Dobrý deň

  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0

Dobrý deň vytvořil uživatel Tommaso

Dobrý den, mám otázku, je CBF 600 vhodný pro druhý motocykl po 125?


Motorcycle screens, windscreen HONDA XL 125 V VARADERO and wind deflectors from polish manufacturer designed and made to the highest standards, repeatedly tested at many angles to ensure that our windscreen HONDA XL 125 V VARADERO [/b] and spoilers will provide protection to our clients and convenience of use for long time. :D
Poslední změna: 29. kvě 2020 11:57 uživatelem Tommaso.
07. kvě 2020 10:11 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 939
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma Dobrý deň

To záleží na tom, jak dobrý jsi jezdec. Svým zaměřením to není supersport, naleděním motoru je uživatelsky celkem v pohodě. Ale ze 125 ccm je to rozhodně skok a osobně bych volil 250, nebo 500 ccm (kupodivu pětistovka je na ovládání o dost lehčí než CBF600). Protože s 250 (500ccm) si můžeš dovolit dělat více chyb, lépe se naučit jezdit a pak si při přestupu na větší kubaturu ušetříš zbytečné začátečnické pády. Motorka je oproti 125 ccm o dost výkonnější ,těžší, větší. 220 Kg při manipulaci, při pomalé jízdě jakákoliv chyba v rovnováze vetšinou znamená, že ji nemusíš udržet a převáží tě.
Jako ujet na ní ujedeš, otázka je jen jak. Často lidi přesedají ze 125ccm na 600ccm a nezvládají základy jízdy na motorce.
Poslední změna: 07. kvě 2020 20:24 uživatelem Luhamoto.
07. kvě 2020 11:34 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 916
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 44

Odpověděl Pacous pro téma Dobrý deň

Ja bych se toho az tak nebal. CBF600 je superhodna motorka ve srovnani s jinymi 600, na ktere se da narazit. Ale Luhamoto ma velikou pravdu, ze je to o tom, jak clovek motorku zvlada obecne a jak je schopnej jezdit hlavou. Klidnej, vyrovnanej, opatrnej clovek, co ma za sebou najakou tu motoskolu (nemyslim kurz na ziskani ridicaku) a zvlada s prehledem zakladni ukony (pomala jizda, vyhybaci manevr, nouzove brzdeni, .... kolegove me doplni), tak s CBF600 nebude mit podle me zadnej problem.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
07. kvě 2020 13:04 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 71
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5

Odpověděl Lava pro téma Dobrý deň

Já bych si dal jeden kurz motoškoly (např. Landa v Kolíně) na stávající 125 a tam se dozvíš, jak na tom jsi. Pokud zjistíš, že vše bez problémů zvládáš, tak bych se 600 nebál.
07. kvě 2020 19:59 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2725
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Dobrý deň

Osobně si myslím, že 600 pokud nejsi úplně malé postavy je velmi dobrá na začátek pokud je to opravdu začátek je možné se podívat ještě po CBF500 velmi zajímavá alternativa... tak 250-tka bude asi jen malý krůček a nevím zda to pak člověk nebere až moc opatrně... osobně se přikláním k variantě zlepšení jízdních dovedností školení a tréningu ale to jestli jedeš na litru nebo 125ccm je ve finále pořád jen o zápěstí jestli taháš nebo netaháš... a pokud s ptáš takto tak evidentně přemýšlíš tedy je to spíš otázka výšky jezdce vs hmotnost... a pak už jen se na něčem projet a zjistit jak to půjde... Motor je velmi klidný podvozek u 600ccm je k výkonu v normě verze s ABS a stříkačkou jsou velmi hodné a už nejsou cenově mimo limit většiny lidí... Navíc jejich cena už závratně nepadá...
Honda CBF 1000 RS:)
11. kvě 2020 06:59 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 939
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma Dobrý deň

Jindro, ten náš pohled je často zkreslený, protože už máme nasbírané zkušenosti. Myslím, že jsem viděl dost lidí, pro které šestka byla prostě moc. A máš pravdu, je to o zápěstí a o odhadu situace. Což né vždy v daný moment správně člověk vyhodnotí a i já jsem párkrát byl v situacích, že bez zkušeností bych to neustál. Takže mám spíše rezervovaný názor na přestup z 125 ccm na 600 ccm. Nehledě na to, že mám za sebou taky výlet do pole. A kombinace rychlosti a případné nečekané události pak klade značný nárok na jezdecké dovednosti, ač tato situace přichází jen občas a 90% jízdy je v pohodě.
Ta CBF500 je vhodná na přestup, tu bych doporučil.
Poslední změna: 11. kvě 2020 07:18 uživatelem Luhamoto.
11. kvě 2020 07:13 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2725
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Dobrý deň

Však já to nechci bagatelizovat... Ale záleží jak na dané 125-tce jezdí to co napsal Láva totiž dáva velký smysl pokud na motoškole uvidí že dá bez problémů prvky slalomu , manévry a brždění... případně všechny další prvky motoškol...

Pak si myslím , že CBF není takový trhač aby nebyla ovladatelná... kdyby psal Fázera nebo třeba CBR 600rr tak bych asi byl spíše stejného názoru jako ty...

je to opravdu na jezdci... vidím každý den jezdce co šli po X letech na litry a je vidět že měli zůstat na 6-tce... ale bavíme se o supersportech... Já jsem spíš názoru, že je lepší ovládat slabší stroj a kolikrát jezdí jedinec i lépe než na silné mašině...Ale třeba i CBF1000f je v podstatě šestka s trochu vyšším krouťákem... takže v řadě CBF je prostě výkon tak posunutý že se nebojím říci na začátek pro někoho kdo to má mezi ušima v pořádku je to OK...

Paradoxně ta CBF 500 mě už několikrát přesvědčila, že jede skoro víc než šestka je obratná a v rukách jezdce který nemá 100kg to je hezká obratná mrška co umí velmi svižně utíkat... Ale je jich málo... a jsou stejně drahé jako šestky.. bych řekl...
Honda CBF 1000 RS:)
11. kvě 2020 07:30 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl FerencMT pro téma Dobrý deň

Zdarec, já jsem přešel ze skútru 300 na CBF 600S a jsem maximálně spokojený.
Ze začátku jsem si musel zvyknout na řazení (dlouho jsem jezdil na motorce bez), jiný styl jízdy a ovládání. Po zhruba třech měsících si už dovolím víc než na začátku, ale stále mám respekt. Chce to čas a jezdit. Určitě bych motorku doporučil jako další stroj po skútru.
14. kvě 2020 12:08 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2725
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Dobrý deň

Pokud si jezdec uvědomí, že motorka je tak složitá na ovládání, že se člověk učí celý život a někdo se to nenaučí nikdy ... tak je to v pořádku. Když má člověk hlavu v pořádku a má respekt umí poslouchat zajede si na nějaký kurz nebo trénuje sám tak se posouvá a může přeskočit co chce... CBF rozhodně není zabiják. Podle mě je to do začátku dobrá volba. Ovšem platí vše co jsem řekl já si myslím, že muže člověk jezdit na litru když se bude neustále zdokonalovat a nebude jeho ego větší než mozek. V dnešní době mají motorky 200 a více koní... a jezdí jezdci rychleji než lidi před 10-15lety nejezdí neumí to a nemohou si do dovolit nedá jim to fyzička nemají na to nervy a bojí se ... je otázka kolik lidí využije tyto překoňované stroje. Naučit se dobře na slabší motorce a jezdit bezpečně ale umět i rychle to je můj cíl..
Honda CBF 1000 RS:)
14. kvě 2020 13:38 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.280 sekund