Dovoz, technicka,.....
Dovoz, technicka,..... vytvořil uživatel standaCBF
Ahoj, nekolik let jsem zil v UK a jezdil na motorce. Rozhodl jsem se motorku vzit sebou do CR a jiz ji tady mam.
Nejak mam ale chaos s tim jak probiha cele prihlaseni.
1. mam motorky 2 jednu CBF500 a druhou CBF 1000, tu prvni je moje puvodni kterou tady budu chtit prodat a druhou si necham.
2. Pred dovozovou technickou musis dat motorky dohromady tak aby prosli. Je nutne si nechat predelat rcyhlomer? (zakladni je v milich jen male vnitrni kolecko je v km/h), je nutne zmenit tachometr ?
Jak je to konkretne se svetlama, u cbf500 je kulate svetlo tam by nemel byt problem (nevim teda jestli neni zarovka obracene, ale to by se snad opacnym namontovanim svetla dalo resit. Ovsem u CBF1000 jsou dve samostatna svetla a tam bych citil zradu ze to asi jen tak nepujde prehodit, mate nejakou zkusenost ?
3. nasledujue dovozova technicka, predpokladam prijedu, udelaji za par minut a je pokoj (obe motorky maji technicak na moje jmeno)
4. prihlaseni motorky, tady jsem z toho celej tumpachovej, kam jit, velkej technicak dostanu jinde nez malej ? Nebo je to jen navsteva dopravniho inspektoratu s dokladama a za nejakej cas mi hotove doklady s SPZ poslou domu ?
Diky za informace.
Nejak mam ale chaos s tim jak probiha cele prihlaseni.
1. mam motorky 2 jednu CBF500 a druhou CBF 1000, tu prvni je moje puvodni kterou tady budu chtit prodat a druhou si necham.
2. Pred dovozovou technickou musis dat motorky dohromady tak aby prosli. Je nutne si nechat predelat rcyhlomer? (zakladni je v milich jen male vnitrni kolecko je v km/h), je nutne zmenit tachometr ?
Jak je to konkretne se svetlama, u cbf500 je kulate svetlo tam by nemel byt problem (nevim teda jestli neni zarovka obracene, ale to by se snad opacnym namontovanim svetla dalo resit. Ovsem u CBF1000 jsou dve samostatna svetla a tam bych citil zradu ze to asi jen tak nepujde prehodit, mate nejakou zkusenost ?
3. nasledujue dovozova technicka, predpokladam prijedu, udelaji za par minut a je pokoj (obe motorky maji technicak na moje jmeno)
4. prihlaseni motorky, tady jsem z toho celej tumpachovej, kam jit, velkej technicak dostanu jinde nez malej ? Nebo je to jen navsteva dopravniho inspektoratu s dokladama a za nejakej cas mi hotove doklady s SPZ poslou domu ?
Diky za informace.
28. bře 2012 10:34
#1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl hasa pro téma Re: Dovoz, technicka,.....
Ahoj, na podzim jsem přihlašoval svoji dovezenou CBF600S z Itošky
- k motorce jsem měl origo IT velý techničák + nějakou odhlášku z italské evidence
- kupní smlouvu- to ale není tůj případ
- musel jsem na dovozovou technickou prohlídku - 1500,- Kč + evidenční kontrola
- u té technické myslím, že ty světla možná budou problém, rychloměr asi neva
- po technické a evidenčce jsem vzal všechny papíry došel na Okresní úřad / kam spadáš řidičákem , OP, a tak / za maníkem co má nastarosti dovozy vozidel , papíry jsem mu dal, vyplnil žádost zaplatil kolek tuším 2000,- Kč a za týden jsem si šel pro velký TP- čistopis a rozhodnutí o přijetí vozidla do provozu v ČR
- pak mušíš ještě s tím čistopisem velkého TP a rozhodnutím a platnou zelenou kartou na evidenci vozidel u toho samého úřadu a tam dostaneš po zaplacení 500,- Kč OTP a registrační značku
- ale každopádně zavolej na příslušném úřadě tomu kdo má ten dovoz nastarosti a poptej se co bude všchno potřeba / může se to lišit kraj od kraje /
- k motorce jsem měl origo IT velý techničák + nějakou odhlášku z italské evidence
- kupní smlouvu- to ale není tůj případ
- musel jsem na dovozovou technickou prohlídku - 1500,- Kč + evidenční kontrola
- u té technické myslím, že ty světla možná budou problém, rychloměr asi neva
- po technické a evidenčce jsem vzal všechny papíry došel na Okresní úřad / kam spadáš řidičákem , OP, a tak / za maníkem co má nastarosti dovozy vozidel , papíry jsem mu dal, vyplnil žádost zaplatil kolek tuším 2000,- Kč a za týden jsem si šel pro velký TP- čistopis a rozhodnutí o přijetí vozidla do provozu v ČR
- pak mušíš ještě s tím čistopisem velkého TP a rozhodnutím a platnou zelenou kartou na evidenci vozidel u toho samého úřadu a tam dostaneš po zaplacení 500,- Kč OTP a registrační značku
- ale každopádně zavolej na příslušném úřadě tomu kdo má ten dovoz nastarosti a poptej se co bude všchno potřeba / může se to lišit kraj od kraje /
28. bře 2012 12:01
#2
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Damon pro téma Re: Dovoz, technicka,.....
S tím světlem možná bude problém něco tady v diskuzích:
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?forum_id=19&thread_id=5773
img.motorkari.cz/upload/files/temata/200...otorky-z-anglie.html
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?forum_id=19&thread_id=5773
img.motorkari.cz/upload/files/temata/200...otorky-z-anglie.html
Kawasaki Z 1000 SX
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl standaCBF pro téma Re: Dovoz, technicka,.....
Hmm diky za infa. To je tedy velka byrokracie, ja myslel puvodne ze to proste dam do servisu a za tyden uz budu odjizdet na znackach a prehlasene motorce, ale musim si to vse zaridit sam a to nevim kdy to stihnu kdyz jsem normalne v praci. To zacnu jezdit az nekdy v lete nez to po sobotach zaridim
Diky.
Diky.
28. bře 2012 12:34
#4
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Re: Dovoz, technicka,.....
Ahoj Stando.Take jsem pracoval v UK,ale jen 4 mesice
a kamarad si dovezl z tama Bramboraka R 1150 GS a taky
mel tady problem-uz jen s tim,ze pro evropskou a britskou verzi sviti jine svetlo-leve nebo prave,
netusim to presne.Nakonec prihlasil,ale tusim ze v
jinem okrese bo nekde to jde a jinde ne.Podrobnosti,
ale nevim.
a kamarad si dovezl z tama Bramboraka R 1150 GS a taky
mel tady problem-uz jen s tim,ze pro evropskou a britskou verzi sviti jine svetlo-leve nebo prave,
netusim to presne.Nakonec prihlasil,ale tusim ze v
jinem okrese bo nekde to jde a jinde ne.Podrobnosti,
ale nevim.
29. bře 2012 20:14
#5
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Speedy pro téma Re: Dovoz, technicka,.....
Nejlepší bude, když si zavoláš na příslušný DI a zeptáš se přímo. Jinak tohle by ti mohli říct kdekoli na STK. A snad by to měli vědět i na zastoupení Hondy - u některých značek potřebuješ vyjádření zastoupení výrobce.
29. bře 2012 22:15
#6
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.430 sekund