Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

[quote="boco818"

[/quote]


Čau draku .Boco při prohlížení 3. fotky jsem si uvědomil - ohledně výfuku : Cos vlastně provedl se servem , pohonem výfukové klapky a klapkou při montáži laďáku? Popř. jaký to mělo vliv na zátah - na to,jak mašina " bere" od spodu ?

Je to jen dotaz, o nic nejde . Já su rád ,že mám výfuka - šuškala :) - kolikrát vidím , jak překvapím i samotný policajty při "svižnější " ( ale tiché ) jízdě když někde číhají . :woohoo:


P.S. Jindry se ani neptám , bo on má pouze poloCBFku , tzn. s našima pořádnýma mašinama nemá nic společnýho . :evil:
Poslední změna: 02. lis 2016 18:57 uživatelem Malp.
02. lis 2016 18:54 #31

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Zdar Malpe! :)

Servo musis nechat na moto, staci odpojiť lanka ale zo strany serva. Servo si potom zije svojim zivotom a neni problem. Ak servo odpojis alebo iba odpojis lanka zo strany vyfuku (klapky) azo strany serva nechas zapojdene bude ti svietiť chyba motora.

Zatah odspodu mi neprisiel nejak iny, celkovo ťažko povedať ale ked som tu zmenu robil (2012) sa mi zdala ze motor sa rýchlejšie dostaval do otacok.
03. lis 2016 00:02 #32

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Hele já vím, že jsi se mě neptal ale já jsem pro lepší průběh od spodu podstoupil kůru na brzdě :woohoo: :woohoo: mám 5koníků navrch a když vyndám vložku tak 6!!!! :woohoo: Ale jak pÍše Ernest servo zůstalo teď si hraju s myšlenkou, že bych přívěru respektive její ovládání chtěl použít u Forda na ovládání druhého ramene výfuku které by nešlo přes DPF ale ještě to musím líp prozkoumat :evil: :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
03. lis 2016 06:58 #33

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Hele já se snažím už rok pomalu dostat motorku na Dekru ale jejich chování je hrozný nezažil jsem organizaci kde by ti vůbec neodpovídali na emaily... ale pokud nejsi škodovka nikdo se nebaví... Všechny díly jsou buď originál a na rám pasují takže se jedná o hybrid CB1000r a nebo jsou udělané řemeslně s veškerou dokumentací a atesty na materiál... navíc vycházím z hodnot co deklaruje výrobce a jsou parametry vždy lepší než originál... zachoval jsem úhel řízení jen jsem zkrátil rozvor, ale to mělo spíš pozitivní vliv... jinak ve vyšší rychlosti stejně mám pocit jistoty originál se naložený na dalnici ve 180km/hod už rozvlnil a já můžu jet klidně 200km/hod a pohoda... podvozek je velký rozdíl a to ho stále neumím pořádně nastavit.... Hlavně žádný škrtání stojánky ani centrálem a to jsem ho už dávno chtěl vyhodit... Hlavní je pro mě, že motorka funguje to co kontrolují na STK jako je VIN číslo motoru stále mám tam kde je ikdyž možná do budoucna?? uvidíme :woohoo: víc se bojím pojišťoven... tam vidím problém... Ale sakra jak to dělají hárlejáři a spol s řídítky až bůh ví kde... jízdní vlastnosti zhoršují a nic se neděje OC-chopeers si na tom postavil kariéru v USA a tam nemůžou jezdit ani VW co je to za svět??? :blink:
Honda CBF 1000 RS:)
03. lis 2016 07:07 #34

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Jinak bych Vám přál vidět ksichty když jsme v Itálii místním borcům předvedli jak se jezdí ty jejich zatáčky s naloženou CBF ve dvou... Začali nás docela nevybíravě předjíždět Ducati Diavel, Ducati Moster, Yamaha MT09, asi osum motorek A když mě předposlední zavřel v zatáčce tak jsem řekl a dost všechny jsme je na dvakrát předjeli a to bylo porejpání do vosího hnízda... mi měli tři kufry nahoře vak s botama přesto uvázaný bundy klici jeli jen tak ani svačinu si nevezli :woohoo: :woohoo: a když jsem pod kopcem čekal na mártiho a projel první co původně jel poslední musel jsem se smát :woohoo: Tak si říkám, že ta motorka funguje dobře :whistle: Bál jsem se, že třeba tu 180-tku nesjedu do kraje ale pohoda navíc už mi gumy vydrží víc jak 2500-3500km což je úspěch nemusím měnit tři sady za sezonu!! teď s tím vyztuženým kordem mi stačí jedna jen tak tak ale stačí...
Honda CBF 1000 RS:)
03. lis 2016 07:14 #35

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Wood pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

:laugh: Špageťáci asi čubrněli... :P Jinak mě se ani ve vysoký rychlosti mašina nevlní, ale jezdím sám, bez zavazadel, kufrů, apod (někdo tomu říká "na germána" :lol: ). Motám se ale zatím výhradně po Čechách. Jo, a když je řeč o tom sjíždění pneu na hranu, jak jste na tom se 160-tkou? Já ji teda na hranu nemám, co si vzpomínám jsem tak 0,5 cm od hrany pneu. Asi nejezdím dostatečnou čočku :evil: Máte jí někdo až na hranu? ;)
KTM 1190 Adventure
03. lis 2016 17:02 #36

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Na hranu jsem ji mel jen na Brnenskym okruhu
03. lis 2016 17:22 #37

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 1

Odpověděl ehonda1 pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Chlapi jde sjet na hranu i mimo okruh :whistle:
03. lis 2016 18:57 #38

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

boco818 napsal: Zdar Malpe! :)

Servo musis nechat na moto, staci odpojiť lanka ale zo strany serva. Servo si potom zije svojim zivotom a neni problem. Ak servo odpojis alebo iba odpojis lanka zo strany vyfuku (klapky) azo strany serva nechas zapojdene bude ti svietiť chyba motora.

Zatah odspodu mi neprisiel nejak iny, celkovo ťažko povedať ale ked som tu zmenu robil (2012) sa mi zdala ze motor sa rýchlejšie dostaval do otacok.


Zdarec Boco , - dík za odpověď .
Pokud "spodek " zůstal relativně beze změny ,tak OK .Já jsem si právě říkal , jestli absence klapky ten zátah odspodu tak trochu nedegraduje a není s tím problém např. " v plné polní " v Alpách na vracácích atd. .
03. lis 2016 19:06 #39

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

JinT napsal: Hele já vím, že jsi se mě neptal ale já jsem pro lepší průběh od spodu podstoupil kůru na brzdě :woohoo: :woohoo: mám 5koníků navrch a když vyndám vložku tak 6!!!! :woohoo: Ale jak pÍše Ernest servo zůstalo teď si hraju s myšlenkou, že bych přívěru respektive její ovládání chtěl použít u Forda na ovládání druhého ramene výfuku které by nešlo přes DPF ale ještě to musím líp prozkoumat :evil: :evil:



Neptal , neboť máš jen poloCBFku :evil: , nicméně každý názor se cení .čau M
03. lis 2016 19:08 #40

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.935 sekund