CBF 600 S 2004 nestartuje a nestartuje.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
Tak jsem před chvílí vyměnil svíčky,sundal jsem jen boční kapotáž a chladič jsem nechal.
Na první škrtnutí. Paráda. Velká změna.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Kawasaki Z 1000 SX
01. dub 2012 17:38 #51

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
Damon napsal:

Tak jsem před chvílí vyměnil svíčky,sundal jsem jen boční kapotáž a chladič jsem nechal.
Na první škrtnutí. Paráda. Velká změna.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


Blahopřeji....!!!

Měl jsem podobnou zkušenost sice bez sytiče se to zastudena neobejde ale po nastartování to nezdechne a nemusím točit znova....Drží a a krásně frčí :)

Cos tam dal nakonec ? Já jsem dával IRIDIUM ... docela jsem to studoval jestli je rozdíl proti normálním a tak jsem je tam radši dal aby nebyly problémy .
01. dub 2012 21:51 #52

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
Kawasaki Z 1000 SX
01. dub 2012 22:42 #53

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
pepe: pozrel som ten sytic a motor normalne reaguje na zmenu poloht
03. dub 2012 10:27 #54

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Tak fajn,daj nove sviecky a vzduchac,chalani tam popisali vymenu uplne profesionalne a uzivaj krasneho pocasia.
-Odporucam NGK
Poslední změna: 03. dub 2012 15:08 uživatelem Pepe.
03. dub 2012 15:07 #55

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
Dik, a ak by ten sytic nerobil nic, resp motor by na neho nereagoval, v com by bol problem :). Chcem sa niecomu priucit, preto sa pytam :)
03. dub 2012 16:53 #56

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
No skusim dako zjednodusene.Pri studenom starte nakolko sa nam palivo kondenzuje treba zmes obohatit a na to nam sluzi sitic Na CBF mas komorovy co znamena ze cely siticovy system ide mimo hlavnu komoru karburatora.Tiahlom ovladas šupatko ktore otvori privod vzduchu a kedze skrtiacu klapku na karburatory mas zatvorenu(netocis heftom)o to viacej vzduchu ide siticom ktory zo sebou strhava primerane mnozstvo paliva zo systemu sitica.Samotny palivovy system sitica tvori sustava kanalikov,trysky a zachytavaca necistot(sitka).
-preto tym zasuvanim a vysuvanim tiahla si ovladal siticovy system a ten fungoval.
-tak vieme system a teraz mozme dat konkretne Tvoj priklad :
- nejde nastartovat na sitic ale po pridani plynu chytne.
Mozme mat spinavy vz.filter co ma za nasledok ze siticova zmes je bohata ale otocenim rucneho plynu(otvoris skrtiacu klapku)cim narusis siticovy system si zmes ochudobnis(das ju do normalu) a moto chytne.

-Frštenzi?
A tych moznosti je ovela viac..
Poslední změna: 03. dub 2012 19:09 uživatelem Pepe.
03. dub 2012 18:49 #57

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
Dakujem za vycerpavajucu odpoved :)
03. dub 2012 19:02 #58

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0
Krásně si to, Pepe, popsal, díky :)
03. dub 2012 20:34 #59

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 109
  • Obdržená poděkování 0
Ako tak čítam, pustím sa tiež do tej výmeny, aj keď som ešte nechcel, ale ako som teraz horko-ťažko po zime naštartoval... Sviečky som kúpil v Honde (NGK) a budem mať dúfam konečne krásne štarty aj ja :cheer:
07. dub 2012 18:56 #60

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.935 sekund