Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85

Odpověděl keith pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Wood napsal: To by mě zajímalo, zda byste měli takhle sjetý pneu i v Čechách? :evil: :laugh: Minimálně teda ve středních stojej silnice za starou bačkoru a nebál bych se tvrdit, že jsou tady nejhorší v republice. Těch úseků, kde se dá jet nějak rozumně je tady opravdu málo a když už tam jedeš, tak chytíš auta nebo kamióny, který se tam těžko předjížděj a vlečeš se za nima. :dry:


Projeď si silnici č 11 Bruntál - Žamberk...zjistíš, že tudy dá jet kamkoli :-)

můžu potvrdit Jindrovy slova...je to n :woohoo: :woohoo: :woohoo: normální prase :-), Ernesta nevyjímaje
chro chro
Poslední změna: 04. lis 2016 10:25 uživatelem keith.
04. lis 2016 10:23 #51

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Čuníci jedni, čo to tu čítam? :woohoo:

Čo určite môžem potvrdiť je, že okrem gumy po okraj neni problém ohoblovať boty, stupačky (policajtov) ani stojan v zátačkách a to aj na úplne obyčajnej ceste, hlavne ak si naložený 3mi kuframi a k tomu ešte máš spolujazdca :whistle:
Ale je fakt ze u mna to je, resp dúfam že už len bol aj zlý jazdecký stýl (sklápanie moto pod seba namiesto vysadania).
Ešte teraz mám pred očami 3 čuníkov (resp 2) s plne naloženými CBFkami, ako od stupačiek a stojanov lietajú iskry a nechávajú nezmazateľné ryhy v zátačkách Transfagarasanu a Transalpiny :evil: :evil: :evil:

Treba ešte dodať že nebyť tvrdého jadra tohoto CBF klubu a spoločných akcií tak budem jazdit s gumou ktorá bude mat panenské okraje na aj na konci životnosti ;)


Kua, už aby tu bola jar, veľmi mi to chýba! :(
Poslední změna: 04. lis 2016 17:42 uživatelem boco818.
04. lis 2016 17:07 #52

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Hele ty další fotky jsou z cech já nenajedu víc jak 10tis a před stavbou jsem reálné sjel tři zadky :evil: jak jsem psal když nechceš brzit tak musíš tahat a když nechceš brzdit sólo jezdce :woohoo: tak prostě 1-2-3-2-1-1-2-1-2 vsude přes pět tisíc až 9500... tak to prostě je :woohoo: vsude si nejdes trasy přijeď na sraz ukážu ti cesty kde to jde... když je pravda že každý rok na tom zpracujeme a třeba na Sosnové to je hodně znát... vždy poznáš kdo pochopí že není vítězství návrat motorku pod sebe ale radši trochu vysednout... já mám na okruhu problém vysedam sám na silnici jsme na to dva :evil: :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
04. lis 2016 20:15 #53

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Wood pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Taky už jsem si škrtnul botou, ale obávám se, že to bylo spíš mojí jízdou s nohama zapomenutýma "na lachtana" :evil: :lol: :lol: :lol: Možná se přijedu podívat, ale když to tak čtu, nikam s váma nejedu! :woohoo: :evil: :lol: Jinak, to vysedávání celkem funguje a přiznávám, že mě to už i jednou zachránilo, když jsem viděl, že jde do tuhýho. Pomohl jsem si a najednou jsem tu zatáčku projel ani nevím jak :)
KTM 1190 Adventure
08. lis 2016 16:08 #54

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Wood napsal: Taky už jsem si škrtnul botou, ale obávám se, že to bylo spíš mojí jízdou s nohama zapomenutýma "na lachtana" :evil: :lol: :lol: :lol: Možná se přijedu podívat, ale když to tak čtu, nikam s váma nejedu! :woohoo: :evil: :lol: Jinak, to vysedávání celkem funguje a přiznávám, že mě to už i jednou zachránilo, když jsem viděl, že jde do tuhýho. Pomohl jsem si a najednou jsem tu zatáčku projel ani nevím jak :)


Tak ono je dobré nejprve pořídit padáky. A pak se nebát a začít zkoušet. Myslím, že se s partou zas někde na letišti potkáme a můžeš si zajezdit s námi. Můžu říct, že všichni za tu dobu co se známe se v ježdění hodně zlepšili.
Jsou věci co se v provozu prostě učit nedají, nebo by to bylo dost o hubu (teď nemám na mysli kravinky typu wheelie a stoppie, ale mluvím o základu jako je nebát se s motorku položit do zatáčky. Neco jak ty popisuješ tvou nohu nebo škrtnutí si atd. Prostě posouvat své dovednosti a limity a tlačit to před sebou jako lavinu. :laugh:
08. lis 2016 18:51 #55

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Když uznáš, že na motorce jezdit neumíš většinou najdeš hodně prostoru kam se posunout... je jasný, že ovládání motorky je dost složité vyježděnost hraje roli ale opravdu bez tréningu nikdy nedosáhneš stejného stupně... Můžeš mít najeto 50tis a manévr se ti nepovede... stejně tak krizový brzdy spousta lidí si to zkusí a uzná, že mají rezervu a že netušili jak moc se do toho můžou progresivně opřít... a co si budeme povídat rozdíl v brzdách 5m je hranice života a smrti... je to jako u vosy když narazí do tiráku první co jí proletí hlavou je prdelka!!! :silly:
Honda CBF 1000 RS:)
10. lis 2016 15:07 #56

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.469 sekund