Recenzia Honda CBF 600 SA 2008

  • Příspěvky: 64
  • Obdržená poděkování 3
Ahojte, ak by mal chuť niekto si prečítať moju recenziu a popozerať fotečky...vonku je ešte stále bláznivý apríl. Na recenzii aj foto som si dal záležat, nech prípadní záujemci o tento stroj sa niečo dozvedia ak moju recenziu nájdu...

Pekné čítanie prajem

m.motoride.sk/c/8987/honda-cbf-600-sa-2008.html

 
Dnes už skôr kochač a rovinkový strelec...
16. dub 2021 23:52 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Recenzia Honda CBF 600 SA 2008

Teda čoveče na to si musím dát více času... hezká práce
Honda CBF 1000 RS:)
20. dub 2021 08:39 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44

Odpověděl Pacous pro téma Recenzia Honda CBF 600 SA 2008

Tyjo, hezka prace! A krasavice! Takovou jsem mel! :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
20. dub 2021 11:01 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 19
  • Obdržená poděkování 3
Pěkně si to napsal!
29. dub 2021 12:42 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 57
  • Obdržená poděkování 2

Odpověděl danoous pro téma Recenzia Honda CBF 600 SA 2008

Joo, je to moc fajn si v dnesni dobe precist clanek, kde CBFko hraje ustredni roli, byt i jen castecnou.

Je treba se o tyto motocykly dobre starat.
Je to dnes jiz vymirajici kategorie.
Casy, kdy se delali stroje jako VF500F, V-ckovy 4-valec v objemove tride 500ccm ci CB400, radovy 4-valec se dvema kotouci na prednim kole (jen pro asijsky trh) ci uz CBX125 (jednovalec, DOHC, dva rozvodove retezy, dva karburatory, chlazeny vzduchem a 17koni a to prosim pekne v roce 1984, prurezova kresba v priloze)...to je jiz nenavratne pryc.

Dneska Honda predstavila motor do noveho Hornetu, pozdeji se tento motor objevi i v jinych modelech zamerenych na SUV kategorii. A zde je radovy dvouvalec 750ccm...sice se na motocykl moc tesim, a jsem zvedavy jak to Honda pojme (od technicke ucesanosti a dotazenosti az po vzhled). Ale obavam se, ze pozice, kterou si u me za ta leta moje CBFko vybudovalo, je absolutne neotresitelna....

D.
09. zář 2022 22:31 #5

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 64
  • Obdržená poděkování 3
Skratku RFVC som naposledy videl na Dominatore. Ono inžinieri z Hondy boli vždy priekopníci a skúšali netradičné riešenia ako si písal. Aj motor s oválnymi piestami. V dnešnej dobe aj DCT prevodovku...kurňa ešte som nemal tú možnosť ale asi je to pohoda a vyzerá že to aj spoľahlivo funguje. Sem tam poškulujem po NC750X s DCT. Bývajú pomerne zánovné kusy s málo km na predaj. Kto vie, prečo...že by to bolo fakt také nudné ten motor? Žiadny fun faktor? Ale čo sa servisu týka to je ideálny stroj na domácu údržbu...ventily sa tam štelujú cez vahadlá a kontramatky. Ako na Accordoch. Toto sa mi strašne páči. Nastavíš to aj na parkovisku počas prestávky :-D

Späť k 600ke. Môj prvý 4 valec a celkom som si zvykol. Nemám laďák ale zvuk po naštartovaní je počuť, že naštartovala motorka. Ten zvuk je taký akurát hutný. Tie dnešné 2V sú až moc distingvované či už na voľnobeh alebo v záťaži. Mal som možnosť aj 3 valec Triumph Tiger 1050 na skušobnej jazde. Voľnobeh fajn ale v záťaži a v otáčkach...žiadne ježenie chlpov.
Ale láka ma ošahať si tú NC750X s DCT. Ten silný spodok a pomerne vysoké rýchlosti v nízkych otáčkach...labužo presuny po diaľnici keď už je treba.
Len ako píšem, prečo ich tak skoro predávajú???
Dnes už skôr kochač a rovinkový strelec...
13. zář 2022 13:42 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.880 sekund