Vydrž motora

  • Příspěvky: 306
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 2

Odpověděl Bruty pro téma Re: Vydrž motora

Zabijem sa keď som dobrá??? :laugh: hehe
04. zář 2013 21:22 #81

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Vydrž motora

Tenhle maník má na svým cbfku 100 000 km
12. zář 2013 20:33 #82

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re: Vydrž motora

Ja kdybych nedal treba jen za sadu gum svuj polovicni
mesicni plat tak take bych takto jezdil.Uz bych take
mel 100tis km.Pracoval jsem 5.mesicu v Anglii a za
14ti!denni plat co jsem pracoval ve sklade hluboko
pod nejnizssi hodinovou mzdu mohl koupit novou Araiku
co v prepoctu stoji zhruba 15tis kc,-.Neni to zavist,
ale jim se jinak jezdi jak nam.Na druhe strane,kdyz
jsem byl na Ukrajine tak jsem byl za zazobance.
13. zář 2013 10:54 #83

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Vydrž motora

Honza CBF napsal:

Tenhle maník má na svým cbfku 100 000 km


Nějak nerozumím tomu, proč si klučina kupoval motku s 95 tkm, aby po pěti tisících začal řešit budoucí náklady a následně šel do litra. Trochu na hlavinku.

Jó, kdybych neměl hypotéku, tak bych si mohl dovolit funglovku a provozní náklady bych vůbec neřešil. Ale takhle holt musí jeden převalovat kačky ve šrajtofli, něco si doopřát, ale mnohem víc odepřít :)

Za patnáct let mám ale splaceno a pak to rozjedu ve velkém stylu :woohoo:
Poslední změna: 13. zář 2013 12:11 uživatelem Dr.Pilulkin.
13. zář 2013 12:11 #84

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 105
  • Obdržená poděkování 1

Odpověděl Ondrej pro téma Re: Vydrž motora

Co se týče řazení bez spojky.
Celý fór je v tom , že člověk musí trefit moment, kdy motor přenáší na zadní kolo nulový kroutící moment. Jde o to trefit přechod, kdy motor jde z tahu do brzdění. V té chvilce je přenos kroutícího momentu na zadní kolo roven nule a kolečka převodovky na sebe navzájem netlačí ani v jednom směru. Pak tam rychlosti krásně zaskakují , jak nahoru,tak dolu. Když to člověk netrefí, tak převodovka to sice dá, ale nadšením rozhodně neoplývá. A je na každým, jestli se to učit s tím, že převody dostanou za uši, když se netrefí ten správný moment a nebo na to sr.. a používat spojku ;)
15. zář 2013 23:12 #85

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 881
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re: Vydrž motora

No my to zkouseli s instruktorem na Brnenske motoskole na Masarykove okruhu.
Jde to naprosto hladce, lehce pozvednes nohou packu a pri kratkem ubrani plynu ti tam prakticky skoci rychlost sama.
Smysl to vsak jen kdyz by bylo potreba tam nahazet rychle rychlosti.
Cili i kdyz jsem se to naucil tak to prakticky nepouzivam
03. říj 2013 18:56 #86

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 312
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Vydrž motora

Trosku ozivim temu. Tento poliak ma na svojej cbfke uz 136tkm a stale krasne bezi:



Ale co sa cudujeme... pozrite, co natocil tento american. je to 6ti kilo, teda maly motor a v cebre, kde je vyhnany vykon. Tie mile znamenaju skoro pol miliona km!

Honda CBF1000FA
12. lis 2017 11:04 #87

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 881
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Vydrž motora

Proc ne jsou to priskrcene motory z CBR :)
12. lis 2017 12:43 #88

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.421 sekund