Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Včera jsme s přítelkyní jeli přes Doksy na Drahobus a dál ( jsou tam motorkářsky vyhlášené zatáčky ) - potkal jsem tam mimo jiné novou BMW S1000 RR, a v jedné zatáčce jsme ubrousili část hlavního stojánku ( téměř celá delší zatáčka projetá v takovém náklonu, že jsem asi 4 sekundy brousil ). Foto mého ubohého stojánku sem hodím později - nemám to teď vyfocené. Myslím si že to bylo asi špatným nastavením podvozku na dvě osoby, protože stupačka se mi nebrousila a podle mě má jít nejprve stupačka a až pak ostatní věci.

jaký máte zkušenosti s broušením čehokoli... :side:
22. kvě 2012 19:14 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Ja mam za sebou kratke brouseni stupacek na Sosnove a jednou omylem s partnerkou. Super zazitek, ale jsem opatrnej, takze za beznou vec to radsi nepovazuju. :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
22. kvě 2012 20:04 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Odpružení jezdí raději tvrdší, když jedu ve dvou a tak se občas se někde zhoupnu na našich ,,krásně rovných komunikacích´´ a nerad bych, aby to šlo na doraz.

A pokud jezdím sám tak se někdy neuhlídám. :laugh:
Radost z jízdy musí být, to k tomu patří!

První jdou na řadu boty.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Poslední změna: 22. kvě 2012 20:26 uživatelem Luhamoto.
22. kvě 2012 20:23 #3

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
A pak stupačky, nebo stojánek.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

22. kvě 2012 20:30 #4

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
A nakonec i matička na výfuku, tu tam mám jako takovou pojistku, že když s ní strejchnu, tak abych už dál neblbnul!

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Poslední změna: 22. kvě 2012 20:35 uživatelem Luhamoto.
22. kvě 2012 20:34 #5

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Já minulý týden na kruhovém objezdu dal buď levou stupačku a nebo stojánek, nevím co jde na řadu dřív, ale tak strašně jsem se leknul...myslel jsem, že už jsem to složil. Jinak občas trošku chytím špičkou boty, to když zapomenu dát špičky na stupačky a jedu trochu "na lachtana", slider se mi ještě obrousit nepodařilo, ani na vyhlášené cestě u Doks jsem neškrtal, za to jsem tam nedávno tahal černé CBF 1000 a jeho řidiče se spolujezdcem z příkopu...tak opatrně!
06. čvn 2012 09:06 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Troška idem oživiť túto tému.

V piatok som si vzal deň voľna a išiel som s kamarátmi využiť pekný deň do Rakúska.
V jednom úseku sme blbli troška viac škrtal som prakticky v každej zákrute.

Kamarát čo išiel za mnou sa na tom strašne zabával, vravel že za mnou lietali iskry pri prejazde jednej ľavej zátačky pár sekúnd :blink:

Dnes som motorku umyl a pozrel som sa lepšie čo som škrtal - na moje veľké prekvapenie to nebola iba stupačka a hlavný stojan ale stupačka+bočný stojan+padák! Hlavný stojan sa zdá byť nedoknutý...

foto v prílohe






Je mi jasné že som dosiahol limity CBFky :S ... boty mám už predrané - odbrúsené časti podrážky, snažil som sa mať špičky na stupačke ale je to únavné pre nohy (aspoň pre tie moje) a taktiež sa potom nedá radiť tak rýchlo ako by som chcel..

Dnes som ešte zdvihol a pritvrdil zadný tlmič, ale toto pomôže asi iba troška...
21. zář 2014 21:33 #7

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj tak tohle je mazec... Podle mě to je limit podvozku(jeho nastavení). Ovšem limit motorky je určitě dál. Na okruhu jsem nakonec přestal klopit a začal jsem vysedat a limit je opět o kousek dál.... Ve finále když chceš jet tak s CBF musíš trochu vysednout. Přesto takhle jak jsi to oškrtal bych to viděl spíš na přitvrzení předku... Padák v tomhle místě jsem škrtnul jednou když byla vlna v zatáčce a jel jsem ve dvou... Já mám naopak obraný boční stojánek(ten jsem už dávno zvýšil asi o 15mm stejně jako centrál o cca20mm) Ovšem ten spodek bočního stojánku jsem si neprohlédl, ale myslím, že s ním si neškrtám... protože já mám moto spíš na zadku s jinou vidlicí mám totiž pocit, že je předek pevnější o hodně...
Honda CBF 1000 RS:)
22. zář 2014 18:48 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

boco818 napsal: Troška idem oživiť túto tému.

V piatok som si vzal deň voľna a išiel som s kamarátmi využiť pekný deň do Rakúska.
V jednom úseku sme blbli troška viac škrtal som prakticky v každej zákrute.

Kamarát čo išiel za mnou sa na tom strašne zabával, vravel že za mnou lietali iskry pri prejazde jednej ľavej zátačky pár sekúnd :blink:

Dnes som motorku umyl a pozrel som sa lepšie čo som škrtal - na moje veľké prekvapenie to nebola iba stupačka a hlavný stojan ale stupačka+bočný stojan+padák! Hlavný stojan sa zdá byť nedoknutý...

...



Tak u těchto fotek jsem teprve pořádně pochopil,když se o někom říká že je "BRUSIČ"

Boco - jako dobrý , jen prosímtě nepostupuj už výš nad padáky .
22. zář 2014 20:47 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

boco818 napsal: Troška idem oživiť túto tému.

V piatok som si vzal deň voľna a išiel som s kamarátmi využiť pekný deň do Rakúska.
V jednom úseku sme blbli troška viac škrtal som prakticky v každej zákrute.

Kamarát čo išiel za mnou sa na tom strašne zabával, vravel že za mnou lietali iskry pri prejazde jednej ľavej zátačky pár sekúnd :blink:

Dnes som motorku umyl a pozrel som sa lepšie čo som škrtal - na moje veľké prekvapenie to nebola iba stupačka a hlavný stojan ale stupačka+bočný stojan+padák! Hlavný stojan sa zdá byť nedoknutý...

foto v prílohe






Je mi jasné že som dosiahol limity CBFky :S ... boty mám už predrané - odbrúsené časti podrážky, snažil som sa mať špičky na stupačke ale je to únavné pre nohy (aspoň pre tie moje) a taktiež sa potom nedá radiť tak rýchlo ako by som chcel..

Dnes som ešte zdvihol a pritvrdil zadný tlmič, ale toto pomôže asi iba troška...


Zdar Boco, opatrně - už jsem několikrát viděl přizvednutou moto o stojan, hlavně když nevhodně propruží na nerovnosti.
Náklony na stupačku jsou ok, ale není třeba si dobrovolně dřít motorku.
A není to ani jezdecky efektivní, na rychlejší a plynulejším průjezdu to nepřidá. Proto jezděte ogaři hlavou.

PS: Jen když jsem u té jízdy, zajímalo by mě jak jsi zatáčku projížděl. Byla osa jezdce v ose motorky, nebo moto sklopená pod sebe?
Poslední změna: 22. zář 2014 21:49 uživatelem Luhamoto.
22. zář 2014 21:17 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 1.659 sekund