Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
Noo mozno ten sialeny vietor a hluk sposobuju tie rozpucene a nalepene motyle a chrobaky co mam na kapotazi.uz mesiac som necistil kapotaz :laugh:
valer
23. říj 2018 20:49 #41

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 57
  • Obdržená poděkování 2

Odpověděl danoous pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008

Zdravím ve spolek,
Nepřijde mi špatné vědět co si člověk může s motorkou dovolit, ať už spotřebu řeší nebo ne. Mě to zajímalo jen z hlediska dojezdu.
Můj stroj: CBF600NA, r.v. 2010, t.j. 20 litrů nádrž, dle manuálu.
Měřil jsem spotřebu v Alpách, po tři dny, systémem plná nádrž -> plná nádrž.
Vždy večer natankovat, ráno vyrazit a večer opět dotankovat.
Do kopcu nejrychleji jak jsem uměl, dolů velmi lehce, rovinatější úseky dle legálních předpisů. Výsledek je 4,2 litrů / 100km.
Dále jsem si zkusil max dojezd bez dotankování, a to 450km. 50km před domovem mi spadla ručička palivoměru úplně dolů. Doma jsem dotankoval 18,5 litrů.
Jel jsem svižně, ani ne pomalu ani jsem nijak nebláznil.
Na dálnici je spotřeba znatelně vyšší, moc dálnice nejezdím, tak to neřešil, ale nebál bych se čísla 7-8 litrů / 100km.

Ještě bych dodal k jízdě bez motoru, pokud je to kousíček, pár metrů, je to jedno.
Jak s chlazením tak s mazáním. Pokud ale člověk frčí rychle 35km na kopec v Alpách či jinde, kde to na kopci chcípne a jede dolů dalsich 35km v 6°, tak to jistě neni nejlepší nápad, možná že se motorka ochladí celkové včetně motoru, ale horší je na tom mazání. Po tuto dobu není převodovka nijak mazaná. Předpokládám že jedete na neutrál, to znamená že se protáčí všechna převodová kolečka bez oleje. Viz servisni manuál strana 102, schéma mazání. Sice se nepřenáší téměř žádný výkon, nicméně jejich životnost to zrovna neprodlužuje.

Mějte se,
Dan
24. bře 2019 12:28 #42

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008

ještě jeden efekt k neutrálu... mě to tedy nikdy nenapadlo už jen proto že i z kopce se svezu... a proto pod kvaltem motorka je jinak ovladatelná. protože nemusím vše brzdit na kotoučích ale v podstatě příjde na stylu ale mohu jet i bez brzd... kdybych chtěl plachtit tak si koupím větroň pokud k tomu někdo i chcípne motor ten jako giroskop přispívá ke stabilitě motorky... :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
25. bře 2019 07:37 #43

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.465 sekund