Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
Odpověděl Malp pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
[/quote]
Čau draku .Boco při prohlížení 3. fotky jsem si uvědomil - ohledně výfuku : Cos vlastně provedl se servem , pohonem výfukové klapky a klapkou při montáži laďáku? Popř. jaký to mělo vliv na zátah - na to,jak mašina " bere" od spodu ?
Je to jen dotaz, o nic nejde . Já su rád ,že mám výfuka - šuškala - kolikrát vidím , jak překvapím i samotný policajty při "svižnější " ( ale tiché ) jízdě když někde číhají .
P.S. Jindry se ani neptám , bo on má pouze poloCBFku , tzn. s našima pořádnýma mašinama nemá nic společnýho .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl boco818 pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
Servo musis nechat na moto, staci odpojiť lanka ale zo strany serva. Servo si potom zije svojim zivotom a neni problem. Ak servo odpojis alebo iba odpojis lanka zo strany vyfuku (klapky) azo strany serva nechas zapojdene bude ti svietiť chyba motora.
Zatah odspodu mi neprisiel nejak iny, celkovo ťažko povedať ale ked som tu zmenu robil (2012) sa mi zdala ze motor sa rýchlejšie dostaval do otacok.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Wood pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl ehonda1 pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
boco818 napsal: Zdar Malpe!
Servo musis nechat na moto, staci odpojiť lanka ale zo strany serva. Servo si potom zije svojim zivotom a neni problem. Ak servo odpojis alebo iba odpojis lanka zo strany vyfuku (klapky) azo strany serva nechas zapojdene bude ti svietiť chyba motora.
Zatah odspodu mi neprisiel nejak iny, celkovo ťažko povedať ale ked som tu zmenu robil (2012) sa mi zdala ze motor sa rýchlejšie dostaval do otacok.
Zdarec Boco , - dík za odpověď .
Pokud "spodek " zůstal relativně beze změny ,tak OK .Já jsem si právě říkal , jestli absence klapky ten zátah odspodu tak trochu nedegraduje a není s tím problém např. " v plné polní " v Alpách na vracácích atd. .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010
JinT napsal: Hele já vím, že jsi se mě neptal ale já jsem pro lepší průběh od spodu podstoupil kůru na brzdě mám 5koníků navrch a když vyndám vložku tak 6!!!! Ale jak pÍše Ernest servo zůstalo teď si hraju s myšlenkou, že bych přívěru respektive její ovládání chtěl použít u Forda na ovládání druhého ramene výfuku které by nešlo přes DPF ale ještě to musím líp prozkoumat
Neptal , neboť máš jen poloCBFku , nicméně každý názor se cení .čau M
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.