CBF 600 S 2004 nestartuje a nestartuje.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Predpokladajme že máš sviečky v poriadku a baterku plne nabitú.
-Odpoj hadice a el.kabliky z nádrže a demontuj ju.Vypusti karbece,každá plaváková komora má na spodu vypúštací šroub,je pri nom výstupok na ktorom je napojená hadička ktorá končí pod motorom.Tenkú podtlakovú hadičku ZABLENDUJ,na hrubšiu(prívod paliva)nasaď lievik alebo si vyrob improvizovanú nádržku a umiestni ju nad motor.Do lievika nalej NOVÝ benzín,minutu počkaj a znova ich vypusti,stači keď nimi pretečie 2dcl benzínu a môžeš ich zastaviť.Kludne naštartuj moto aj bez nádrže len treba kontrolovať hladinu benzínu v lieviku ono je lepšie mať pomocnika čo Ti ho bude držať a dolievat(ja mám na to uspôsobenú priesvitnú plastovú flašku ktorú mám zavesenú a zároveň vidím kolko mám benálu).Na prvý pokus zatoč bez plynu a sytiča nech sa podtlakom naplnia kanaliky v karbecoch,na druhý bez plynu zo sytičom.
18. led 2013 09:55 #71

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0
sviecky som kupoval pred zimou a baterka je ok.... takze idem so vyskusat...
18. led 2013 21:10 #72

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 8
Čo to robí keď stlačíš štartér ?

Cvaká, klepe?
Nemáš tak náhodou štartovacie relé vadné ?
21. led 2013 10:29 #73

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 1
tak jsem si zase vydělal, po měsíci jsem zkusil natočit mašinu, a samo jsem nenatočil, dvakrát blafla pak střelila do laufu a pak už ani neškytla a kde je chyba, ulité NGK, rovná se NGK v prdeli a všechny, dal jsem BRISK AR10S a máša naskočila na cvrnknutí

jo jen na těch NGK jsem měl natočeno 6 500 km a ten BRISK vychází min o 60 kč levnněji než NGK
09. úno 2013 18:44 #74

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Ja som z NGKčkami nemal nikdy problém,keď sa aj stalo nahrial som ich a v pohode frčali ďalej,ale známy od fachu sa na ich adresu vyjadril že sú náchylné na prechlastanie,tak je možné že na tom niečo bude.Brisky som neskúšal,som staršia škola a stále ich tak nejak spájam z automobilovými.
09. úno 2013 19:13 #75

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Obdržená poděkování 0
Já až budu měnit svíčky tak dám tyto jo při kolika km se mění svíčky
09. úno 2013 20:16 #76

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Honza CBF napsal:

Já až budu měnit svíčky tak dám tyto jo při kolika km se mění svíčky


Máš novou mašinu-nemáš tam náhodou Iridiovky?-Nevím,ale na litru jsou.
09. úno 2013 20:38 #77

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11
Já je mám i na šestce,a spokojenost. Pokud se náhodou někde vytvoří hmotné rezervy,rád slečně dopřeju,bo jí pak honím jak nadmutou kozu. :-)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
09. úno 2013 21:17 #78

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0
no a nastal zas ten isty problem dal som ju do servisu a mechanik povedal ze to budu sviecky tak ich vymenil a chytila na prvu supu prisiel som na nej domou a asi tak po dvoch tyzdnoch my znova nechcela nastartovat akurat co som sa chcel previezt tak som kupil znova nove sviecky vymenil ich a chytila na supu po dalsich dvoch tyzdnoch to znova spravila co môze byt problem poradte mi prosim bo neviem rady.... veľmi pekne dakujem
02. dub 2013 17:17 #79

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Tak já jsem problémy se startováním řešil taky, díky přehození kabelů na svíčkách jsem ulil svíčky a jezdil a startoval jsem s nima rok blbě, na jaře jsem si nechal seřídit karburátory a nechal změřit ventilové vůle a co hlavně, pán kterej je tady u nás vyhlášenej mechanik mi zvednul volnoběh nad hodnotu napsanou v návodu a ejhle, startování studeného motoru není problém. Až to chytne, zkus poštelovat volnoběh (podle návodu), tak na 1450ot/min, mě to pomohlo.
03. dub 2013 10:50 #80

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 5.263 sekund