknout na tachometr či ukazatel rychlost, ale bylo nutné pohnout celou hlavou, u nové jen sklopit o něco oči.

Ale samozřejmě záleží na jaký stroj a zaměření motorky s jezdcem se helma používá a především na tvaru makovice.o)) Mě osobně moc přileb nesedí, zkoušel jsme i vychvalovanou C3 dále HJC, Nexx Shark, Laser ale neseděli mi.
Jen Caberg, Nolan a LS2, ale u poslední mě zklamalo zpracování, přítelkyně ji má a 2x jsme reklamovali, vždy kvůli jiné závadě. Nakonec je s ní spokojená.
03. kvě 2016 12:33 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Vyklápěcí přilba

Těch LS2 se tolik neboj, maj teď nový modely. Marushin teď má výklopku ve výprodeji a novej model s odklopitelnou bradou po vzoru Sharku je, pokud vím, na cestě.
Marná sláva, C3 je úplně jiná liga, ale taky úplně jiný prachy. Spíš mě překvapuje nízký skóre v testech bezpečnosti.
Praha 4 - CBF 600S 2004
07. kvě 2016 20:11 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.252 sekund