Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

  • Příspěvky: 98
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0

Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000 vytvořil uživatel TomCBF1000

Dneska jsem zapnul Pc a koukám na stránky Hondy.cz co je nového a hle... nevidím tam svou CBF1000F :-( čekal jsem, že udělají nějakej facelift pro rok 2014 a oni místo toho dali CBF k ledu ( teda až na CBF125 a tu podle mě jen doprodaj a taky ukončej). 100% nástupce nemají, ale VFR800F je taková luxusnější varianta CBF1000F dle mého názoru, nicméně za osmikilo dát přes 300 tis Kč to je podle mě tůze moc, ale zase ten Véčkovej čtyřválec za to asi stojí.
01. bře 2014 09:40 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

Už jsme to tady trochu řešili. Je to škoda.

Vefero je parádní kousek, nicméně cena nový motky je pro mě už sci-fi. Ale kdybych měl teďka zrovna něaký volný finance, tak bych určitě pokukuoval po téhle kočce.

Akorát nevím, jestli by mi seděl ten "ležatej" posaz. Každopádně plánuju se tam zajet alespoň podívat.
Poslední změna: 01. bře 2014 10:47 uživatelem Dr.Pilulkin.
01. bře 2014 10:47 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

Ahoj Pilulkine-tak presne pro tuhle stribrnou VFRu
Vi-TEK rocnik 08 jsem jel k prodejci-lec,nedojel.
Je to opravdu-dle me-jedna z nejkrasnejsich motorek
co se vyrabely.Parkrat jsem se na takove projel-nechtel
uz nic jineho-a pak pro ni jel.Po ceste jsem potkal
jeden nejmenovany motobazar v Olomouci smerem na Prerov
mel sebou prachy na VFRu a jen tak z prdele jsem se
svezl na CBF 1000 a VSE bylo jinak.Popravde-CBFa me do
teto chvile vubec nezajimala-ani si necetl jeji testy,
ale ten motor,kroutak,nizkootackovy,posez atd.-oproti
Vi-TKu Spanelska vesnice-ja chtel neco sportovne
cestoviho od pana Hondy a v testech-to byla pouze VFR.
Ale CBF 1000 toto zvlada mnohokrat lepe a navic s
posazem jak na enduru.A to mam tu starsi verzi-na te
novejsi je to pry daleko snazssi.Loni na podzim jsem
se na ViTKu opet svezl a konstatoval-ze jsem s CBF 1000
udelal jedine dobre-univerzalnejsi a praktictejsi je
prave ona-ale kazdy ma jine priority-samozrejme.
01. bře 2014 12:02 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 98
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl TomCBF1000 pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

Osobně mi až tak nevadí, že přerušili prodej CBF 1000 F - alespoň je nebudu potkávat na každým rohu a to mám rád. Nicméně s odstupem času ( 2 roky ) a najetých 15 tis Km na novém stroji musím konstatovat, že lepší motorku jsem si pro sebe vybrat nemohl. Po dvou letech jsem s ní ještě víc spokojený než na začátku, když jsme se potkali a o kolika věcech se tohle dá v dnešní době říct...
01. bře 2014 18:14 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

Ja tady na krnovsku a okoli zadne CBFa nepotkavam,
loni jsem najel sic jen asi 2000 km a potkal jsem jen
asi 2.Tady je preBanditovano cheche.
02. bře 2014 18:33 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1659
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl Hodys pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

konvajsr napsal:

Ja tady na krnovsku a okoli zadne CBFa nepotkavam,
Tady je preBanditovano cheche.


a největší bandita je desperado el Konvajsr :) :) :) na Krnovsko si troufne policIe pouze na koních a vždy ve dvou :)
02. bře 2014 21:51 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2725
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

Jak píšete CBF-ka se mohla podle mě stát poměrně masovou záležitostí ovšem díky přerušení výroby to bude poměrně ojedinělý všestranný stroj. Bandit je jedna věc já vidím spíš hodně fázerů... Docela mě pobavilo když mi Kláry bratranec řekl, že máme CBF a tu má skoro každý... Bylo to v roce 2011, kdy nový model skoro nejezdil...
Osobně si myslím, že výroba byla v Itálii nákladná a možná i problematická.
Honda CBF 1000 RS:)
05. bře 2014 16:07 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

Ano,ano.Nakladna a problematicka-ted to prestehuji
do Ciny z Italie a bude ti vyrobce vysvetlovat,ze
je to pro nej jednodussi jak v te Italii.Me staci
jak nam Taliani u kterych delam za 8.tis cisteho
na CNC soustruzich neustale kladou na srdce-ze jsme
pro ne MOC draha vyrobni sila.
05. bře 2014 17:59 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1003
  • Karma: 7
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

konvajsr napsal:

Ano,ano.Nakladna.....................................Me staci
jak nam Taliani u kterych delam za 8.tis cisteho
na CNC soustruzich neustale kladou na srdce-ze jsme
pro ne MOC draha vyrobni sila.


Kemo,seš ňáké rozmlsané-za 8.tis Euro,co bys chtěl? :woohoo:
05. bře 2014 19:15 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • danoous
  • Avatar uživatele danoous
  • Návštěvník
  • Návštěvník

Odpověděl danoous pro téma Re: Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

Jojo, tez jsem toto zaregistroval. Loni ještě mela Honda v nabídce 600, ale uz tak byl celkem problém sehnat novou CBF (myslim teda 600), doprodavaly co mely na skladech. Nic méně i Horneta jako takového uz taky zrusily...

Na 2014 udelali mix CBF a Horneta = CB650F.
Když jsem to videl nazivo, tak jsem nebyl presvedcen, ze to je plnohodnotny nastupce jak CBF tak Horneta.
Sice ma vyssi objem, vykon je na kompromisu.
Nadrz prekryta plastem, predni vidle nemaji zadne nastaveni, jednodilne sedlo...atd...a stoji tusim kolem 200.000kc.

Nevim, vůbec cela cenova politika Hondy je ted nejak zvlastni. Novy VFR800 vypada moc pekne a urcite to je velmi slusny stroj a tez velmi slusne vybavenej...nic méně taky za to chteji ranec...ale i tehda tech 10-14let nazpět za novy VFR chtely majlant, který si tehdy z cech mohlo dovolit hodne malo lidi
29. bře 2014 02:36 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.284 sekund