"Zimná" jazda na motorke z pohladu motorky

  • Příspěvky: 272
  • Obdržená poděkování 11
Vážení kolegovia, :dry:

už dlhší čas ma "trápi" myšlienka :sick: , ako je to so zimnou jazdou na motorke z pohľadu vlastnosti motorky, teda ak neberiem do úvahy sneh a ľad na ceste (zimné pneu asi), oblečenie a vyhrievanie (doplnky)...ale skôr ma to zaujíma z hľadiska napríklad vodného chladenia = voda v chladiči asi zamrzne, ďalej motorového oleja (to by muselo byť min. 5W...), ako je to s chladením resp. s jazdou "studenšieho motora" (musel by sa chladič zakryť?...) a v ďalšom palivo?...

do koľkých stupňov je to reálne, ak nechcem zničiť stroj :whistle:

Možno to bude ľahšie prebrať na nejakom sklípku, ale predsa ak by sa niekomu chcelo ťukať do klávesnice :S ...ďakujem :silly:
CBF 600 SA 2004
23. říj 2018 21:41 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Jezdí se běžně na ty elefanty a podobně ale bacha dost lidí jede se sajdou za mě jízda v zimních podmínkách je nesmysl a to že všeho důvodu co jsi vyměňoval ale hlavně kvůli solí motorka je otevřena vůči soli a ta se ti dostane všude... Od mřížek chladiče do O-krouzku řetězu dřív se jezdilo na motorkách přes celý rok ale většinou u nás na horách po vrstvě sněhu a na hrotech rychlosti všech byly menší i aut a hlavně žádný provoz a jezdilo se na motorce protože auto nebylo... Pokud nemáš třeba z endura zvládnutý drift jestli se to dá vůbec zvládnout tak bych o tom vůbec neuvažoval... Je asi jiná věc jet se v lednu za sluneho dne svézt to asi přežije ikdyz žádný velký tahání ani motor ani gumy rady mít nebudou a u nás ta sůl a štěrk je prostě furt i když svítí slunce podsoluji a sypou to hovada všude...
Honda CBF 1000 RS:)
Díky: Rishor
24. říj 2018 09:25 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
U nas v okoli BA ak je pekné počasie, suché a čisté cesty (aj sol v podobe prasku skodi!) by som sa toho nebál (samozrejme treba brat ohlad na teplotu aflsfatu a pneu).

Ale v okoli ZA akonahle nasolia cesty to asi neni moc dobrý nápad (jedine ak by medzitým bol výdatný dážď s následne by to vyschlo)
Díky: Rishor
24. říj 2018 10:21 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
voda v chladici zmrzne????? sak to by zmrzla aj v bloku motora....neblazni ..sak sa davaju uz len nemrzky...ci??????? ved aj v garazi mas minus aj ked nejazdis
valer
29. říj 2018 14:23 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Dává se chladící kapalina ale pokud hodně dolejvas třeba destilkou což se může stát z nějakého důvodu...ale za mě chladič spíš problém není otázka zda ho pak nezakryt... No je taky otázka jak daleko chceš jet každopádně i z jara a na podzim jsou teploty okolo nuly a v takových podminkach prostě motorka nikdy nebude pracovat dobře a na 100%
Honda CBF 1000 RS:)
Díky: Rishor
29. říj 2018 16:01 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 272
  • Obdržená poděkování 11

cruelbody napsal: voda v chladici zmrzne????? sak to by zmrzla aj v bloku motora....neblazni ..sak sa davaju uz len nemrzky...ci??????? ved aj v garazi mas minus aj ked nejazdis


vies ja mam prvykrat motorku s vodnym chladenim a nevyznam sa :S ...no a je fakt ze ani netusim aky je tam namiesany pomer chladiacej :sick: ...
a v garazi mam +10, ked sa kuri :whistle:
CBF 600 SA 2004
29. říj 2018 18:16 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
...no a je fakt ze ani netusim aky je tam namiesany pomer chladiacej :sick: ...
a v garazi mam +10, ked sa kuri :whistle:[/quote]

Zdarec , Ríšo nejde jen o " zmrznutí " , ale i antikorozní vlastnosti toho co máš v systému . Hustoměr chladící kapaliny nestojí moc a hodí se ke kontrole po dolívání / výměně kapaliny . Mám ten balonek se skleničkou , na tom asi 10cm gumová hadička a na tom asi 10cm skleněná slabá trubička - čímž se dostanu pohodlně kamkoli . Ty nové co jsem viděl mají krátké nasávání - nevím ,chce to mrknout na net a radši vybrat něco " pohodlnějšího pro obsluhu ).
My doma si na všech pohybovadlech držíme namícháno na - 32 až -35 stupňů .

Vlastně i TOTO www.ahprofi.cz/hustomer-chladici-kapaliny-09340.htm nastavený kouskem hadičky by stačilo .
Díky: Rishor
Poslední změna: 29. říj 2018 19:44 uživatelem Malp.
29. říj 2018 19:39 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
Tak ja mam normalnu nemrzku...neni dovod dolievat...mal som predtym cbr 125 a za 8 000 km som nemusel doliat ani kvapku. A co sa tyka teploty mas termostat takze motor studeny nebude.na cbr 125 som mal teplomer ,chodil som sa vozit aj okolo nuly a moto sa stale zahriala na spravnu teplotu.
valer
30. říj 2018 10:14 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
Dokonca si myslim ze CBF je dimenzovana na zimu a chlad kedze v lete sa prehrieva a ventilator furt fuka(to sa tyka mesta !!!)
valer
Díky: Rishor
30. říj 2018 10:40 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Cruelbody ty jsi démon tvoje příspěvky mě fakt dostavaji :woohoo: :woohoo: nepoznám kdy si děláš srandu ale vedeš
Honda CBF 1000 RS:)
Díky: Rishor
31. říj 2018 21:45 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.834 sekund