Ukončení výroby a prodeje CBF600 a CBF1000

  • Příspěvky: 105
  • Obdržená poděkování 1
Tak si vlezu na forum , abych potěšil sám sebe a taková to novina :X Osobně jsem o tom nic neslysel, ale jelikož pochází od nejdůvěryhodnějších lidí na světě, klubáků, je to jasný. Snad k tomu kuci Japonský maj dobrý důvod a překvapěj něčím ještě lepším než cbf. I když si to nějak nedovedu představit. Neni lepšího mota.
Nic méně jde o pozastavení výroby, která na zastavení našich osobních strojů nemá pražádný vliv. Uf to jsem si oddechl. :) :)
Zapějme pietní píseň, pozvedněme číše, podržme minutu ticha a rozejděme se v dobré náladě. ;)
29. bře 2014 07:49 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Sakrys, asi sem budu muset chodit castejc, kdyz se dozvidam takovehle veci.
...tak jakej stroji pribereme do party, aby tady s nama diskutoval? ;-) :-) nicmene technicky spolecneho to mnoho mit uz asi nebude - viz VFR.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
07. dub 2014 11:34 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Tak koukam na Motorkare.cz na bazar a CBF 1000 tam je na prodej kolem 30ti.
To cucim jak blazen bo za cely rok meho jezdeni nepotkavam temer zadnou 1000ku,
same 6.tky a sem tam 250tky.Ale pulka z nich je dovezena ze zahranici a prodavana
tady na kseft.Nevim jak je to v ostatnich krajich,ale tady na Severni Morave
snad zadne litry CBFa nejsou-zadne nepotkavam.
14. zář 2014 02:45 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Podle informace kluka ze servisu Hondy by měl letos na podzim přijít nový Crossrunner, který má mít snad nějaký osmistovkový V-Tec. Takže by to mohla být zajímavá alternativa, nicméně s už méně zajímavou cenovkou, právě kvůli technice z VeFeRa. Takže buďme rádi za naše krasavice a pečujme o ně. Protože pod křídly Hondy se naše budoucnost zdá být dost mlhavá.
14. zář 2014 10:01 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33

Dr.Pilulkin napsal: Podle informace kluka ze servisu Hondy by měl letos na podzim přijít nový Crossrunner, který má mít snad nějaký osmistovkový V-Tec. Takže by to mohla být zajímavá alternativa, nicméně s už méně zajímavou cenovkou, právě kvůli technice z VeFeRa. Takže buďme rádi za naše krasavice a pečujme o ně. Protože pod křídly Hondy se naše budoucnost zdá být dost mlhavá.

www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/hon...nner-2015-29432.html
Praha 4 - CBF 600S 2004
14. zář 2014 10:30 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Hlavní slabinou litru je technika stejná s šestkou... To byla podle mě hodně špatná volba. Viděl jsem na netu studii CBF 1000 postavené na podvozku Hornet ten obrázek jsem sem mimochodem dával potom si myslím, že by byla motorka víc univerzální zábavná a konkurence schopná. Přeci jen podvozek je její hlavní nevýhoda. Já jsem teď s motorkou opravdu spokojený hlavní problém už je teď jen zadní kyvka jako z kola a malá nosnost zadní osy těch 190kg je opravdu k smíchu. To si myslím je hlavní důvod proč CBF stáhnuli...
Honda CBF 1000 RS:)
14. zář 2014 10:52 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Tiez som cital info o tom crossrunnerovi 2015. Paci sa mi oveľa viac ako ten sucasny. Ale bojim sa ze bude zase vysoká hmotnosť a spotreba a maly dojazd. Inak VFR je výborný motor (aspon tak si pamatam VFR pred tym nez prisiel VTEC). Ale zevraj vtec vyrazne zlepšili.... Testy ukážu.
14. zář 2014 11:44 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Skoncilo vice typu u Hondy-a znamejsi a tradicnejsi jak CBFa-Africa Twin,
Deauville,Transalp-a DOSLOVA SOK pro celosvetove majitele cestovnich Hond-
Pan European.Vsichni vyrobci inovovaly-BMW,Kawa,Yamaha,Triumph a Honda Pana rovnou
vyskrtla.Nahradila ho paskvilem CTX 1300 s motorem z Pana,ale ne moc cestovnim
(debilnim)posezem,bez kapotaze,vysuvneho plexi a hlavne-nesundavacich kufru.
Majitele CBF zas nedopadly tak spatne-sic Honda nema zadnou plnohodnotnou nahradu
za ne,ale ma tam par podobnych typu,ale napr. Transalp-nic-NC 700,750 na litych
kolech nepovazuji za nastupce,Deauville-take nic maleho cestovniho s kardanem,
Pana uz jsem zminil,no a o 10 let ocekavane nove Africe-jak nam Honda uz 10 let
slibuje-ani nemluve.
14. zář 2014 16:10 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Přátelé. Nečekejme, že přijde něco, co nás nadchne, jelikož u Hondy už se úplně pomátli!

Ještě větší ohavnost, než byla DN-01

:sick:
Poslední změna: 15. zář 2014 14:52 uživatelem Dr.Pilulkin.
15. zář 2014 14:51 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Oni už připravujou motorku pro marťany...
Honda CBF 1000 RS:)
15. zář 2014 15:35 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.602 sekund