Spotřeba CBF 1000 r.v. 2006

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: Spotřeba CBF 1000 r.v. 2006

Zdarec,6l je ještě dost.Odpovídalo by to spíš poskakování po městě a "kolem komína".To se pohybuju mezi 5,5-5,9 -delší trasy jsou samozřejmě lepší.
Letošní kolečko Lipno-Timmelsjoch-Stelvio-Švýcary-Dolomity-GG-domů-2200km-průměrná spotřeba -rovných 5 l.Je to pravda dáno i kvalitnějším zahraničním benzínem,kdy mám na mašině,(ale i popř.autem) vyšší kilometrové nájezdy.
03. srp 2011 17:02 #41

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: Spotřeba CBF 1000 r.v. 2006

Jak říkám taky čekám že to půjde níž...
A jestli ne budeto špatným zajetím předváděcího motoru který jsem koupil :unsure:
A co tvůj padací rám jak jsi pokročil s upravami malpe...Můj je zatím v garáži. Rozhodl jsem se ho sundat protožepod něj skřípli hadičku odvodnění... nevíc byl přidělaný šikmo. Až bude chvilka budu laborovat.
Honda CBF 1000 RS:)
03. srp 2011 21:29 #42

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: Spotřeba CBF 1000 r.v. 2006

Můj padací rám?-je to HÉREČKA,jak by řekl Bolek Polívka.Po každé změně výplně jakoby se to zlepšilo,ale pár set km a je to jako dřív.Aktuálně je vyplněný nastříhanou gumou,ale jak chytnu "nerva",tak jej vyliju olovem-buď to bude ok,nebo poletí do kytek.
04. srp 2011 13:23 #43

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: Spotřeba CBF 1000 r.v. 2006

Jo jsem na tom taky tak buď se to podaří vyřešit nebo zustane v garáži protože bez něj to je o stopro lepší.
Navíc když jsem koupal jak je na motoru přidělaný pokud se motorka sklouzne a nedej bohu se o něco zastaví tak je vyrvanej blok a budu mít práci...Zatím se snažím nespadnou :cheer: tak hodně štěstí při vývoji.
Honda CBF 1000 RS:)
04. srp 2011 16:18 #44

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0
to Malp:No nechtel jsem byt tady za blbce :),ale kdyz uz jsi to nakousnul,tak ja si take myslim,ze ten benzin maji nejakej lepsi!!Prislo mi,ze masina sla uplne jinak za plynem nez tady doma a pak i startovani bylo ani ne na jedno otoceni,to tady doma se nekdy i 4x prevalí nez chytne,tam se mi to za tyden nestalo ani jednou...Mluvil jsem o tom tady s kolegou a ten mi rikal, ze my cesi jsme zase chteli byt v evrope v necem prvni a jako jedni z mala primichavame ty "ekologicky" sracky do benzinu ve vetsi mire nez ostatni staty a udajne Rakousko,Nemecko a Francie si u evropske komise dojednali vyjimku az do roku 2015, az pak zacnou primichavat....
04. srp 2011 19:57 #45

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Bob pro téma Re: Spotřeba CBF 1000 r.v. 2006

Dost mě tady zaráží ta spotřeba u nových strojů. Já jsme CBF-ku pořídil jako funglovku. Jen pří prvních 250 km si vzala 6,4 l, ale to jsem se s ní oťukával. Pak už si brala kolem 5,5 l. Co se týká dojezdu, tak ročník 2006 má v příručce napsáný objem nádrže 19,4 l. Po mém maximu 333 km, jsem dojížděl k pumpě skoro na výpary ... před tankováním to v nádrži takřka nešplouchalo. Při tankování po víčko jsem pak do nádrže dostal jen 17,5 l. Takže ani údaj v příručce se nadá považovat za reál co se vejde do nádrže a podle toho taky jezdím k pumpě. Jinak jsem si dal také kolečko o cca 2000 km po Rakousku a Alpách a teorie o lepší kvalitě benzinu nemůžu potvrdit, protože se to na výkonu ani spotřebě nijak neprojevilo.
Poslední změna: 06. srp 2011 17:30 uživatelem Bob.
06. srp 2011 17:26 #46

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Nechci kvůli tomu zakládat nové téma, ale zajímalo by mě, jak ostatním ukazují palivoměry. Přijde mi, že ze začátku se ručička skoro nehýbe, do poloviny padá docela pomalu a pak ukazuje polovinu a po 50 km jsem v červeném. Protože ještě nemám odhad, vždy jakmile jde do červeného, jedu k pumpě, v průměru pak tankuji okolo 12-14 litrů. Jednou jsem jel už dost nervózní, protože ručička už byla už skoro pod červeným a bral jsem asi 16,5l. Takže pokud by to bylo, jak psal Bob, pak už tam taky moc nebylo. Třeba u LEADa je to dost podobně, ze začátku klesá ručička pomalu a pak rychleji a rychleji, jenže tam je ručička je 2cm pod červeným a pořád to jede...
27. bře 2012 21:24 #47

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Don_Pedro napsal:

Nechci kvůli tomu zakládat nové téma, ale zajímalo by mě, jak ostatním ukazují palivoměry. Přijde mi, že ze začátku se ručička skoro nehýbe, do poloviny padá docela pomalu a pak ukazuje polovinu a po 50 km jsem v červeném. Protože ještě nemám odhad, vždy jakmile jde do červeného, jedu k pumpě, v průměru pak tankuji okolo 12-14 litrů. Jednou jsem jel už dost nervózní, protože ručička už byla už skoro pod červeným a bral jsem asi 16,5l. Takže pokud by to bylo, jak psal Bob, pak už tam taky moc nebylo. Třeba u LEADa je to dost podobně, ze začátku klesá ručička pomalu a pak rychleji a rychleji, jenže tam je ručička je 2cm pod červeným a pořád to jede...

Stejná zkušenost. Palivoměr je z tohoto pohledu dle mého názoru téměř nepoužitelný. Naučil jsem se proto používat jeden trip metr na ujeté km od posledního tankování...
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
28. bře 2012 09:19 #48

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 301
  • Obdržená poděkování 70

Odpověděl žil pro téma Re: Spotřeba CBF 1000 r.v. 2006

mám 600s a než palivoměr tak taky podle kilometrů B) i když po čase už si člověk zvykne co to vlastně a kolik ukazuje :woohoo:
28. bře 2012 10:45 #49

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 1

Odpověděl hasa pro téma Re: Spotřeba CBF 1000 r.v. 2006

ahoj sice mám CBF 600 S bez palivoměru ale stejný palivoměr jsem měl na Trnsalpu a přesně tak, ze začátku ručička šla pomalu dolu a pak do půlky do byla větší rychlost a bylo to dost nepřesné a proto jsem se také začal řídit tripem a mám klid
28. bře 2012 12:09 #50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.758 sekund