klesanie otacok motora pri velmi prudkom brzdeni

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
vyzera ze pricina je odstranena... skusal som do velmi vysokych otacok...ale ja ako stary dizlak mam problem tahat do 11000....je to riadne zverstvo :-)
valer
17. zář 2018 10:16 #41

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
zacal som z tym ze pri prudkom brzdeni a zastaveni trochu otacky zavahali a poklesli ale to s tym nema nic spolocne
valer
17. zář 2018 10:17 #42

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
takže problém přetrvává?
chro chro
17. zář 2018 13:31 #43

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
ten problem co som mal ze pri prudkej axceleracii zacalo cukat chvalabohu nepretrvava ...
Ale ten jav ze pre prudkom zabrzdeni a zastaveni motor zvlastne buble na volnobehu a ma znizene otacky pretrvava..ale to ja nevidim ako problem...to co ma stvala uz ma nestve :-)
valer
17. zář 2018 13:45 #44

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
ladák nebo otevřený filtr nemáš? je otázka jak máš nastavený volnoběh jestli se nepropadne motor až moc... motorka už má něco za sebou když by šla na brzdu třeba by jsi se divil kolik máš koníků... je totiž možné, že se koně rozutekli... výfuk se mohl trochu porozpadl bude víc průchozí tím budou jiné protitlaky atd. atd... možná by to stálo za úvahu trochu to poladit... :evil: mě když jde o korekci na brzdě stálo naladění výfuku 2tis... ale to už byla poslední třešnička... před tím to bylo horší...ale ve finále jsme místo 79kw měl na začátku 66kw(ten pokles jsem ani moc necítil)
Honda CBF 1000 RS:)
18. zář 2018 07:38 #45

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
No ten pokles otacok je asi len na sekundu...tak ma to netrapi.... :)
valer
18. zář 2018 08:06 #46

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
hele něco to značí výrazně jsi moto pomohl ale pacient ještě asi není zdraví ikdyž pokud by to bylo na sekundu podle mě to ani nepoznáš koukni se i na filtr... a pak bych to třeba zkusil vyvolat před nějakým mechanikem... takto po zprávách se to nedá odhadnout. Je fakt že nevíme jaký servis si jí dal kolik má nejeto.. ale super je to, že jsi hlavní problém vyřešil a podle toho jak je vidět, že nejsi žádný datel takže ti tu na tebe nechci chytračit... a ani nevím jak se přesně ta šetka projevuje...
Honda CBF 1000 RS:)
18. zář 2018 10:32 #47

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 50
  • Obdržená poděkování 9
Tak mne sa toto prejavilo dnes prvy krat prudke zabrzdenie a otacky ostaly stat na cca 400, az na tretie potocenie plynu sa ustalili na standardnych. Ale ziadne ine zmeny som nepostrehol (jedine ze by som dnes nedosiel na zraz :D ) Mam striekacku 2011 35 tis KM po hrdzi v nadrzi ani stopy.
12. říj 2018 10:53 #48

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
ked budem predavat toto moto tak tiez nebude po hrdzi ani stopy :) :) :) ....zaviedol som si take pravidlo ze po ukonceni kazdej jazdy ide nadrz uplne doplna ...
valer
12. říj 2018 11:07 #49

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.704 sekund