Vibrace (drnčení) kapotáže na CBF 1000

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Chtěl bych předně pozdravit všechny CéBéeFkaře, v lednu jsem si pořídil ojetou CBF 1000 r.v. 2006 a stal jsem se jedním z Vás. Dnes jsem absolvoval (mimo dvou testovacích jízd) prvních 130km a zjistil jsem následující problém se kterým bych potřeboval poradit od zkušenějších:

Při rozjezdech začalo vždy něco příšerně vibrovat (drnčet) někde dole v přední kapotáži, asi pod řidítky. Když jsem se podíval průzorem u řidítek směrem na vidlice, zjistil jsem, že jsou dole na vnitřní straně kapot po obou stranách takové vyčnívající plasty /celkem volné a chvějící se/ a na jedné straně byl plast uvolněný (na druhé straně je zespoda na konci - skoro až u chladiče přichycen takovým plastovým špuntem), zepředu oba přišroubované kovovým šroubkem. Samozřejmě jsem se zaradoval, plast přichytil plastovou stahovací páskou, utáhl a vyrazil.
A EJHLE:
- jakmile motor dosáhne cca 2400 ot. začne opět něco příšerně drnčet v těch samých místech, po překročení 3000 ot. to zase přestane.
Zkoumal jsem to při každé zastávce, zkoušel ty plasty různě přidržet, odtáhnout od sebe, celkově jsem prohmatával kapotáže ve zmíněných otáčkách (ne za jízdy, ale na místě) atd. a na nic jsem nepřišel.
Možná si řeknete, normálka, nebo že to není žádná závada, ale ono to drnčí fakt hodně a 2400-3000 ot. ve městě znamená 50 - 60 km/h, což je bohužel poměrně častá rychlost a v těchto otáčkách prostě (zatím) jezdím dosti často, navíc když to člověk zjistí, tak se na to pořád soustředí :(
Proto jsem se chtěl zeptat, jestli Vám to třeba taky dělá, dělalo, nebo jste třeba něco podobného řešili a poradíte kam sáhnout.
Napadlo mě, že ten plastový špunt co chyběl možná ten plastový díl nějak vymezuje v místě kde to dosedá a ta páska prostě nefunguje, ale když jsem zkoušel plast držet, podložit to atd., dělá to pořád.
Jestli je to moc dlouhý, nebo se to tu už řešilo, tak se omlouvám, jsem tu nováček, ale našel jsem jen téma vibrací motoru související asi s "padáky" a ve vyšších rychlostech a otáčkách, nicméně padáky má moto taky.
Upřímně, z motorky jsem sice nadšen, ale tohle mi hodně pokazilo radost :(
02. bře 2012 21:49 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, asi ti moc neporadím, ale možná trochu uklidním, protože já mám úplně novou CBF 1000 F a na ní podobný problém. V lednu jsem ujel prvních cca 100 km, včera dalších 100 a vybrací (drnčení) na stejném místě jsem si všiml taky, ale možná ne tak silných, abych to nějak řešil. Uvidím, jestli se to bude nějak zhoršovat, budu to řešit.
03. bře 2012 07:08 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Sice memám litrovou motorku, ale dle mého názoru jakókoliv obtěžující vibraci nejsou OK. Mám model 600S 2008 a vibrace na moto nemám. Nevím jestli ti to pomůže, ale vložím sem foto z šestky, jak je to tam řešeno.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Poslední změna: 03. bře 2012 07:52 uživatelem Luhamoto.
03. bře 2012 07:52 #3

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Buď v klidu :) CBF sama o sobě nevibruje a nikde nedrnčí... na mé, když jsem nahodil padák GIVI tak po 50 Km a zastavení na benzínce jsem měl ruce rozvibrovaný jak po hodinový práci se sbíječkou. Jak píšeš padák tam máš (pokud je trubkový), zkontroluj dotažení a případně vůli ve spoji levé a pravé strany. Myslím, že tady někdo měl ten samí problém s plastem v přední kapotáži u staré CBF 1000 jak ho popisuješ, skus trochu prohledat forum, ale až se sem ten dotyčný přihlásí určitě ti poradí.
03. bře 2012 07:52 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Souhlasím s názorem jak píše TomCBF1000 ,že motorka sama o sobě nevibruje. Spíš to může dělat nějaké příslušenství. Přesto bych se snažil hledat řešení k odstranění vibrací,kontrolou příslušenství na moto. Případně zkusit vybrující části nějak aretovat např.jako je to na kapotě samolepícím suchým zippem.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

03. bře 2012 07:59 #5

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Chalani co moze ist uhladenejsie ako stvorvalec?Jemne vybracie suvisiace z priebehom krutiaceho momentu patria k charakteru kazdej moto ale vyslovene rusive?
Tazko sa to hlada ale mozes skusit vylucovaciu metodu.
-aby Ta to drncanie plastov nemylilo tak ich zhod a skus ci tie vybracie idu do riadidiel alebo stupaciek.
Ak nie tak lep a uchytaj plasty.
Ak ano tak problem moze byt ako pisu chalani v naruseni uchytenia motora(padaky),spojkovy kos,vstrekovanie(naladenie zmesi) ..vyskusaj a daj vediet co to robi.
Poslední změna: 03. bře 2012 10:56 uživatelem Pepe.
03. bře 2012 10:16 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 54
  • Obdržená poděkování 0
Měl jsem ten samý problém a opravdu se jednalo o kapotáž. Všechno jsem dotahoval, ale nepomohlo to. Vyměnil jsem ty plastové trny za šroubky a bylo to o něco lepší, ale pořád jsem nebyl spokojen. Nakonec jsem mezi části, kde byly nějaké vůle(alespoň mi v tom okamžiku přišlo,že tam jsou) nalepil jemný filc a od té doby nic neslyším.
03. bře 2012 14:29 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 67
  • Obdržená poděkování 1
Já jsem to řešil podobně, jen místo filce jsem použil tvrdší pěnovou gumu a je klid. U mě byl problém v místě dotyku plastu s chladičem.
03. bře 2012 18:15 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Zdar Borci.Ja mam take tu prvni verzi mam r.v. 2008
mam ji od novoty a nalitano skoro 30.tis km,ale
podobny problem jsem nepostrehl a to slysim i nenamazany retez a hned ho mazu.Prvni jsem myslel,ze
je to nejaka tuning uprava po predchozim majiteli,
ale Idealista-timto te zdravim,to ma take.Hmmm,bud
mam nejakou jinou verzi-vytunenou v centralnim skladu
v Rakousku nebo jsem hnup!A nebo a to spis nejezdim
2.500 ot/min.A co se tyce te nove verze CBF-F.Tak jsem
rad,ze mam tu starsi verzi-bo ta nova vypada z dalky
zepredu jak Faros r.v. 2006 a palubni deska jak
z vesmiru-ano pokrok nezastavis,a prodava se dobre i ta
nova bo to chtelo fakt modernizaci lec stara s dvema
vyfuky a ne vesmirnych budiku je proste hezci,ale to
nas doufam na nasem setkani nebude kastovat bo vsici
jsme CBF i 125ky aj.Ahoj tam.Cim vic nas bude,tim lip.
03. bře 2012 20:29 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Ten vnitřní plast vypadá hodně podobně jako na šestikilu, zkusím sehnat ten origo kolík a zítra se musím podívat k tomu chladiči /moc jsem okolo toho zatím nesahal, protože to bylo dost ohřáté/, nezbývá tedy než pátrat a utěsnit každou mezeru...každopádně zatím děkuji, trochu jste mě uklidnili ;)
03. bře 2012 20:34 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 1.041 sekund