Vypadne kvalt + jaké cestovní pneu

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím, měl bych dvě otázka:
1. jednou za xXx řazení se mi stane, že když přeřadím (obvykle na vyšší rychlostní stupeň) tak jako kdyby daný kvalt nezapadl tak jak má, vyletí mi otáčky nahoru a až když spadnou, tak tam skočí - předem říkám, že spojku nedržím. Má někdo podobný problém - má cenu se tím zabývat?

2. Jakou používáte pneu, blíží se čas, kdy budu muset vyměnit, tak uvažuji nad nějakou sadou, rád bych nějakou cestovní do 6 000,- na motorkářích.cz je těchto témat milion, a stejného počtu je tam i názorů, rád bych se proto zeptal lidí, co mají stejný typ moto jako já, a jaké s nimi mají zkušenosti. Známý mi doporučoval Dunlop Roadsmart II, ale jak jsem říkal 100 hlav 100 názorů, jaké máte zkušenosti vy? Rád bych aspoň 10 000km na nich najezdil (tedy pokud to je vůbec možné)

Předem díky
Poslední změna: 09. čvc 2012 07:54 uživatelem Cokies.
09. čvc 2012 07:53 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
ad2) Právě tuto otázku řeším. Chci jít do nějakých moderních dvousměsovek - tedy buď RoadSmart 2 nebo PilotRoad 3. Myslím, že jsou srovnatelné, a tak rozhodne cena. :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
09. čvc 2012 09:09 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Stava sa to ked slabo(lezerne)zaradis rychlost,trafis takzvany falosny neutral a kvalt tam potom zapadne sam,samozrejme z prislusnym zvukovym efektom.Daj si na radeni zalezat(radicka na doraz) a daj vediet.
-Michelin PR 3
Poslední změna: 11. čvc 2012 07:29 uživatelem Pepe.
11. čvc 2012 07:28 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Také už se mi podařilo 2x dát "falešný" neutrál, bylo to při řazení ze 3 na 4 nebo ze 4 na 5, vždy když jsem chtěl rychle přeřadit, takže jak píše Pepe, asi je to nedocvaknutí, chce to prostě asi víc síly nebo ráznější cvaknutí rychlosti. Nic příjemného to tedy není, když najednou vyletí otáčky a moto netáhne.

Co se týče gum, tak jsem měl M PR2 a teď jdu do Roadsmart II, vepředu už jí mám a dozadu půjde co nevidět, protože jsem včera píchnul.
11. čvc 2012 08:51 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0
Mám ten samý problém mezi 5-6 stupněm. Ale je to skutečně nedůrazným zařazením. Dále jsme vypozoroval, že jde špatně zařadit při podtočeném motoru. Jinak super stroj B)
12. čvc 2012 21:02 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Díky pánové, bude to tedy problém mezi řídítky a sedlem...

Co se týče pneu, mám objednané Dumplo RoadSmart 2 jak dopředu tak dozadu takže jak budu mít něco naježděné, hodím sem určitě koment ať se ví jak jezdí... B)
15. čvc 2012 11:54 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Tak po prvních pár stovkách kilometrů na nových Dunlop Roadsmart II musím říct, že od dob Michelin PR 2 vývoj určitě o kus pokročil. Subjektivně mi přijde, že moto jde daleko lehčeji skládat do zatáček. Zatím jsem jezdil poměrně opatrně a na silnicích, kde se střídal mokrý a suchý asfalt a na mokru jsem rozhodně netestoval, co to snese, takže žádné extrémní testování, ale stopu drží jistě, gumy se budou asi dobře a rychle zahřívat, i za těchto teplot sedí dobře. Čas ukáže kolik toho vydrží najet, ale za mě - Roadsmart II je dobrý kup ;)
Poslední změna: 16. čvc 2012 16:38 uživatelem Don_Pedro.
16. čvc 2012 16:37 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.642 sekund