Vydrž motora

  • Příspěvky: 937
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Vydrž motora

Malp napsal:

Zdarec,"právě jsem se vrátil za hradu"-70km sklouznutí na mazánkovi,ani kosa moc nebyla :) .

Ohledně toho Nat. 95 - dřív jsem to taky moc neřešíl,ale na předešlé mašině to bylo celkem poznat.Nastartování až na x-tý pokus,chod motoru takový nijaký,tupý a nepravidelný.U mladýho Kawy to samý.Tak jsme to začali na zimu plnit Racingem a bylo to znát.
Samozřejmě je to každýho věc a nikomu to nevnucuju-jen osobní zkušenost.


OK, každá zkušenost dobrá. Pokud máš vyzkoušený jak píšeš ,,racingem", tak taky někdy zkusím.

PS: Můžeš jen konkretizovat značku co bereš, co máš vyzkoušené? Totiž osobně pod slovem racing si představím závodní benzín, kde cena je cca 87 kč/l bez DPH. Tak nevím jestli jsi jsi spíš nemyslel např. Shell V-Power Nitro+ běžně prodávaný na čerpačkách.
Poslední změna: 08. dub 2013 05:20 uživatelem Luhamoto.
07. dub 2013 20:21 #41

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Vydrž motora

já tankuju po celej rok do moto i do auta shell V -Power racing (100) ted se to jmenuje nitro + a opravdu je to na výkonu znát jinak přibližně 42-43 Kč/l
07. dub 2013 22:00 #42

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Vydrž motora

Honza CBF napsal:

já tankuju po celej rok do moto i do auta shell V -Power racing (100) ted se to jmenuje nitro + a opravdu je to na výkonu znát jinak přibližně 42-43 Kč/l


Tak to bych musel vydělávat trochu jiný prachy, abych moh dávat svým motorům bumbat takový pití.
08. dub 2013 00:19 #43

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 937
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Vydrž motora

Honza CBF napsal:

já tankuju po celej rok do moto i do auta shell V -Power racing (100) ted se to jmenuje nitro + a opravdu je to na výkonu znát jinak přibližně 42-43 Kč/l


V jakém pásmu otáček pozoruješ navýšení výkonu nebo kroutícího momentu?
08. dub 2013 16:52 #44

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1003
  • Karma: 7
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: Vydrž motora

Luhamoto napsal:

Malp napsal:

Zdarec,"právě jsem se vrátil za hradu"-70km

PS: Můžeš jen konkretizovat značku co bereš, co máš vyzkoušené? Totiž osobně pod slovem racing si představím závodní benzín, kde cena je cca 87 kč/l bez DPH. Tak nevím jestli jsi jsi spíš nemyslel např. Shell V-Power Nitro+ běžně prodávaný na čerpačkách.


Racingem myslím Shellácký klasický Racing (ať už tomu dají jakýkoli přívlastek "V-Pow. ,Nitro atd.) ,anebo jsme brali od OMV Carrera 100.
Jinak stále tankovat tyto předražený paliva bych nechtěl,ale na zimní převážně stání se mně osvědčily.

08. dub 2013 18:22 #45

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora

Vzduchový filtr – pro životnost motoru klíčová věc. Takzvané přímé filtry slibující vyšší výkon jsou logicky trochu v rozporu se svým posláním, protože když pustím víc vzduchu, musím ho logicky míň brzdit filtrací. Repliky jsou povoleny, často pocházejí z jedné a té samé fabriky jako originál, ale pečlivě volte. Filtrační schopnost papíru asi nikdo z nás neposoudí, ale kvalitu, přesnost a materiál těsnění filtru v boxu už ano. Sám jsem si už motor v Maroku nakrmil pískem kvůli pár stovkám ušetřeným na neoriginálním filtru, který namísto pěnové gumy měl těsnit jen molitanovou páskou. Ta ale prd vydrží a jupí, lopatička písku v karburátorech potěší! Ani na našich silnicích nedoporučujeme interval výměny zbytečně natahovat a spíš dřív filtr vyměnit.
10. dub 2013 07:40 #46

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora

Olej a olejový filtr – pro filtr platí skoro to samé jako pro vzducháč. Nekvalitní svár držící obtokový ventil snadno způsobí, že olej vesele koluje mimo čistič. K čemu to vede, víme všichni. Pokud jde o olej, je to velice emotivní téma, o čemž svědčí všemožné diskuze a hádky. Za mě raději ten levnější a dřív ho i s filtrem měnit, než se spoléhat na PR kecy distributorů předražených másel o inteligentních molekulách, co mají tři vysoké školy a postgraduál k tomu, a v long life intervalu dají motoru zbytečně čočku. Podle odborníků jsou oleje téže třídy všech značek vlastně skoro stejné.
10. dub 2013 07:43 #47

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora

MCZ: Jak se teda dělaj dnešní motorky? Navrhne to celý počítač s pamětí plnou poznatků z předešlých vývojů a z provozu? Jak spolupracuje tým vývojářů s ekonomy a se zkušebnou?
Asi vás trochu zklamu, ale říkáte si o to… Tak předně je třeba říct, že značky pod všeobecným ekonomickým tlakem snižují náklady nejen výrobní, ale bohužel i vývojové a už pěknou řádku let podléhají trendu outsourcingu, tedy zadávání vývoje jednotlivých skupin externím firmám. Výrobce se sice zbaví obrovské mzdové a režijní zátěže zeštíhlením vývojového týmu, ale zároveň tomu musí obětovat možnost efektivně vývoj ovlivňovat a zúročit know-how vyplývající z kontinuity vývoje, protože nový model zpravidla navrhuje někdo jiný, něž ten předešlý. Důvodem je hlavně cena dodávky. Dodavatel se zase snaží zakázku získat, takže rovněž tlačí na pilu a ořeže nabídku, co to jen jde.
Další potíž je v tom, že nejen zakázkami motocyklových výrobců jsou tyhle externí konstruktérské kanceláře živy, takže vedle toho jedou i vývoj jiných zakázek. To vede k tomu, že současný konstruktér je jakýmsi desetibojařem, který musí zvládnout kdeco od převodovky pro auto, přes motor vaší motorky až po travní sekačku…
10. dub 2013 07:49 #48

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora

Životnost je tématem stejně živým jako neuchopitelným. Každý o ní mluvíme, každý ji řešíme, protože v přímé úměře ovlivňuje naše výdaje na společnou zábavu, ale když na ní přijde řeč, častokrát si v hádce napliveme do půllitrů. Čím to, sakra? Možná proto, že životnost je pojmem relativním. Možná proto, že ji stejnou měrou jako konstrukce ovlivňuje i samotný provoz, tedy my sami. A v neposlední řadě asi taky proto, že nás výrobci už pěknou dobu tahají za fusekli…

Toť pár názorov konštruktéra motorov.....
10. dub 2013 07:56 #49

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 381
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 48

Odpověděl Marty11 pro téma Re: Vydrž motora

Já něco podobného slyšel ze Škodovky Mladá Boleslav.
Je tam tým který má na starosti zkušební testy vozů. Dávají jim extrémě naložit pak auto rozeberou do "šroubků"(skrutky)a pak posoudí jednotlivé díly a postupně na nich ubírají materiál. A nedělám si iluze že je to trend jak u výrobců aut tak motorek.
Bohužel. Ale zase když pak nová motka bude stát 50000.-(2000 eur)tak proč ne že...? ;)
Honda CBF 1000 2010
10. dub 2013 09:14 #50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.608 sekund