Nedávno jsme zde uveřejnili krátký odkaz na článek z posledního čísla časopisu Motocykl (10/2010), který se nás - CBFkářů - týkal z pohledu pneumatik. Uvedené vydání bylo doslova napěchované informacemi, které milovníky a vyznavače modelu Honda CBF mohly zaujmout. Další z článků byl totiž test allround biků - konkrétně Honda CBF 1000 F (tedy model 2010), Honda CB 1300 S a Suzuki Bandit 1250 S.
Článek testuje motorky z mnoha pohledů. Dívá se na design, konstrukci, praktičnost, spotřebu, pohodlí, brzdy, atd. Zajímavé je například srovnání elasticity motorů všech porovnávaných strojů. U CBF se projevuje fakt, že objem ničím nenahradíš, a tak v této disciplině končí na posledním místě. Nicméně pokud jde o další vlastnosti - například brzdy, nebo obratnost stroje, tak zde jednoznačně vyhrává.
Ve finále, po srovnání z pohledu všech možných hodnocených disciplin, se Honda CBF umístila na prvním místě, následovaná Banditem a CB 1300. V ohledu poměr cena/výkon se pak Honda CBF 1000 dělí o první místo se Suzuki Bandit 1250 S, neboť Bandit byl z testovaných strojů nejlevnější. (Cena CBF 1000 byla 265.000Kč, CB 1300 S za 12.490 Euro (do CZ se dováží pouze na přání) a Suzuki Bandit 1250 S byl za 239.900Kč).
Takže - nové CBF 1000 se drží v konkurenci i silnějších biků velice dobře!
PS: Díky moc našemu členovi PavelFru, že mě na tento článek upozornil!
Komentáře
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.