Koupit/nekoupit hodně jeté moto?

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
To jo, pak jednoho pěknýho Stromka 650 i s báglama a dva Varany. Sakra, hned bych se tam rozjel, akorát mám tenhle víkend program :/
09. lis 2012 00:35 #31

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Ešte sa tu nesklonovala Bandaska 650-1250,mal som jeden čas obidve sučasne,hlavne zo 650 (vodnik)som dost pocestoval,za mna velmi kultivovany motor vyrobeny pre nahač,silny od spodu,usporny....
-no nechcem Ta domotat
09. lis 2012 08:06 #32

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
K Fazerovi sa nedokazem vyjadrit, nepoznam tie motorky ale v VFR ano:

VFR je rozhodne velmi dobra motorka s podla mna vybornou konstrukciou, ja som mal predchadzajucu generaciu (1998-2002), bola to prva Honda so vstrekovanim (PGMI), motor slapal ako hodinky, vyborne brzdy (uz vtedy mala Dual CBS). Ked aj dnes porovnavam s mojou CBF1000F 2010 stale mam v detailoch pocit ze VFR 1998 bola o uroven-dve vyssie, napr zadna kyvka uchytena na 1 strane, skvele predne svetlo (2x H4), teplomer vody, vonkajsia teplota na budikoch...

VFR 2002+ (800 VTEC, 2 vyfuky pod sedlom) uz bola ina, ma sportovejsi posed a iny motor, ktory vyvolal rozporuplne reakcie u vela ludi - ma taku cudnu zmenu chovania motora okolo 5-6tis otacok, ked VTEC meni casovanie. Osobne skusenost nemam, ale pocul som viac negativnych nazorov, treba si to osobne vyskusat. Ale design je podla mna rozhodne krasny - stale sa mi velmi paci, ja som nad nou tiez chvilu uvazoval az som skoncil pri CBF1000F (a urcite NELUTUJEM! B) )

Spolocne pre vsetky Honda VFR motory je kvalitna konstrukcia, stavana na velke davky km bez problemov (vacky su pohanane ozubenymi kolesami), skvely tah odspodu ale aj relativne vysoka spotreba - dostat sa pod 6 litrov sa neda vzdy, proste vidlicove V4 zerie. Plati to aj pre dnesne VFR1200 a Crossrunner (co je VFR800 VTEC modernizovana verzia motora).
Ked sa moja VFR predavala mala 42tis km a motor bol "sepot kvetin"

Dalsi pre mna velmi podstatny a nakoniec aj rozhodujuci rozdiel je posed, VFR 1998 a VFR 2003 este viac maju sportovejsi posed - pre mna velmi nekomfortne na dlhsie trasy, iba raz som isiel trasu >600km / den a tyzden som sa z toho spamataval (zapastia, chrbat, ruky) - mam 183cm.


Takze zaverom - treba vyskusat, ak ti bude posed a chovanie motora vyhovovat, spotrebu nebudes riesit, tak myslim ze budes velmi spokojny.

Prikladam foto mojej VFR aj s mojou 2-rocnou dcerou ;) tesne pred predajom

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

09. lis 2012 13:10 #33

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11
Obě děvčata jsou moc hezký :)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
09. lis 2012 15:00 #34

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Holky parádní! VFR je jednoznačně jedna z nejhezčích motorek od Hondy bez rozdílu roku výroby. Prvotně jsem koukal po verzi před VTEC motorem, ty jsou hodnocené v superlativech. VTEC je prý i náchylnější k jakýmsi poruchám, ale to už je na mě vyšší dívčí. Z toho posedu/polehu mám taky obavy, ale když jsem předloni uvažoval o koupi Blackbirda, tak mi přímo člověk z Hondy říkal, že se na něm dá ujet za den tisíc kiláků a v cíli vystoupit relativně svěží, takže je to asi o tom, co komu vyhovuje. Přece jen jsem ale už pohodlnější a ten vzpřímený posed mi asi bude milejší.

A co se týče Bandasky, tak tam mám jeden problém - ukrutně se mi nelíbí :S
09. lis 2012 16:56 #35

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Tak od Bandasky byt tebou ruky rýchlo preč. V 3 slovách : Honda je Honda :)
09. lis 2012 21:26 #36

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98
boco ta VFR je nádherná vždy jsem chtěl červenou VFR 800 ,potěšila mě fotečka ,sluší to oběma :)
10. lis 2012 01:25 #37

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Boco818-Ničim podloženy nazor že honda je niečim vynimočna a zatracovat ine značky je nazor prinajmenej scestny.Pokial maš na mysli konkretnu VFR z jej premenlivym časovanim,natiska sa mi otazka prečo asi iny vyrobcovia nezareagovali?Tiež by Ti nezaškodilo nazriet trocha do historie kde by si sa dozvedel že ked u nas už behali po cestach 4taktne motocykle v Honde vyvijali motorček na bicykel a mam dojem že na odstredivu spojku kupili od nas licenciu.Pritom všetkom mam sam doma momentalne dva motocykle Honda a jednu kosačku.
-ak je to mimo temu možte to zmazat
10. lis 2012 09:09 #38

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11
Zrovna dvanáctku Bandasku bych si klidně koupil,nejsem Hondofil.Ale Hondí motory vydrží neskutečný,to se o mnohých jiných říct nedá. Protože "Honda je japonský BMW" se podle mě zakládá na zkušenosti. Na sekačce nejezdím,a motorky od Hondy jsou spolehlivý.
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
10. lis 2012 13:19 #39

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98
tirak.cz napsal:

Zrovna dvanáctku Bandasku bych si klidně koupil,nejsem Hondofil.Ale Hondí motory vydrží neskutečný,to se o mnohých jiných říct nedá. Protože "Honda je japonský BMW" se podle mě zakládá na zkušenosti. Na sekačce nejezdím,a motorky od Hondy jsou spolehlivý.



já mám jasno mám rád všechny motorky :) měl jsem suzuki GSX600F s motorem z bandita a musím říct že systém mazání a chazení SACS byl dokonalý...lehký a spolehlivý motor bez vodní pumpy a chladiče...nevím jaký je nový motor vodník 650 a 1250 ale určitě to nebude průšvih a nebál bych se toho :) vybral bych si klidně bandita 600 nebo 1200 s chlazením vzduch olej SACS ty mám ověřený a znám je.... Hondu mám a rád a vždy mít budu a vede u mě ,ale stejně jako tirák nejsem pouze hondofil :laugh: :laugh: :laugh:
Poslední změna: 10. lis 2012 21:53 uživatelem Hodys.
10. lis 2012 21:50 #40

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.915 sekund