Padací rám Fehling 7938 - dotaz

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Pánové, nemá zde někdo nainstalované padáky od Fehlingu 7938 rok 2004-2008? Dneska mě to přivezla pošta, v balení je jen kus německy psaného textu bez nějakého schématu jak si to soudruzi v německu představují a já koukám na hromadu šroubků, matiček, 2 závitové tyčky a nějaké zubaté podložky a nejsem z toho vůbec moudrej.. :-(

Pokud by se zdě nějaké ochotná duše našla, mohla by udělat pár fotek detailů uchycení případně mi popsat v kostce co a kam?
12. srp 2014 17:58 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Ahoj, mám tyhle padáky a jsem s nima velmi spokojen. Materiál sice nevypadá na první pohled kdovíjak, ale při pádu ochránily motorku na 98% (malý škrábanec byl, no...:) ) Pak jsem teda musel padák vyměnit. Nevím, jak tam ten původní byl dlouho, ale po X letech v pásovině dole prasknul - tím, jak se motorka kroutí.
Co se týče uchycení, není problém něco nafotit, jen co bude trocha času (budu montovat hlavní stojan, takže to udělám najednou)
Praha 4 - CBF 600S 2004
12. srp 2014 18:45 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Bacha na hlavne stojany, podobne ako Jin nim skrtam v zatackach a mozem potvrdit ze to vie byt dost neprijemna situacia ked sa cela motorka nadvihne v naklone o stojan...
Takze ak si zvyknuty na naklony bez neho, velky pozor po montazi!
12. srp 2014 19:12 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Neboj, budu to postupně zkoušet... Ale co jsem viděl na Doktorově stroji (stejný model, stejný stojan), tak nejdřív drhne padák (minimálně ten od Givi) a až pak stojan. Uvidíme... ;)
Praha 4 - CBF 600S 2004
Poslední změna: 12. srp 2014 21:51 uživatelem Eddie75.
12. srp 2014 21:51 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Díky, možná by stačilo jen nakopnout v postupu.

Každá polovina má tři upevňovací body. Ten co je blíže vidlici se přišrooubuje na destičku, který patří z vnitřní strany oblouku toho rámu na nové delší šrouby, zbylé dva body patří na nové závitové tyče, které se musí přosrčit skrz celou šířku. Je to tak? Nepamatuješ si, kam si pak dával ty trubičkové podložky? Ty jsem nevymyslel kam by měli patřit, alespoň to není na první podhled nijak patrné co s nima,
13. srp 2014 13:18 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Už fakt nevím, původní padáky tam byly a já jen měnil prasklý za nový. Takže tam toho spousta zůstalo. Mrknu, nafotím a dám vědět (ale asi až v pátek)
Praha 4 - CBF 600S 2004
13. srp 2014 14:01 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
tak rám je osazený, nakonec to nebylo tak hrozné, pro případné zájemce doporučuju sehnat jednu matku navíc pro použití na kontramatku, aby se závitové tyčky dali dobře vystředit, jinak se to fakt dělá špatně.

Trvalo to tak pul hodiny a bylo hotovo
19. srp 2014 22:42 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.456 sekund