Koupit/nekoupit hodně jeté moto?

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Ahoj.

Mám možnost koupit šestikilo "S" z roku 2004 s nájezdem skoro 78 tkm. Moto je koupené a pravidelně servisované u stejného autorizovaného dealera, vykazuje pár vad na kráse, které se dají odstranit, cena, řekněme, v mezích normy, ale furt mám poměrně silný psychický blok s těmi kilometry.

Tak by mě zajímalo, jak byste se na to koukali vy? Ještě jsem ji ani neprojel, takže je to čistě akademická otázka.

Díky
D.
05. lis 2012 13:27 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
ahoj. Sám mám CBF 600 N r.v. 2008 a mám najeto necelých 40 000 km a žádné vážné opotřebení nevnímám. Spíš bych řekl že se jedná o motorku s nepřetočenýma kilometrama. Pravděpodobně bych počítal kolik koupí ušetřím a kolik budu muset preventivně nasypat do omlazení. nejspíš by mi vyšlo, že mám jít do mladšího stroje méně jetého
chro chro
05. lis 2012 15:09 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj, já bych se toho nebál koupit straší moto, pokud je pravidelně servisovaná tak by to neměl být problém, samo pořádně okouknout, projet někdo najede 78 tis.km za 10 let, někdo za 5 let, já jsem třeba svojí Africutwin prodával a měla najeto 80 tis. km a chlapík co ji koupil ji ani nechtěl nastartovat byla v bezva stavu natlačil ji do dodávky zaplatil a odjel
05. lis 2012 15:22 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Když moje předchozí CBF odešla nedobrovolně do věčných lovišť, měla nalítáno okolo 46 tkm a motoricky nejevila žádné problémy. Nicméně je to furt o 30 tkm míň, než má tahle. Údajně, jsou tyhle motory sice stavěné na mnohem větší záhul, než v CBF dostávají, ale i tak je to darda. Navíc jezdím na moto i do práce, takže nemám problém ročně najet 15+ tisíc, což by znamenalo, že do dvou let jsem přes stovku a když bych ji chtěl prodat, asi by to byl problém.

Na druhou stranu stoprocentně není stočená a starali se o ni vzorně. A výbavu má taky hodně dobrou. Je to na budku.
05. lis 2012 15:47 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
Myslím, že ty kilometry nejsou na motorku rozumně ježděnou nic....druhá věc je, že už teď uvažuješ o prodeji za dva roky...kupuješ přece stroj, který máš ochytaný a znovu se k němu s důvěrou vracíš...neuvažuj už teď o prodeji, nebo jsi rovnou do novějšího stroje..za 74 000 se dá koupit něco míň jetýho
chro chro
05. lis 2012 17:28 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Máš recht, pokud koupím, musím uvažovat, že ji budu jezdit, co jí dech postačí. Zatím je cena 70 tKč. Ale vzhledem k doplňkové výbavě, kterou, kdybych chtěl kupovat, tak za ni dám cca 30 tKč je cena za moto relativně nízká.
05. lis 2012 17:42 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Dr.Pilulkin napsal:

Máš recht, pokud koupím, musím uvažovat, že ji budu jezdit, co jí dech postačí. Zatím je cena 70 tKč. Ale vzhledem k doplňkové výbavě, kterou, kdybych chtěl kupovat, tak za ni dám cca 30 tKč je cena za moto relativně nízká.


Jinak výbava se dá sehnat i levněji. Já jsem splašil originál top case Honda 45 l + boční kufry Givi + originál hlavní stojánek celkem za cca 16 000 kč.

Motorku bych volil asi už model od 2008 např.
klik něco takového nebo si něco připlatit a koupit si S-ko.
Poslední změna: 05. lis 2012 18:13 uživatelem Luhamoto.
05. lis 2012 18:11 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Tahle má všechny kufry origo Honda, vyhřívané hefty, delší zrcátka, hlavní stojánek a padací špunty, tak proto počítám tolik navrch. Samozřejmě bych asi nešel do kufrů od Hondy, to jsou šílený pálky, ale ani Givi není zadarmo, navíc ty další hovadinky...

To N-ko vypadá dobře. Pokukuju ještě po téhle . Má ABS a válí se jim tam už minimálně dva měsíce, tak třeba by slevili :) Ve středu bych měl projet tu "stařenku", ale jsem hodně nahlodanej, že ne. Uvidíme.
05. lis 2012 20:53 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Zdarec,ohledně výběru mašiny bych se rozhodoval i podle toho,jestli budeš "poletovat"po okolí,popř.kratší trasy,nebo i cestovat delší trasy.
Na delší trasy (ale i tak) je podle mě lepší kapotovaná-každý kousek plastu, co ti rozhodí vzduch a s ním i nepříznivé počasí je k dobru.Měl jsem nekapotovanou mašinu a teď druhou "oplastovanou" a ten rozdíl je znát.
Ale to rozhodnutí je na tobě.Ohledně nájezdu kilometrů-těch 78 000km bych se nebál,to spíš záleží,KDO s tím jezdil.Prase ti vymrší motor i při 20tis.
Poslední změna: 05. lis 2012 21:36 uživatelem Malp.
05. lis 2012 21:34 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
U mě je to trochu schíza. Jezdím aktivně dva roky a furt sním o tom, jak někam daleko vyjedu. Málem už jsem dal Chorvatsko, ale kvůli práci to nevyšlo. Tak zatím jezdím do/z práce a nejdelší výlet měl asi 250 km za den. Ale na své bývalce jsem měl jenom topcase, což na dálku moc není, tam jsou kufry nutnost a když je to v balíku i s motorkou, tak je to závaží na straně "ANO".
05. lis 2012 21:49 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.960 sekund