Vydrž motora
Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora
Honzo 10W-40 je paráda
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl czjohn pro téma Re: Vydrž motora
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Re: Vydrž motora
Co jsem se docetl tak benzin s vyssim oktanovym cislem nez ma natural 95 nema smysl u me CBF 600 r.v. 2006 vubec tankovat? Slysel jsem neco o bioslozkach ktere se do vysokooktanovych benzinu nepridavaji je to pravda? Maji vysokooktanove benziny jeste nejake dalsi vyhody?
Právě kvůli těm biosložkám,který časem benál degradují na srajdu používám vysokooktanový benzín (tzn.bez biosložek) k zimnímu spánku -kdy je provoz minimální.Jinak to tankovat s vidinou vyššího výkonu je o ničem.
Tolik jen můj názor.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Vydrž motora
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dr.Pilulkin
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 720
- Obdržená poděkování 29
Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Vydrž motora
mám dotaz v kolika tkm se dělají rozvody na cbf 600s 2010 a v kolika tkm se mění ložiska v kolech?
Rozpis servisních úkonů bys měl mít v uživatelské příručce, která je u každé nové motky. Minimálně ty rozvody by tam měly být, ale nevím, jestli i ložiska. Tam ale velmi jednoduše zjistíš, jestli mají vůli. Když máš moto na stojánku, chytneš pneumatiku a zacloumáš s kolem do stran. Na mojí ex mělo zadní kolo vůli jako kráva, ale než jsem to stihl opravit, tak šla do šrotu
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Vydrž motora
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl corvette pro téma Re: Vydrž motora
- nedalo sa naštartovať so sytičom, dalo sa štartovať len pod plynom
- za studena sa na volnobehu pri pridávaní plynu dusila
- strata výkonu, neťahala do kopca
- a na dovolenke mi zožrala skoro všetok olej
Už pred Albánskom som pociťovala, že nieje v poriadku, ale do dovolenky by sa nestihla opraviť a tak som šla aj napriek jej nie práve top stavu. Cbfka ma komfortne odviezla aj doviezla po cestách aj necestách 4000 km.
cca 9 deň dovolenky ma prekvapila. Keď som šla odmerať olej a ani pod ryskou nebolo nič, teda palička úplne suchá. A keďže som si svojej olej doma zabudla, museli sme kúpiť a doliať.
Momentálne je moja cbfka v servise. Ako som už vyššie písala, trošku som predĺžila servisný interval na 54tisís, jazdila som o sto šesť a nebolo kedy ju dávať do servisu ani nebolo prečo.(olej, filter, sviečky a iné somariny si robím sama). Verdikt servisáka bol jasný - nulová vôla výfukových ventilov, teda zapečené ventily. To vysvetľuje tu stratu výkonu a únik oleja cez guferá pod ventilmi.Že sa mi kvôli tomu prehrieval valec a kompontenty vo valci boli dosť očmudené,..no prišla som na servis len tak tak.
Ale najkrajšia správa pre mňa bola, že aj po 54tisícoch na mojej cbfke, ktorej motor často pracoval naplno, a niekedy ešte aj viac, je motor krásny bez jednej ryhy!!! Keď sa vráti zo servisu, mala by zasa behať ako za mlada, a ja už viem, že nabudúce pôjdem ventily skontrolovať po 24tisíc.
Týmto chcem vzdať hold mojej cbfke a inžinierom z hondy za tento úžasný motor na ktorom sa mi hádam aj minimálne ta stovka podarí natočiť.
Inak sa týmto príspevkom len chválim motorom bez ryhy
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora
mám dotaz v kolika tkm se dělají rozvody na cbf 600s 2010 a v kolika tkm se mění ložiska v kolech?
Presný počet km na výmenu rozvodovej reťaze je ťažko presne určit,záleží to hlavne na spôsobe jazdy,ale vo všeobecnosti by to mohlo byť niekde medzi 60 000 až 80 000km.Skontrolovať vytahanosť môžme aj doma demontovaním napínaku,pokial je západka na niektorej z posledných drážiek tak vymenit!!Hodne chalanov spolieha na to že ona sa ozve(čo je pravda),ale to už môžu byť poznačené rozvody.Konkrétne na CBF 600 je výmena jednou z tých menej zložitých vďaka šachte.
Ložiská v nábojoch trebárs v zime od nudy.
Corvete-máš to v servise tak no komen,len ked pôjdeš pre moto daj zmerať tlak vo valci a napíš hodnotu.Neni to pekné takto na fore ale po oprave predaj
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl corvette pro téma Re: Vydrž motora
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Pepe pro téma Re: Vydrž motora
Pepe nepochopila som tvojmu prispevku..ze po oprave predaj
Záleží na tom ako dôveruješ mechanikovi,ťažko cez net určit rozsah škôd,ale pri nedostatočnom mazaní môže dojsť k poškodeniu uloženia vačkového hriadela(je priamo v hlave),samotných vačiek,čapov...niektoré sa môžu prejavit časom.Je toho vela tak neviem do akej miery Ťa to zaujíma.
Ďalši dôvod je že pri tvojich cestovatelských zámeroch by bodol trocha večší obsah,parťaci na kubatúrach Ťa predsa len trocha naháňajú,nehovorím že nestíhaš alebo by to moto nezvládla len tam treba dbať na kvalitnú údržbu a servisné intervaly ako napr kontrola ventilov skôr skrátit..
Inak ten Albánsky trip palec hore...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.