Vibrace (drnčení) kapotáže na CBF 1000

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Zatím jsem se pokusil to utěsnit pomocí tenkých proužků nalepovacího filcu, je to sice o hodně lepší, ale výsledek rozhodně není 100%, jednak to ještě trochu drnčí a hlavně ty plasty prostě nedrží a visí na konci směrem dolů. Řešení šroubkem se mi líbí, to vypadá, že by ty plasty mohly držet na svém místě a nevypadávat. Speedy, díky moc za podrobný návod a fotodokumentaci, podle toho to zvládne i takový "talent" jako já. Ještě jednou díky, že jsi si dal tu práci!
25. bře 2012 21:33 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 54
  • Obdržená poděkování 0
Don_Pedro: Od toho přeci to fórum je - musíme si pomáhat B) Jinak já ten filc mám na kapotáži skoro všude :)
26. bře 2012 12:10 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Zda sa ze som na mojej 1000F (2010) drncanie vyriesil, resp aspon pokial mozem posudit po kratkej testovacej jazde.
Podla mojich zisteni rezonuje/drnci hlavne kryt pristrojov (ked ho chytim rukou tak to prestane), pripadne predne bocne kapotaze

Riesenie:
Uz aj samotna Honda odporuca pouzit "penovu" pasku na podlepenie spojov kapotaze/smerovky a inych casti.
Co som realne robil ja:
1. podlepenie smeroviek
2. dodatocne prilepenie/podlepenie plastovych vystuh bocnych kapotazi

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.



3. nalepenie pasky na casti kde dolieha kryt pristrojov na pristrojovu dosku + nalepenie pasov pasky na dalsie casti krytu (na obmedzenie vibracii)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.



4. nalepenie pasky na spoje bocnych kapotazi s krytom pristrojov v oblasti nadrze, spojov bocnych kapotazi a prednej

5. nalepenie uzkych pasikov pasky na spoj krytu pristrojov a prednej kapotaze pred "zacvaknutim" spoja

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.



Zatial je to ticho, ale urcite treba najazit X km aby som to mohol potvrdit.

Pouzita paska je od Wurth: paska
Poslední změna: 30. dub 2012 00:00 uživatelem boco818.
29. dub 2012 23:51 #23

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Řešil jsem naprosto stejný problém od chvilé, kdy jsem si jí přivezl. Rychle jsem přišel, že příčinou jsou ty volné trojúhelníkové černé plasty. Protivnej zvuk se pohyboval v rozmezí otáček 2300-2400/min. Když jsem se jich dotknul drnčení bylo pryč. Nakonec jsem mezi ně a kapotu nacpal čtvereček obyčejné pěnové izolace (třeba topenáři to dávají na trubky) a bylo po problému. Funguje to už víc jak rok, bylo to jednoduché a rychlé. :)
15. kvě 2012 20:42 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, řeším stejný problém Mám novou CBF 1000F. Po ujetí cca 1500km začaly výrazně drnčet plasty v přední kapotě. Různě jsem to prošahával a zjistil jsem, že hlavní problém je ve spojnici plastů v horní části palubky, nad řadou kontrolek. Jen se mi to zatím nepodařilo nějak elegantně vyřešit. :(
16. kvě 2013 21:45 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Zdarec, kup obyčejné pěnové těsnění do oken a podlep ten spoj... tak jsem to řešil já a drnčení je konec ( teda pro jistotu jsem podlepil ne jenom ten spoj, ale i další místa v kapotáži).
17. kvě 2013 06:09 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.688 sekund