CBF 600 S 2004 nestartuje a nestartuje.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
Tak jsem chtěl des nastartovat od prosince a nic. :(
Točila dobře,teď už skoro baterka vybita a ze začátku to vypadalo že chytne a teď jen točí a snaha žádná.
Nejsem na moto nějaký odborník tak nevím jestli už není uchlastaná?
Je fakt že když jsem jí startoval před tím tak se to dost hádalo než to jelo na 4 válce nějak rovnoměrně.
Že by svíčky? Já na ní moc nenajel od koupě ale neměnil jsem je a před tím taky nevím.

Nemá někdo nějaký konkrétní odkaz na nějaké cenově rozumné abych nekoupil nějaké blbé.

Jak je náročná výměna a jaké nářadí?

Díky
Kawasaki Z 1000 SX
04. bře 2012 18:47 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 90
  • Obdržená poděkování 0
Stejne jsem to mel po koupi motorky. Volal jsem do Hondy, MCH, a mechanik mi rekl dve veci:

- svicky jsou ulite (vymena)
- bio(s)racky v N95 zalepi karbec, takze vycistit

No tak jsem mu to tam odvezl a nechal pred rokem udelat rovnou velkej servis a bylo to. Letos startla na prvni cvrnknuti.....

Takze doporuceni je svicky a pak karbec.....
04. bře 2012 23:07 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj také bych to viděl na ty svíčky a karbce co se týče svíček už se to tu řešilo, klidně tam dej český BRISK stojí pokud se pamatuju asi kolem 150,- Kč, jaký označení tu najdeš také nebo koukni na stránky BRISKU a tam to najdeš

- já měl před mnoha lety také takový probmém se Kawou ZZR také jsem jí nechal stát celou zimu a na jaře po první nastartování měla snuhu běžet pak zdechl a pak už jsem mazal pro nové svíčky a to se ještě nedávala ta BIO sračka do benzínu


a proto rada aby ses do budoucna tomuto vyhnul já prostě CBF ku přes zimu každý měsíc natočím jednou až dvakrát nechám pořádně prohřát a na jaře úplě v poho , -jasně že nevím jaké máš v tomto možnosti já to takto řeším
05. bře 2012 09:31 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0
Nenechal bych stranou zájmu ani tu baterii - když jsem svíčky namontoval nové, zkusil jsem nastartovat původní dobitou baterkou, ale nechytlo to ani náhodou. Po instalaci baterie nové se motor jednou převalil a už to bzučelo :) Co se výměny svíček týká je nejhorší příprava (kapotáže dolů a chladič poodtáhnout - pěkně je to popsáno v manuálu), potom ty dvě středové svíčky, to je o ruce :) Nářadím je klíč na svíčky, imbusák a pár goliček, nějaký ten plocháč... :)
05. bře 2012 10:35 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Na Tvoju moto idu sviecky NGK :CR 9 EH-9.
Mozes dat aj inu znacku len pozor na teplotny rozsah.
Aby som v co najvecsej miere zamedzil pristupu necistot do karburatorov(vstrekovacov)montujem este pridavny filter za nadrz,je to lacna a funkcna vec.
Karburatory som pred zimou nikdy nevypustal ani som mota neprestartovaval.Raz museli ist von ale to moto stala skoro 3 roky,uplne zalepene sitka na ihlovych ventilkoch a ten bordel vnutri nieco ako vodny kamen.
Tiez sa snazim pred zimou poslednu nadrz natankovat co naj.benzinom.
05. bře 2012 11:21 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Souhlasím se všemi odpověďmi předemnou.Já měl původní originální svíčky DENSO U27FER9 a měnil jsem je právě z podobného důvodu starter točil a točil,ale motor nenaskočil.Dobrá Svíce musí házet jiskru mezi elektrodami a ne mezi závitem a jiskřištěm což si odzkoušíš.Po výměně za NGK :CR 9 EH-9 které jdou použít jako záměnu bylo vše OK a motor začal vrnět,ale rovněž i baterka musela být řádně nabita,motor potřebuje dostatak otáček.
Tento problém se mi vyskytl pouze na jaře při prvním startování a tak příští jaro když opět nechtěla hned naskočit a já nechtěl ulejt svíšky zkusil jsem malý fígl odšrouboval jsem dvě přístupné svíce aby motor neměl takovou kompresi a zkusil jsem ho chvilku protočit a pak odkalil ještě karburátory(které má ročník 2004)Našrouboval svíčky zpět a motor opět bezproblému chytil.Přikláním se k tomu že benzín se přez zimu odpaří a pak to chvilku trvá než se dostane všude kam má.
Rok na to jsem si myslil že už vím co a jak.Nabiju baterku namontuji otočím klíčkem a ono nic.Kontroluji svorky proměřuji baterii kde mám 12V na měřáku, kontroluji pojisty a ne na to přijít.Pak mě napadlo vymontovat baterii a připojit na ni žárovku a ejhle ona taky nesvítí.Problém byl vyřešen baterie při zatížení nedává žádný proud,i když na prázdno ukazovala 12V.A tak vše vyřešila nová baterie.
Zkrátka základ je benzín,dobrá svíčka a baterie
:cheer:
Jinak na demontáž stačí klíč na svíčky z nářadí a malá gola nebo spíš 10 klíček.Z pravé strany jsem je vyndal s obtížemi už tu popisovanými a na levé straně jsem kvůli vnitřní svíci sundat i kapotu kde jsou šroubky na imbus.
Ale někdo prý sundává i nádrž.
Poslední změna: 05. bře 2012 21:05 uživatelem jiramat.
05. bře 2012 20:57 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Damone.Zkus to jeste nastartovat baterkou z auta.
Vypojit z masiny a hodit to na dobrou autobaterii-
ma zkusenost z lonskeho ledna-nenastartoval jsem po stani v garazi asi po 5ti tydnech,uzuz to chytalo a nic
volal jsem do servisu Hondy-mechanika znam-pry spatne
svicky nebo spinave-po 12ti tisicich jsem je necistil jak mam v manualu,koupil nove svicky-a stare vydelal-
no vydelal-BYL TO POROD obvzlast u te jedne...zkratim
to-svicky CISTE jako temer nejete,zkousel furt dokola
startovat a vyndavat svicky jestli nejsou ulite-nebyly
A NIC!Pak dojel servisak-jiny,strikal benzin do valcu
startoval,prosel pojistky,soustavu-NIC.Vdal to.
Pak prisel do garaze muj tatik-duchodce-laik,pry baterka v moto jak po prvnim startu nechytne tak uz
to neutahne,vsici se mu vysmaly-v zoufalstvi po tydnu
a provolanem kreditu za 500,- jsem to udelal-tocila
tak 7 sekund-cerny dym a od te doby chyta vzdy.Asi
poddimenzovana baterie a asi 1500 penez v riti...
05. bře 2012 21:00 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Jo baterka z auta je dobrá volba :) .
To jsem zapomět napsat. Starou pryč prodloužít si kabely a připojit na svorky.
05. bře 2012 21:12 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
To jsou věci a to neva že je úplně jinde?
Jako že normálně vyndám baterii a napojim startovací kabely z auta? :blush:

Díky za rady
Kawasaki Z 1000 SX
Poslední změna: 05. bře 2012 21:50 uživatelem Damon.
05. bře 2012 21:41 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 8
Baterku nemusíšm vyberať .. len podla návodu na kábloch, napojíš červené na červené a čierne niekam na kostru alebo na čierne, a potom už len naštartuješ...
samosebou že motor auta by mal bežať, a podla možností nie na volnobezné otáčky ale na zvýšené..
a nemáš problém..


mna tie peripetie s baterkou ešte len čakajú tak sa mi zatial dobre mudruje.. ale ked by odisla, uz tri roky mám kúpenú novú ..
05. bře 2012 22:21 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.618 sekund